بازدید سایت : ۳۴۰۲۰

◄ کتاب آلزایمر نوشته مجتبی کاوه با حضور فرماندار کاشان رونمایی شد

کتاب آلزایمر اثر مجتبی کاوه شنبه 10 شهریورماه 1403 در حاشیه افتتاحیه و بازدید فرماندار کاشان از پروژه های عمرانی روستای شجاع آباد، رونمایی شد.

کتاب آلزایمر نوشته مجتبی کاوه با حضور فرماندار کاشان رونمایی شد
تین نیوز

کتاب آلزایمر اثر مجتبی کاوه شنبه 10 شهریورماه 1403 در حاشیه افتتاحیه و بازدید فرماندار کاشان از پروژه های عمرانی روستای شجاع آباد، رونمایی شد.

مجتبی کاوه نویسنده رمان آلزایمر در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار ویژه کاشان و تقدیر از تلاش های مسئولان شهرستان کاشان، اعضای شورای اسلامی و دهیار محترم روستا و اهالی زحمتکش این روستا برای راه اندازی و تجهیز کتابخانه در روستای شجاع آباد بیان کرد: کتاب آلزایمر یک رمان اجتماعی با زمینه های روانشناسانه است که چالش های بین یک پدر و پسر را به تصویر می کشد.

وی افزود: تلاش کردم در این رمان، مخاطب را در مورد ناکارآمد بودن ارتباطات تعریف شده سنتی و فقدان گفتگوی صادقانه و سازنده بین این پدر و پسر به تفکر وادار کنم و نشان دهم می توان دیوارهایی را که مانع ارتباط موثر بسیاری از افراد جامعه با پدران خود شده است، با بیان صادقانه احساسات درونی و پذیرش نقش خود در ناکامی ها، در هم شکست.   

نویسنده رمان آلزایمر یادآور شد: بخش های مهمی از قصه این رمان در شهر کاشان و روستاها و نواحی حومه ای این شهر،  رخ می دهد و نگارش چند فصل از رمان را نیز در روستای شجاع آباد انجام دادم تا حال و هوای این منطقه در متن جاری باشد.

فرماندار کاشان

محمدی فشارکی فرماندار کاشان نیز که برای افتتاح پروژه های عمرانی در هفته دولت در شجاع آباد حضور یافته بود، در این مراسم بیان کرد: حضور ما در رویدادها و افتتاح ها اغلب معطوف به کارهای سخت افزاری و عمرانی است و با ساخت و ساز و سیمان و آهن و ... سر وکار داریم اما امروز خوشحالیم که علاوه بر بحث های عمرانی پروژه های نرم افزاری و فرهنگی همچون کتابخانه روستای شجاع آباد و رونمایی از کتاب را نیز در برنامه ها داریم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که نگارش کتاب آلزایمر توسط یکی از فرزندان روستا به افزایش مطالعه و رونق فرهنگی روستا کمک کند.

شایان ذکر است؛ علاوه بر فرماندر ویژه کاشان، بخشدار این شهر، مسئولان بنیاد مسکن، مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد و مسئولان هیات ورزش روستایی کاشان و جمعی از اصحاب رسانه نیز در این بازدید و افتتاحیه حضور داشتند.

انتهای پیام

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.