بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

افزایش سرعت قطارهای مسافری اجرایی می شود

سرعت قطارهای مسافری در حال حاضر نسبت به نرم جهانی پایین است.

افزایش سرعت قطارهای مسافری اجرایی می شود
تین نیوز |

رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل مسافری گفت: سرعت قطارهای مسافری در حال حاضر نسبت به نرم جهانی پایین است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر بختیاری رئیس انجمن شرکت های حمل و نقل مسافری رجا در نخستین جلسه هم اندیشی شرکت های حمل و نقلی با شرکت راه آهن با بیان اینکه سرعت سیر قطارهای مسافری و باری بسیار پایین است گفت: پایین بودن سرعت سیر قطارهای مسافری و باری زمینه ساز عقب ماندگی در بخش های مختلف حمل ونقل ریلی و باری شده و از اهداف تعیین شده در این بخش فاصله بگیریم.

بختیاری ادامه داد: باید آیین نامه ها را در این بخش تغییر دهیم تا از طریق آن بتوانیم در این حوزه پیشرفت کنیم و لازمه اجرای این اقدام هم توجه به بخش خصوصی است که باید در دولت چهاردهم به این بخش توجه ویژه ای شود .

وی با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم با توجه به دانش و تجربه بالای مدیرعامل شرکت راه آهن بهترین بهره وری را در راه آهن داشته باشیم گفت: استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی در تصمیم گیری ها نتایج خوبی را برای راه آهن به ارمغان خواهد آورد.

 بختیاری  با اشاره به  بازنگری در آیین نامه های حمل و نقل ریلی گفت: باید در راستای افرایش سرعت سیر قطارهای باری و مسافری در شبکه ریلی به نحو شایسته ای ورود کرد و بازنگری هایی در آیین نامه های مربوطه صورت گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    جناب بختیاری شما در طول دو دوره مسئولیت در رجا چه کار مفیدی انجام دادید که در مورد سرعت نظر میدید مدیریت فنی رجا صنعت رو دادید به یک لیسانس معارف اسلامی تمام ریل باس ها و ترن ست ها خوابیدن و مشکل دارن و واگن ها هم تند تند دارن از چرخه سیر خارج میشن ....‌فکر نمی کنید استعفا کمترین خدمتی است که به مردم می کنید شما رجا رو تو تمام شاخص ها به فلاکت رسوندی و حالا در مورد سرعت نظر میدی