بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

مقررات ملی کاهش خطر فرونشست تدوین می شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تدوین پیش‌نویس مقررات ملی کاهش خطر فرونشست برای جلوگیری از گسترش خطرات طبیعی و سیاست‌گذاری‌ها مورد نظر در این باره خبر داد.

مقررات ملی کاهش خطر فرونشست تدوین می شود
تین نیوز

عبدالجلال ایری در توضیح نشست روز سه شنبه کمیسیون عمران مجلس  از حضور «رستم قاسمی» وزیر راه و شهرسازی برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان خبر داد و گفت: در این نشست وزیر راه و شهرسازی، رییس شورای شهر، رییس بنیاد مسکن، رییس مدیریت بحران و مسوولان شهرداری نظرات و دیدگاه های خود را درباره فروشست تهران و کاهش آسیب پذیری مطرح و آمادگی خود را برای جلوگیری و پیشگیری از فرونشست و دیگر خطرات طبیعی اعلام کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین وزیر راه و شهرسازی به سوال «مصطفی رضاحسینی قطب آبادی» نماینده مردم شهربابک، در رابطه با مشکلات راه و جاده های حوزه انتخابیه پاسخ داد  و نماینده سوال کننده ۱۰ روز به وزیر مهلت داد تا به مشکلات مذکور رسیدگی کند.

وی ادامه داد: در این نشست رییس شورای شهر، رییس بنیاد مسکن و رییس مدیریت بحران به منظور بررسی گسترش پهنه فرونشست تهران و پایش فعالیت گسل های اطراف تهران حضور داشتند و موارد مطرح شده استماع و نظرات خود را بیان کردند.

ایری درباره حضور فرمانده قرارگاه سازندگی بسیج برای ارائه گزارش درخصوص پروژه های عمرانی بسیج سازندگی گفت: محورهای گزارش فرمانده قرارگاه سازندگی بسیج درباره ماموریت های این قرارگاه همچون محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی و ارائه گزارش درباره طرحهای مقاوم سازی در برابر زلزله و سیل بود.

نماینده مردم کردکوی در مجلس تاکید کرد: در این جلسه راه های جلوگیری از فرونشست، سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها مورد بحث قرار گرفت و در نهایت پیشنهاد "تدوین پیش نویس مقررات ملی کاهش خطر فرونشست" ارائه و مقرر شد؛ موضوعات بررسی و به صحن علنی مجلس ارائه شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.