بازدید سایت : ۷۲۴۸۷
گزارش شهروند خبرنگاران تین‌نیوز از وضعیت جاده‌ها:

◄ جاده‌ها؛ قربانی کمبود بودجه + تصاویر

لازم است بودجه لازم برای ترمیم و نگهداری جاده‌ها به دستگاه‌های مرتبط پرداخت شود.

جاده‌ها؛ قربانی کمبود بودجه + تصاویر
تین نیوز |

به‌دنبال درج خبرهایی در مورد کیفیت نامناسب برخی جاده‌ها که از سوی رانندگان ناوگان باری و جاده‌ای به تین‌نیوز ارسال شد، شهروند خبرنگاران تین‌نیوز با ارسال تصاویری به این شبکه خبری با تاکید بر این موضوع که جاده‌ها سرمایه‌های ملی کشور هستند و لازم است بودجه لازم برای ترمیم و نگهداری آنها به دستگاه‌های مرتبط پرداخت شود، خواستار رسیدگی به این مشکل برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به سرمایه‌‌های عمومی و نیز سرمایه‌های شخصی خود (ناوگان) شدند.

بیشتر بخوانید:

«بهنام خانلو» شهروند خبرنگاران تین‌نیوز، تصاویر زیر را از وضعیت جاده اردکان به جندق و چوپانان ارسال کرد.

photo_2019-05-05_09-37-54

 

photo_2019-05-05_09-38-19

یکی دیگر از شهروند خبرنگاران نین‌نیوز نیز  با ارسال تصاویر زیر به این شبکه خبری گفت: اینجا کمربندی نسیم شمالی قزوین است.

photo_2019-05-05_09-08-25

 

photo_2019-05-05_09-08-30

شهروند خبرنگار دیگری نیز تصویر زیر را از جاده قم برای تین‌نیوز ارسال کرد.

photo_2019-05-05_09-30-03

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسن رحمانی پاسخ

    سلام، وابسته کردن بخش راهداری به درآمدهای متغییر حمل و نقل و محدود کردن تخصیص اعتبار از ردیف های عمومی می تواند این بحران را افزایش دهد. لذا بهتر است اولا بخش راهداری را کما فی السابق از محل درآمدهای عمومی تغذیه نمود و ثانیا برای خروج از بن بستهای احتمالی بخاطر ماهیت سازمان حمل و نقل ، سریعا راهداری را به وزارت برگردانده و به عنوان یک معاون عملیاتی وزارت مورد توجه قرار داد.

  • حسن رحمانی پاسخ

    سلام، وابسته کردن بخش راهداری به درآمدهای متغییر حمل و نقل و محدود کردن تخصیص اعتبار از ردیف های عمومی می تواند این بحران را افزایش دهد. لذا بهتر است اولا بخش راهداری را کما فی السابق از محل درآمدهای عمومی تغذیه نمود و ثانیا برای خروج از بن بستهای احتمالی بخاطر ماهیت سازمان حمل و نقل ، سریعا راهداری را به وزارت برگردانده و به عنوان یک معاون عملیاتی وزارت مورد توجه قرار داد.