بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

بهسازی محورهای شریانی استان سمنان ۲۰۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد

سرپرست اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: برای بهسازی، لکه گیری و آسفالت محورهای شریانی استان اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

بهسازی محورهای شریانی استان سمنان ۲۰۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد
تین نیوز

سرپرست اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: برای بهسازی، لکه گیری و آسفالت محورهای شریانی استان اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش تین  نیوز به نقل از ایسنا، روح الله پرهیزکار اظهار کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات، به ناگزیر سالانه بخشی از بهسازی، لکه گیری و آسفالت محورهای شریانی استان سمنان انجام می شود.

پرهیزکار با بیان اینکه بدیهی ست نمی توان همه محورهای شریانی استان را بهسازی کرد ادامه داد: برای تعریض، بهسازی و تعمیرات اساسی ابنیه فنی این محورها نیز حداقل ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی به تلاش های این اداره کل برای بهبود کیفی محورهای شریانی استان افزود: با توجه به محدودیت منابع مالی، این اداره کل هر ساله بخشی از راه ها و محورهای استان را بهسازی می کند.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ اعتباری بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان به روکش آسفالت محورهای شریانی استان اختصاص یافته بود گفت: طی یک سال گذشته ۱۰۰درصد این اعتبار جذب و در محورهای شریانی استان سمنان هزینه شده است.

پرهیزکار از اجرای طرح های آسفالت تقویتی در راه های این استان خبر داد و افزود: همچنین برخی پروژه های یک سال گذشته در قالب لکه گیری و آسفالت حفاظتی نیز انجام شده است.

سرپرست اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان با بیان اینکه امسال نیز ۲۶۵ میلیارد ریال اعتبار به ابنیه فنی استان اختصاص یافته است، ادامه داد: اعتبارات تخصیصی ابنیه فنی استان در سال گذشته نیز ۲۶۱ میلیارد ریال بوده است.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته ۱۳ پل بزرگ و ۳۰ پل کوچک مرمت و علاوه بر انجام ۳۲۰ تنظیم بستر، ده ها پروژه دهانه پل نیز در محورهای استان مرمت شده است.

سرپرست اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان عنوان کرد: در لکه گیری و روکش آسفالت نیز در مجموع ۳۲۱ میلیارد تومان اعتبار به اداره کل راهداری استان اختصاص یافته است.   

وی با اشاره به طرح ثبت ابنیه فنی استان ها در سامانه کشوری bms خاطرنشان کرد: در همین ارتباط اطلاعات پنج هزار و پانصد ابنیه فنی استان سمنان در سامانه ثبت شده است.

سرپرست اداره نگهداری راه و ابنیه فنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان همچنین از آغاز به کار پروژه مرمت پل های  بزرگ در سه ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها در شهرستان های سمنان، سرخه و دامغان در حال اجرا است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.