بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

برگزاری تورهای دریایی فوق العاده به عراق و کویت در نوروز

تین نیوز | مدیر اداره بنادر و دریانوردی خرمشهر از برگزاری تورهای دریایی فو ق العاده در مسیر خرمشهر- بصره و خرمشهر – کویت در ایام نوروز خبرداد.
عادل دریس گفت: بندر خرمشهر دارای پایانه مسافری بین المللی است و از این حیث یکی از بنادر مهم جنوب کشور محسوب می شود.
دریس افزود: هم اکنون دو کشتی مسافری در مسیر خرمشهر- بصره و خرمشهر کویت در حال سرویس دهی به مسافران هستند.
وی گفت: بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته در ایام نوروز تعداد سرویس های این کشتی ها افزایش خواهد یافت.
به گفته مدیر اداره بنادر و دریانوردی خرمشهر ، کشتی برلیان ظرفیت حمل 235 نفر مسافر و کشتی ایران زمین ظرفیت حمل 71 نفر مسافر را دارد.
دریس خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود در ایام نوروز به دلیل افزایش تقاضای مسافران، سفرهای فوق العاده برای این شناورها تعریف شود.
این مقام مسئول در استان خوزستان تاکید کرد: هرساله در ایام نوروز گردشگران زیادی برای سفر به کشورهای کویت و عراق از طریق بندر خرمشهر اقدام می کنند که سعی می شود بهترین خدمات یک سفر دریایی به آنها ارائه شود.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی خرمشهر در ادامه سخنان خود اذعان داشت: گردشگرانی که قصد دارند با استفاده از این شناورها به بصره سفر کنند می توانند ظرف مدت 24 ساعت نسبت به اخذ ویزای خود در شهرستان اهواز اقدام کنند.
وی ادامه داد: اما اخذ ویزا برای سفر به کویت به زمان بیشتری نیاز دارد و باید از مدت ها قبل گردشگران برای سفر به کویت برنامه ریزی کنند.
وی یادآور شد: از آنجا که رودخانه اروند رود جزء آبهای بین المللی محسوب می شود بنابراین امکان فعالیت قایقهای تفریحی در این رودخانه برای ایام نوروز وجود ندارد.
این مقام مسئول در استان خوزستان تاکید کرد: البته در ایام نوروز از سوی سپاه پاسداران تورهای ویژه کاروان راهیان نور در اروند رود برگزار می شود.
به گفته وی، این تورهای دریایی در نوروز سال های گذشته در محل یادمان شهدای والفجر هشت در اروند کنار برگزار می شود که بسیار مورد استقبال نیز واقع شده است.
مدیر اداره بنادر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: همچنین در ایام نوروز این امکان برای گردشگران فراهم خواهد شد که بتوانند از تاسیسات بندری خرمشهر بازدید به عمل آورند.
وی گفت: برای سرویس مناسب به گردشگران، راهنمایانی در مسیر بازدید از تاسیسات بندری به گردشگران توضیحات لازم را ارائه خواهند داد.
دریس خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزیهایی که در حال انجام است بتوانیم در نوروز 94 بهترین خدمات سفرها و گشت هایی دریایی را به مسافران ارائه دهیم.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.