بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

چمران: زاکانی از آغاز تبلیغات انتخابات باید مرخصی بگیرد

معرفی یکی از معاونان به جای شهردار

چمران: زاکانی از آغاز تبلیغات انتخابات باید مرخصی بگیرد
تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این تجربه دو بار دیگر نیز پیش آمده و شهرداران سابق که شرکت کردند، مرخصی کتبی از شورا گرفتند و یک نفر از معاونان را به صورت جانشین معرفی کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز سه لایحه شهرداری بررسی می شود، اظهار کرد: لایحه ایجاد سازمان زنان، اصلاح اساسنامه تعدادی از شرکت ها و یک فوریت فروش یک ملک در جلسه امروز بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به کاندیداتوری شهردار تهران در انتخابات ریاست جمهوری، یادآور شد: این تجربه دوبار دیگر نیز پیش آمده و شهرداران سابق که شرکت کردند، مرخصی کتبی از شورا گرفتند و یک نفر از معاونان را به صورت جانشین معرفی کردند. در مسائل تبلیغاتی شهرداری هیچ گونه دخالتی نخواهد داشت و تنها در قالب دعوت مردم به انتخابات خواهد بود. به طوری که نباید هیچ گونه موضع گیری داشته باشد و هر فردی شخصا باید تبلیغات کند.

چمران با بیان اینکه در مسیر جاده خلیج فارس عنوان شد که حریم مشخص شده است، گفت: نمی دانم نتایج به کجا انجامید چون باید مسیر خاصی دنبال شود. حکم کمیسیون ماده پنج باید اخذ شود و در استانداری نیز باید مورد تایید قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: مرخصی شهردار تهران باید از زمان آغاز تبلیغات انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.