بازدید سایت : ۴۲۰۷۰

اقتصاد جاده‌ محور استان سمنان را باید شناسایی و فعال کنیم

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عظیمی از اقتصاد استان سمنان، اقتصاد جاده محور است که باید آن را شناسایی و از آن بهره برداری کنیم.

تین نیوز |

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عظیمی از اقتصاد استان سمنان، اقتصاد جاده محور است که باید آن را شناسایی و از آن بهره برداری کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، احمد عجم در آئین افتتاح و بازگشایی مجتمع خدمات رفاهی بین راهی دو منظوره (مجتمع و تیر پارک) درجه یک تهران _ مشهد اظهار کرد: خوشبختانه این مجموعه مفید که سال ها به حال خود رها شده بود، توسط سرمایه گذار احیا شد و مجدداً در خدمت زائران امام هشتم (ع) قرار گرفت.

وی افزود: به برکت وجود حضرت امام رضا (ع)، فرصت بسیار خوبی برای مردم استان و به ویژه شهرستان میامی به منظور خدمت به زائران امام رضا (ع) قرار گرفته است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از اقتصاد استان سمنان، اقتصاد جاده محور است که باید آن را بشناسیم و از آن استفاده کنیم.

عجم تصریح کرد: وجود مجموعه های رفاهی و خدماتی در سطح استان، هم در کاهش تصادفات، آرامش زائران و مسافران و هم در اقتصاد مردم استان مؤثر است.

وی ادامه داد: لازم است تا شرکت های بیمه ای کشور در خصوص احیا و راه اندازی مجتمع های خدماتی، رفاهی پیش قدم شوند و تلاش کنند تا از این طریق از خسارات جانی و مالی مسافران کاسته شود.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: این مجتمع می تواند همچون نگین انگشتری برای شهرستان میامی باشد.

عجم در پایان خاطرنشان کرد: میلیون ها تردد جاده ای سالیانه از جاده های استان انجام می شود که حتی نگاهداشت یک درصد از این جمعیت انبوه، موجب رونق اقتصادی چشمگیر استان خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.