بازدید سایت : ۵۷۹۷۴

توزیع کارت سوخت ویژه اربعین بین جایگاه های مسیر تردد زوار در کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع کارت سوخت ویژه اربعین بین ۴۸ جایگاه سوخت استان که در مسیر اصلی تردد زوار عتبات عالیات قرار دارند، خبر داد.

توزیع کارت سوخت ویژه اربعین بین جایگاه های مسیر تردد زوار در کرمانشاه
تین نیوز

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع کارت سوخت ویژه اربعین بین ۴۸ جایگاه سوخت استان که در مسیر اصلی تردد زوار عتبات عالیات قرار دارند، خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیمان بهرامی در جلسه امروز(۲۲ مرداد) ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به تمهیداتی که برای تامین سوخت خودروهای زوار در مسیر تردد در محورهای استان کرمانشاه اندیشیده شده، گفت: ۴۸ جایگاه سوخت در مسیر اصلی تردد زوار وجود دارد.

بهرامی افزود: با هدف تسهیل در تامین سوخت مورد نیاز زوار و با توجه به محدودیتی که از نظر کارت سوخت خود جایگاه ها برای سوخت گیری وجود داشت، توزیع کارت سوخت ویژه اربعین از روز گذشته در این جایگاه ها آغاز شده است.

وی اظهار کرد: با افزایش تردد زوار در روزهای آتی و افزایش مصرف سوخت، باز هم توزیع کارت سوخت بین جایگاه ها را افزایش خواهیم داد.

بهرامی تعداد تراکنش هایی که برای هر کارت سوخت در نظر گرفته شده را ۲۵۵ مورد در شبانه روز اعلام کرد و یادآور شد: جایگاه ها نیز توجیه شده اند که استفاده از کارت سوخت جایگاه برای خودرو زوار که پلاک غیربومی دارند، در اولویت باشد.

وی ادامه داد: جدای از توزیع کارت های سوخت ویژه اربعین، کارت سوختی که در اختیار خود جایگاه ها  قرار دارد را نیز افزایش داده ایم، به گونه ای که اکنون هر کدام از جایگاه هایی که در مسیر تردد زوار قرار دارند به ازاء هر سکو یک کارت سوخت دارند.

وی همچنین از تامین سوخت کافی برای اتوبوس هایی که جابجایی زوار اربعین را بر عهده دارند، خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه با تاکید بر اینکه مشکلی برای تامین سوخت زوار وجود ندارد و مخازن ذخیره سوخت نیز پُر هستند، گفت: سه جایگاه سیار نیز در نظر گرفته شده که با تردد در مسیر حرکت زوار سوخت رسانی انجام خواهند داد.

بهرامی همچنین از تامین سوخت کافی برای موکب ها نیز خبرداد و گفت: به موکب هایی که نیازمند گاز مایع هستند، با تایید دستگاه مربوطه سوخت کافی داده خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.