بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

ساخت راه‌ های اصلی شرق استان سمنان ۹۳ درصد افزایش یافت​​

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به ساخت ۷۳.۵ کیلومتر راه اصلی در دو شهرستان شاهرود و میامی گفت: این آمار نشان از افزایش ۹۳.۴ درصدی اهداف راه های اصلی در ۳۰ ماه فعالیت دولت سیزدهم نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با اشاره به ساخت ۷۳.۵ کیلومتر راه اصلی در دو شهرستان شاهرود و میامی  گفت: این آمار نشان از افزایش ۹۳.۴ درصدی اهداف راه های اصلی در ۳۰ ماه فعالیت دولت سیزدهم نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، امیر عمیدی اظهار داشت: در عملکرد هزار روزه ساخت راه های اصلی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در دولت شهید جمهور رئیسی با روند رو به رشدی همراه بوده ایم.

وی با اشاره به اینکه 87.6 کیلومتر ساخت راه های روستایی را انجام داده و در این روند نیز 52.9 درصد رشد داشته ایم، افزود: با نگاهی به عملکرد ساخت و توسعه راه های اصلی در شرق استان می توان گفت که در این حوزه نیز از رشد و پیشرفت قابل قبولی برخوردار بود. 

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه 489 کیلومتر روکش آسفالت در حوزه نگهداری را انجام داده ایم، عنوان کرد: در این حوزه نیز با رشد 73.4 درصدی مواجه بودیم که این خود نشان دهنده پیشرفت این مجموعه در این حوزه بوده است. 

عمیدی با تأکید بر اینکه با رشد بالغ بر 12.5 درصدی شاهد رفع 9 مورد نقطه حادثه خیز در جاده های شرق استان هستیم، گفت: 17.2 کیلومتر اجرای روشنایی راه ها و 53 کیلومتر نصب حفاظ ایمنی را در کارنامه عملکردی هزار روزه خود به ثبت رسانده ایم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه شهرسازی و معماری نیز در این مدت در 320 هکتار اراضی الحاقی با افزایش بالغ بر 300 درصدی مواجه بوده ایم، عنوان کرد: یک هزار و 300 مورد تسهیل و رفع موانع در زیرساخت و ساخت مسکونی و تجاری در شهرها از طریق دبیرخانه ماده 5 قانون شهرداری ها انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از 82 پروژه سرمایه گذاری مطرح شده در کارگروه مسکن و ساختمان خبر داد و اعلام کرد: چهار هزار و 403 مورد تعداد واحد شروع ساخت مسکن بوده که در این حوزه بالغ بر 170 درصد پیشرفت حاصل شده است. 

عمیدی از 2 هزار و 49 واحد بهره برداری و تحویل مسکن خبر داد و بیان کرد: در این حوزه نیز شاهد رشد 400 درصدی بوده ایم که امیدواریم با تلاش و کار جهادی بتوانیم از این پس نیز خدمات ارزنده و شایسته ای را به مردم شرق استان ارائه دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.