بازدید سایت : ۸۳۱۱۷

بهترین شرکت های هواپیمایی جهان در ۲۰۲۴ معرفی شد

خطوط هوایی قطر، سنگاپور، امارات، آل نیپون ایرویز (آنا) ژاپن و کاتای پاسیفیک هنگ کنگ بهترین شرکت های هواپیمایی جهان در ۲۰۲۴ انتخاب شدند.

بهترین شرکت های هواپیمایی جهان در ۲۰۲۴ معرفی شد
تین نیوز

خطوط هوایی قطر، سنگاپور، امارات، آل نیپون ایرویز (آنا) ژاپن و کاتای پاسیفیک هنگ کنگ بهترین شرکت های هواپیمایی جهان در ۲۰۲۴ انتخاب شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، خدمات، خوش رویی، تنقلات و انتخاب فیلم مناسب، موارد کوچکی محسوب می شود که ساعت ها پرواز با هواپیما را کمی قابل تحمل تر می کند، این تجربه بسته به انتخاب خطوط هوایی می تواند بسیار متفاوت باشد.

بهترین خطوط هوایی جهان در نظرسنجی از ۲۱ میلیون مسافر در ۱۰۰ کشور مشخص شد که با بیش از ۳۵۰ شرکت هواپیمایی مختلف پرواز می کنند. در این بررسی سه شرکت اروپایی در میان ۱۰ شرکت برتر قرار گرفتند و رتبه های برتر در اختیار شرکت های هواپیمایی خاورمیانه و آسیا قرار گرفت. مسافران خطوط هوایی خاورمیانه را به دلیل راحتی، غذاهای خوشمزه، سرگرمی های به روز، خدمات صمیمانه و ناوگان هواپیماهای مدرن آن انتخاب کردند.

بهترین خطوط هوایی ۲۰۲۴

شرکت هواپیمایی قطر (قطر ایرویز) برای هشتمین بار در تاریخ ۲۵ ساله جوایز جهانی ایرلاین، با فاصله کمی از خطوط هوایی سنگاپور رتبه اول را به خود اختصاص داد. گستردگی این خط هوایی که ۳۴۱ فرودگاه را در سراسر استرالیا، آسیا، اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آمریکای شمالی و آمریکای جنوبی پوشش می دهد، به این معنی است که این شرکت برای بسیاری از مقاصد جهانی پروازهایی در دسترس دارد.

قطر ایرویز علاوه بر دریافت عنوان برتر، جوایز بهترین کلاس بیزینس جهان، بهترین سالن بیزینس کلاس جهانی و بهترین خط هوایی خاورمیانه را دریافت کرد.

خطوط هوایی

 

دیگر خطوط هوایی برتر لیست شامل خطوط هوایی سنگاپور، هواپیمایی امارات، آل نیپون ایرویز (آنا)، بزرگترین شرکت هواپیمایی ژاپن و کاتای پاسیفیک هنگ کنگ بود که برنده تمیزترین خط هوایی جهان نیز شد. خطوط هوایی آسیای شرقی نیز بین ۱۰ شرکت برتر قرار گرفتند؛ خطوط هوایی ژاپن جایگاه ششم و اوا ایر تایوان جایگاه هشتم لیست را به خود اختصاص دادند.

بهترین خطوط هوایی اروپایی

ترکیش ایرلاینز با پرواز به بیش از ۳۰۰ مقصد از جمله بهترین خطوط هوایی در جهان، در رتبه هفتم قرار گرفت و عنوان بهترین ایرلاین اروپا را به خود اختصاص داد. این شرکت همچنین در زمینه غذا برتری داشت و جایزه بهترین پذیرایی کلاس تجاری را دریافت کرد.

گروه ایرفرانس کی ال ام جایگاه نهم را به خود اختصاص داد و به یکی از گروه های فرودگاهی پیشروی اروپا تبدیل شد. ایرفرانس همچنین جوایزی را برای بهترین پذیرایی درجه یک جهان، بهترین غذاخوری کلاس اول (در فرودگاه شارل دوگل پاریس) و بهترین خط هوایی در اروپای غربی دریافت کرد.

خطوط هوایی بین المللی سوئیس دهمین جایگاه را به خود اختصاص داد و مقام دوم را برای بهترین سالن درجه یک جهان در فرودگاه شلوغ زوریخ به دست آورد. هیچ یک از خطوط هوایی آمریکای شمالی به لیست ۱۰ شرکت برتر راه پیدا نکرد، اما دلتا ایر لاین به واسطه کارکنان با دقت خود به عنوان بهترین ایرلاین در منطقه معرفی شد.

 

خطوط هوایی1

بهترین خطوط هوایی ارزان قیمت در ۲۰۲۴

رتبه بندی بهترین خطوط هوایی مقرون به صرفه برای ۲۰۲۴ نشان دهنده ۶ شرکت هواپیمایی اروپایی در میان ۱۰ خط هوایی با قیمت مناسب و خدمات عالی، است. شرکت هواپیمایی ارزان قیمت مالزیایی ایرآسیا برای چهاردهمین سال متوالی در صدر این لیست و پس از آن اسکات سنگاپور، ولتیای اسپانیا، فلیناس عربستان و ترانساویای فرانسه قرار گرفت. ایندی گو هند، ویلینگ اسپانیا، ایربالتیک لتونی، ایبریا اکسپرس اسپانیا و رایان ایر ایرلند نیز در بین ۱۰ شرکت برتر قرار گرفتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.