بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

بیشترین توقف پروژه قطار شهری در بلوار مدرس بود

بیشترین توقف پروژه قطار شهری در بلوار مدرس بود

تین نیوز | رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز گفت: عملیات اجرایی قطار شهری، بیشترین توقف را در محور بلوار مدرس داشت.

احمد رضا نقیب‌زاده در نشست کمیسیون حمل و نقل شورا با جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس، اظهار داشت: شهروندان ساکن در محدوده محور بلوار مدرس کمال همکاری و همدلی را با مجموعه شهرداری داشتند و بیشترین شکیبایی را در برابر مشکلات عمرانی از خود نشان دادند.
 
وی افزود: مهم‌ترین و اصلی‌ترین دغدغه این جمع، تکمیل ایستگاه میدان امام حسین(ع) به منظور راه‌اندازی هرچه سریع‌تر فاز دو خط یک قطار شهری از میدان نمازی تا میدان الله است که شریان‌های اصلی تردد شهری را در بر می‌گیرد.
 
به گفته نقیب زاده، این خط می‌تواند علاوه بر تسهیل در عبور و مرور شهروندان، نقش به سزایی در کاهش بار ترافیکی محدوده مرکزی شهر داشته باشد.
 
وی همچنین ابراز داشت: از 20 واگن پیش‌بینی شده برای راه‌اندازی فاز یک خط یک، پنج واگن در روزهای پایانی سال 92 تحویل و بر روی ریل‌ها مستقر شد.
 
نقیب زاده خاطرنشان کرد: 15 واگن باقیمانده نیز به زودی از بندرعباس حمل و به شیراز منتقل می‌شود.
 
در این جلسه مشکلات موجود در عملیات نهایی، تکمیل ایستگاه‌ها و راه‌اندازی خط اصلی مورد بررسی قرار گرفت تا با رفع آن شهروندان شیرازی شاهد راه‌اندازی فاز 2 خط یک قطار شهری (از میدان نمازی تا میدان الله) پس از اتمام فاز یک (میدان احسان تا میدان نمازی) باشند.
 
در این نشست علاوه بر اعضای کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های اقتصادی شورا، مدیر عامل سازمان قطار شهری شیراز، و رئیس گروه عمران قرارگاه خاتم الاوصیاء نیز حضور داشتند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.