بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی پنل‌های نظرسنجی آنلاین در فرودگاه‌ها

طرح‌های حقوق شهروندی شرکت فرودگاه‌ها بر مبنای شاخص های ACI انجام می‌شود.

برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی پنل‌های نظرسنجی آنلاین در فرودگاه‌ها
تین نیوز

رئیس کارگروه حقوق شهروندی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بابیان اینکه در بازه زمانی شش‌ماهه حدود 40درصد برنامه‌های منشور حقوق شهروندی شرکت عملیاتی شده است از انجام طرح‌ها و برنامه‌های حقوق شهروندی بر مبنای شاخص‌های استاندارد بین‌المللی ACI خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، گفت: منشور حقوق شهروندی دارای آیتم‌های گسترده‌ای است که بخشی از آن با برنامه‌های ASQ (ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی) منطبق است. 

 بهمن باقری افزود: به‌عبارت‌دیگر هرچه کیفیت خدمت‌رسانی به مسافران در فرودگاه‌ها در حوزه‌های مختلف ازجمله فراهم کردن تسهیلات رفاهی، بهداشت محیط و شیوه اطلاع‌رسانی بهبود یابد رضایتمندی مسافران افزایش می‌یابد و در راستای تحقق اهداف حقوق شهروندی و تکریم ارباب‌رجوع (مسافران) فعالیت کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه از سه سال پیش اجرای مصادیق و شاخص‌های حقوق شهروندی در شرکت شروع‌شده است، عنوان کرد: از زمان ابلاغ بخشنامه ریاست جمهوری تطبیق اقدامات انجام‌شده در شرکت با منشور حقوق شهروندی ابلاغی را آغاز کرده‌ایم و در کمتر از شش ماه 40 درصد اهداف محقق شده است.

وی تصریح کرد: تمام اقدامات انجام‌شده در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در حوزه حقوق شهروندی بر مبنای شاخص‌های استاندارد جهانی ACI است که معیاری برای سنجش کیفیت خدمات فرودگاه‌ها و تکریم مسافران به شمار می‌رود.

باقری بابیان اینکه میز خدمت محلی برای پاسخ به پرسش‌های مسافران در حوزه‌های مختلف است که رضایت‌مندی ارباب‌رجوع از خدمت‌رسانی فرودگاه را افزایش می‌دهد، افزود: تجربه راه‌اندازی میز خدمت در دو فرودگاه مهرآباد و مشهد موفقیت‌آمیز بوده و به‌زودی این طرح را در فرودگاه‌های اصفهان، شیراز و تبریز عملیاتی می‌کنیم.

وی افزود: هرسال در ایام حج و نوروز نیز که با حجم بالای مسافران و پروازها مواجه هستیم، میزهای خدمت موقت را راه‌اندازی می‌کنیم که با استقبال خوبی همراه هستند. در این میزهای خدمت از راهنمایان مسافر استفاده می‌شود که تا پایان هفته جاری دستورالعمل استفاده از لباس متحدالشکل برای نیروی انسانی این بخش را ابلاغ می‌کنیم. هدف از طراحی لباس متحدالشکل یکسان‌سازی و وحدت رویه است که شناسایی راهنمایان را تسهیل می‌کند و آرامش ذهنی بیشتر را برای مسافران به دنبال دارد.

باقری گفت: در راستای تحقق حقوق شهروندی مطالعات راه‌اندازی پنل نظرسنجی آنلاین از مسافران را در فرودگاه مهرآباد انجام داده‌ایم که به‌زودی فعالیت آزمایشی خود را آغاز می‌کند و سپس به‌تدریج در سایر فرودگاه‌ها عملیاتی خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.