بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

خط کشی ۳۸۰ هزار متر از معابر بزرگراهی و مسیرهای بی آرتی

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای عملیات خط کشی محوری معابر بزرگراهی و مسیرهای بی آرتی به طول ۳۸۰ هزار متر طول خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای عملیات خط کشی محوری معابر بزرگراهی و مسیرهای بی آرتی به طول ۳۸۰ هزار متر طول خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، شهریار افندی زاده گفت: به منظور ایجاد ایمنی بیشتر در رفت و آمد خودروها، آرام سازی ترافیک، افزایش دید رانندگان و جلوگیری از تصادفات احتمالی، طی بازه زمانی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، بیش از ۳۸۰ هزار متر طول از معابر بزرگراهی و مسیرهای بی آرتی خط کشی شد.

وی با اشاره به نقش مؤثر خط کشی محوری و آشکارسازی خطوط در کاهش مخاطرات، امنیت و ایمنی شهروندان تصریح کرد: در همین راستا، خط کشی محوری اعم از خطوط ممتد سفید، زرد و منقطع، به میزان ۲۹۵ هزار متر طول از معابر بزرگراهی در بزرگراه های آزادگان، شهید زین الدین، شهید همت، آل احمد، بعثت، فضل الله نوری، شهید باکری، آیت الله هاشمی رفسنجانی، شهید تندگویان و خیابان شهید رجایی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران همچنین از استمرار اجرای خط کشی محوری در مسیرهای بی آرتی در بزرگراه های تهران خبر داد و افزود: ۸۵ هزار متر طول از مسیرهای اتوبوس های تندرو در بزرگراه های شهید چمران، امام علی (ع)، بعثت و شهید نواب صفوی هم خط کشی شده که امیدواریم با اجرای این عملیات و همراهی شهروندان، شاهد بهبود انضباط ترافیکی و کاهش مشکلات تردد در سطح شهر تهران باشیم.

افندی زاده با تأکید بر اهمیت خط کشی ها به عنوان زبان هدایت و نماد نظم و مقررات ترافیکی در پایتخت خاطرنشان کرد: علاوه بر خط کشی معابر و خط کشی ویژه ایستگاه های اتوبوس، اجرای خط کشی و تهیه و نصب تجهیزات سرجناغی ها و مسیرهای اضطراری، به میزان ۷ هزار و ۴۷ مترمربع بستر سرد و ۲ هزار و۳۴۳ مترمربع بستر دوجزئی نیز اجرا شده است.

وی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده ادامه عملیات خط کشی و آشکارسازی خطوط در مناطق مختلف شهر تهران، برای رضایتمندی بیشتر شهروندان و روان سازی ترافیکی در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.