بازدید سایت : ۱۶۹۸۴۳
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی لرستان خبر داد؛

تکمیل محور نورآباد- خرم آباد و فیروزآباد - الشتر تا پایان ۱۴۰۱

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه ۲۳ کیلومتر از طول محور نورآباد-خرم آباد و فیروز آباد - الشتر باقیمانده است، گفت: با توجه به توانمندی پیمانکار بومی پیش بینی ما این است که ۲۰ کیلومتر از محور تا پایان سال جاری و ۳ کیلومتر باقیمانده نیز پایان سال مالی ۱۴۰۱ تکمیل شود.

تکمیل محور نورآباد- خرم آباد و فیروزآباد - الشتر تا پایان ۱۴۰۱
تین نیوز |

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به اینکه ۲۳ کیلومتر از طول محور نورآباد-خرم آباد و فیروز آباد - الشتر باقیمانده است، گفت: با توجه به توانمندی پیمانکار بومی پیش بینی ما این است که ۲۰ کیلومتر از محور تا پایان سال جاری و ۳ کیلومتر باقیمانده نیز پایان سال مالی ۱۴۰۱ تکمیل شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گودرز بابا عباسی با اشاره به آخرین وضعیت چهار خطه نورآباد - خرم آباد و فیروزآباد - الشتر اظهار کرد: این محور با طول ۹۵ کیلومتر که ۸۱ کیلومتر آن محور خرم آباد- نورآباد و ۱۴ کیلومتر مربوط به محور فیروز آباد- الشتر است بخشی از کریدور بزرگراهی غرب است که تاکنون ۷۲ کیلومتر از آن به بهره برداری رسیده و ۲۳ کیلومتر آن در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به انتخاب پیمانکار بومی توانمند برای چهار خطه نورآباد - خرم آباد از ۲۳ کیلومتر باقیمانده در محور فیروز آباد ۲ کیلومتر و از محور نورآباد به فیروزآباد محدوده گاوکش ۴ کیلومتر آسفالت شده است، عنوان کرد: پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه ۱۰ کیلومتر از محور نورآباد - خرم آباد آسفالت و در صورت تامین اعتبار کافی همچنین تامین قیر مورد نیاز پروژه تا پایان سال ۲۰ کیلومتر از محور به بهره برداری برسد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی لرستان گفت: ۳ کیلومتر باقیمانده نیز به دلیل حجم عملیاتی سنگین خاکبرداری سنگی و انفجار های متعدد و خاکریزی حجیم تا پایان سال مالی ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

باباعباسی با بیان اینکه این محور به دلیل حجم ترافیک بالا و دوخطه بودن در محدود پلیس راه تا گاوکش در مواقع تصادف های رخ به رخ اغلب با صدمات جانی و تصادفات منجر به فوت رو به رو بوده است، گفت: بنابراین چهار خطه کردن باقیمانده این مسیر و جدا کردن باندهای رفت و برگشت از همدیگر علاوه بر بالا بردن سرعت طرح و کاهش زمان سفر موجب ایمنی و کاهش چشمگیر تصادفات فوتی نیز می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.