بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

امضای تفاهم‌ نامه همکاری سه جانبه در حوزه لجستیک شرق در چابهار

سازمان منطقه آزاد چابهار، دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور و کنسرسیوم لجستیک شرق تفاهم نامه همکاری سه جانبه امضا کردند.

امضای تفاهم‌ نامه همکاری سه جانبه در حوزه لجستیک شرق در چابهار
تین نیوز

سازمان منطقه آزاد چابهار، دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور و کنسرسیوم لجستیک شرق تفاهم نامه همکاری سه جانبه امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهارکرد: این تفاهم نامه سه جانبه با هدف استفاده از توانمندی های مشترک برای توسعه ظرفیت های اقتصاد دریا محور در زمینه بهره مندی از تمام ظرفیت ها و توانمندی ها در حوزه صنایع دریایی و در راستای سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب امضا شده است.

حمیرا ریگی افزود: پس آماده شدن این تفاهم نامه بین سازمان منطقه آزاد چابهار و دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور به نمایندگی محمد مهدی سالاری به عنوان مشاور وزیر صمت در امور دریایی و رئیس دبیرخانه و کنسرسیوم لجستیک شرق(در شرف تأسیس) به نمایندگی مسعود دانشمند به عنوان رئیس هیأت مدیره در خصوص شاهراه بازرگانی-لجستیکی شرق(کریدور شمال-جنوب) منعقد شد.

وی تصریح کرد: تفاهم نامه مذکور با هدف توسعه همکاری و ایجاد هم افزایی جهت تسهیل و تسریع در امور اداری و اجرائی در راستای ثبت شرکت های کنسرسیوم لجستیک شرق، شرکت بین المللی حمل و نقل لجستیک شرق، شرکت بین المللی بندر خشک سیستان (زاهدان)، شرکت سرمایه گذاری لجستیک شرق و شرکت خدمات کشتیرانی و خط کانتینری آبان است.

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همچنین در زمینه های دیگر شامل اخذ مجوزات لازم و تسریع در تأمین منابع مالی از طریق نهادهای مالی داخلی و خارجی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، بهره مندی از امکانات و زیر ساخت های موجود در بنادر چابهار، مشارکت در ساخت و بهره برداری از شهر لجستیک چابهار، واردات ناوگان حمل ونقل جاده ای از طریق منطقه آزاد چابهار، تسهیل در حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی، بهره مندی از ظرفیت های منطقه آزاد چابهار جهت ساخت کانتینر و کشتی و تسهیل در دسترسی به بنادر آفریقایی و آمریکای لاتین از طریق منطقه آزاد چابهار بوده که در پنج ماده و برای مدت پنج سال به امضا رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.