بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ حمایت از بخش خصوصی برای راه اندازی خط مسافری بندرلنگه به قطر

زیرساخت ها در بنادر غرب هرمزگان برای سرمایه‌گذاران فراهم است.

حمایت از بخش خصوصی برای راه اندازی خط مسافری بندرلنگه به قطر
تین نیوز

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه مجموعه بنادر غرب هرمزگان را کانون ثقل تجارت دریایی در منطقه خلیج‌فارس دانست و از آمادگی این مجموعه برای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینهٔ گردشگری دریایی، حمل‌ونقل و راه‌اندازی خط مسافری لنگه به قطر خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، قاسم عسکری‌نسب در دیدار با یک هیئت سرمایه‌گذار داخلی اظهار کرد: زیرساخت‌های اقتصادی بنادر غرب هرمزگان برای سرمایه‌گذاران را فراهم است.

وی با استقبال از مشارکت سرمایه‌گذاران داخلی و اعلام آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی و ارائه هرگونه تسهیلات به‌منظور تسهیل فرآیند سرمایه‌گذاری گفت: بنادر غرب هرمزگان مرکز ثقل تجارت دریایی در منطقه خلیج‌فارس و گزینه‌ای مناسب برای سرمایه‌گذاری در زمینهٔ گردشگری دریایی، حمل‌ونقل و راه‌اندازی خط مسافری لنگه به قطر است.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی لنگه بابیان اینکه زیرساخت‌های مناسب اقتصادی و واردات و صادرات در این مجموعه برای سرمایه‌گذاران فراهم است، افزود: گسترش گردشگری دریایی، حمل‌ونقل و راه‌اندازی خط مسافری لنگه به قطر نه‌تنها به‌عنوان فرصتی برای بهره‌وری اقتصادی سواحل و ایجاد شغل در این منطقه دارای اهمیت است بلکه با تقویت بخش خصوصی در بنادر غرب هرمزگان می‌توانیم به رشد و توسعه اقتصادی دست‌یابیم.

سرمایه‌گذاران داخلی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بندرلنگه، هدف از سفر خود به این بندر را بررسی وضعیت توانمندی‌های اقتصادی و زیرساخت‌های موجود برای فعالیت‌های تجاری در این بندر مطرح کردند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.