بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ برای نخستین بار در کشور: ترانسفورماتور ۲۰ کیلو ولت در بندر شهید رجایی طراحی و نصب شد

این دستگاه با رعایت پیشرفته ترین استانداردهای بین المللی تولید شده است

برای نخستین بار در کشور: ترانسفورماتور ۲۰ کیلو ولت در بندر شهید رجایی طراحی و نصب شد
تین نیوز |

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰ کیلو ولت جرثقیل های دروازه ای معروف به گنتری کرین طراحی و ساخته شد.

به گزارش تین نیوز، حسین عباس نژاد روز دوشنبه دوم مهرماه افزود: یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰ کیلو ولت جرثقیل های دروازه ای معروف به گنتری کرین با ۹۵ درصد بازده در بندر شهید رجایی طراحی، ساخت و نصب شد.

عباس نژاد ادامه داد: ترانسفورماتور ساخته شده توسط یک شرکت داخلی معتبر و خوش نام در عرصه ساخت ترانسفورماتور بعد از انجام طراحی اولیه، تامین مصالح ساخت انواع قالب و انجام آزمایشات کارگاهی به بندر شهید رجایی وارد و بر روی گنتری کرین مستقر در بندر شهید رجایی نصب شد.  

به گفته وی ولتاژ اولیه این دستگاه ۲۰ کیلو ولت و ولتاژ ثانویه ۶۳۰ ولت بوده که قابل مصرف در دستگاه های مختلف گنتری کرین است.  

عباس نژاد با بیان اینکه نوع سیستم خنک کاری این دستگاه از نوع گردش هوای طبیعی بوده و دارای بالاترین کلاس عایق بندی است، گفت: این ترانسفورماتور با رعایت پیشرفته ترین استانداردهای بین المللی تولید شده و دارای پنج مرحله قابلیت تنظیم ولتاژ است.  

وی همچنین بازده این دستگاه را حدود ۹۵ درصد اعلام کرد و افزود: با طراحی و نصب این تجهیز کشور از ورود این نوع مبدل های بسیار ویژه بی نیاز خواهد شد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی اضافه کرد: برداشتن گام مهم در راستای خودکفایی بیشتر ترانسفورماتورها وظیفه تبدیل ولتاژ بالا به ولتاژ پایین را در شبکه های تولید و توزیع قدرت بر عهده داشته و باعث کاهش افت توان در شبکه ها می شوند.

ترانسفورماتور

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.