بازدید سایت : ۴۰۴۵۸

◄ لزوم بازنگری در سهمیه سوخت ناوگان باری جاده ای

یک راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا معتقد است سهمیه سوختی که به ناوگان باری اختصاص می یابد، کافی نیست.

لزوم بازنگری در سهمیه سوخت ناوگان باری جاده ای
تین نیوز

یک راننده فعال در بخش حمل و نقل جاده ای کالا معتقد است سهمیه سوختی که به ناوگان باری اختصاص می یابد، کافی نیست.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل کریمی راننده کامیون و دبیر انجمن کامیونداران و رانندگان شهر دیزیچه در این مورد به خبرنگار ما گفت: سوخت کامیون ها در نیمه ماه تمام می شود و سوختی وجود ندارد که بشود کار کرد و تعهدات را انجام داد.

وی افزود: سوخت آزاد هم در جایگاه ها به فروش نمی رسد و اغلب جایگاه ها کارت سوخت آزاد ندارند و همین امر موجب بروز مشکلاتی برای رانندگان شده است.

کریمی با بیان این که لازم است مسئولان بخش حمل و نقل و وزارت نفت مشکل تأمین سوخت ناوگان حمل و نقل بار را مورد توجه دهند، عنوان کرد: رانندگان درگیر موضوعات متعددی از جمله هزینه مالیات، بیمه تامین  اجتماعی، تعمیر و نگهداری کامیون، اقساط مربوط به وام های دریافتی  و ... هستند.

این شهروند خبرنگار ادامه داد: همه این هزینه ها باید به موقع پرداخت شود اما وقتی سوخت سهمیه ای برای کار کردن تمام می شود و سوخت آزاد هم در دسترس نیست چگونه می توان کار کرد و این هزینه ها را پرداخت کرد.

آذر ماه امسال نیز یکی دیگر از رانندگان به تین نیوز گفته بود: به دلیل کم بودن سهمیه ها در ماه جاری، سهمیه سوخت اغلب کامیون ها به اتمام رسیده و آنان به خرید گازوئیل آزاد روی آورده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کورش

    بخاطر پیر و پیغمبر کاری کنید ۴ خانواده فقط چشممون به ۱ کامیونه تک باری هستش و الان ۱۵ روزه بخاطر نبود سهمیه گازوییل خوابیده،نمیدونم چه بی شرف و بیسواد احمقی داره این کارها رو میکنه فکر نمیکنه شاید یه کامیون تعمیرات داشته باشه یا اینکه حدود ۴۰ روز بصورت محلی گندم و جو کار کنه که بارنامه نمیخواد یا ۳ماه بصورت محلی چغندر کار کنه که اگه بارنامه باشه باید روزی ۳ تا ۴ بارنامه بگیره که کشاورز بیچاره میشه همه اینها اصلا نیازی به بارنامه ندارن یا نمیصرفه که بارنامه بگیرن