یک شرکت حمل ونقل بین المللی کارمند مسلط به امور حق توقف استخدام می کند
استخدام کارمند مالی (مسلط به امور حق توقف) درشرکت حمل و نقل بین المللی شهاب ثاقب.
شرکت حمل و نقل بین المللی شهاب ثاقب در سال 1376 با حداقل امکانات و نیروی انسانی فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود. الطاف الهی و در کنار آن پشتکار و تلاش بی وقفه مدیران و پرسنل شرکت موجب گردید که این واحد پس از ممارست و تلاشهای بسیار به جایگاه مطلوبی در بین شرکت های همکار دست یابد. ما هم اکنون علاوه بر برخورداری از واحدهای اختصاصی در دفتر مرکزی دارای شعبات خود مالک در بندرعباس، بوشهر، خرمشهر و... میباشیم.
به گزارش تین نیوز، شرکت شهاب ثاقب با هدف به حداکثر رساندن رضایت مشتریان خود از طریق بهبود مستمر کیفیت خدمات حمل و نقل جاده ای – ریلی – دریایی – هوایی، با اتکاء به خداوند متعال و تلاش کارکنان خویش موفق به استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001: 2008 در سال 1394 گردیده است.
مشخصات موقعیت شغلی
روز و ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 تا 16:30 - پنجشنبه ساعت 8 تا 12:30
نوع همکاری: تمام وقت
تهران ، ایرانشهر
شاخص های کلیدی از نظر کارفرما
1 سال سابقه کار در گروه شغلی مشابه
Microsoft Word - متوسط
Microsoft Excel - متوسط
Microsoft Outlook - متوسط
دارای پایان خدمت یا معافیت دائم
ترجیحا ساکن تهران
سن: 20 تا 35 سال
شرح شغل و وظایف
-
با حداقل 1 سال سابقه کاری و آشنایی به امور حق توقف و مالی.
-
پیگیری امور مربوطه با مشتریان.
-
توانمند در کار تیمی با روابط عمومی قوی و پاسخگویی بالا.
-
مسئولیت پذیر، متعهد، منظم، وقت شناس و ظاهر آراسته.
شرایط احراز شغل
سن: 20 - 35 سال
جنسیت: تفاوتی ندارد