بازدید سایت : ۹۰۰۶۷

حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران از مرز یک میلیون تن فراتر رفت

با تلاش همه همکاران بخش های مختلف اداره کل، حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار از مرز یک میلیون تن گذشت.

حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران از مرز یک میلیون تن فراتر رفت
تین نیوز |

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران گفت: با تلاش همه همکاران بخش های مختلف اداره کل، حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار از مرز یک میلیون تن گذشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سعید کیاکجوری در تشریح عملکرد این اداره کل گفت: با تلاش همه همکاران بخش های مختلف اداره کل، حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر نوشهر و فریدونکنار از مرز یک میلیون تن گذشت.

کیاکجوری افزود: از آغاز سال جاری تا کنون بیش از ۳۱۰ کشتی تجاری وارد بنادر نوشهر و فریدونکنار گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۷ درصدی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به رونق چشمگیر صادرات کالا در بنادر تابعه اداره کل افزود: میزان صادرات انواع کالا از بنادر نوشهر و فریدونکنار، نسبت به مدت مشابه قبلی ۲۱۶ درصد رشد داشته است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر همچنین از رشد ۴۵ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر تابعه اداره کل در سال جاری خبر داد و گفت: بنادر نوشهر و فریدونکنار با برخورداری از امکانات و زیرساخت های مناسب تخلیه و بارگیری انواع کالا، فرصت مناسبی برای صادرات و واردات کالا در استان پهناور مازندران به شمار می روند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.