بازدید سایت : ۳۶۲۴۷
تمجید نایب رئیس مجلس از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی:

وزیر شدن خانم صادق هدیه ای به کل خانم های کشور است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تمجید از توانمندی و تخصص فرزانه صادق گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی ، اظهار کرد: خانم صادق قطعا وزیر موفقی خواهد بود.

وزیر شدن خانم صادق هدیه ای به کل خانم های کشور است
تین نیوز

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تمجید از توانمندی و تخصص فرزانه صادق گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی ، اظهار کرد: خانم صادق قطعا وزیر موفقی خواهد بود.

بنا به اعلام خانه ملت، حمیدرضا حاجی بابایی با ارزیابی مثبت از معرفی وزیر خانم برای تصدی وزارت راه و شهرسازی، افزود: نگاه نمایندگان مجلس نسبت به معرفی یک خانم به عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی مثبت است چراکه این وزارتخانه زیرساختی است و توانمندی بانوان را به رخ خواهد کشید.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه دولت در این زمینه انتخاب بسیار خوبی داشته است، یادآور شد: بنده با میزان توانمندی و سوابق فرزانه صادق آشنا بوده ضمن اینکه وی فرزند شهید است و سال‌ها در پست‌های مدیریتی کلان همچون معاون وزیر راه و شهرسازی و دبیرکل شورای عالی مسکن و شهرسازی فعالیت داشته است.

وی افزود: خانم صادق پای کار است و برآورد بنده این است که مجلس شورای اسلامی در پیشگاه 50 درصد از جمعیت کشور به یک خانم رای خواهد داد که اعتماد عمومی نسبت به بانوان افزایش پیدا کند و همه بدانند بانوان از توانمندی لازم برای فعالیت در وزارتخانه‌های مهم و زیرساختی برخوردار هستند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما می‌توانیم به خانم صادق اعتماد کنیم و قطعا وی نماد یک وزیر موفق به‌ویژه در امور تخصصی و زیرساختی کشور خواهد بود چراکه هم مدرک تحصیلی، هم تخصص و هم مدیریتش در این حوزه قابل قبول است و مجلس نیز اداره یک وزارتخانه زیرساختی را به کل خانم‌های کشور هدیه خواهد کرد.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.