بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ نیاز به ساخت سالانه هزار کیلومتر ریل برای جذب گردشگر

عضو فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: برای استفاده از ظرفیت ریلی برای جذب گردشگران خارجی نیاز به ساخت سالانه هزار کیلومتر ریل داریم.

نیاز به ساخت سالانه هزار کیلومتر ریل برای جذب گردشگر
تین نیوز

عضو فراکسیون میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مجلس  گفت: برای استفاده از ظرفیت ریلی برای جذب گردشگران خارجی نیاز به ساخت سالانه هزار کیلومتر ریل داریم.

به گزارش تین‌نیوز، مهرداد بائوج لاهوتی به لزوم گسترش حمل‌ونقل ریلی اشاره کرد و گفت: گردشگران تمایل زیادی به استفاده از شبکه‌های ریلی دارند تا در هزینه سفرشان صرفه‌جویی کنند اما شبکه ریلی در ایران گسترده نیست.

او به برنامه‌های توسعه ریلی کشور اشاره کرد و گفت: 25 هزار کیلومتر شبکه ریلی تا سال 1404 باید ایجاد شود. این در حالی است که  تا به امروز حدود 11 هزار کیلومتر ریل ایجادشده است .

او درباره هتل‌های کشور که یکی از اساسی‌ترین ابزار جذب گردشگران خارجی است گفت:کیفیت خدمات به مسافران در هتل‌های ایران مطابق با استانداردهای ارائه‌شده به آن‌ها است.

به گزارش تین‌نیوز،  لاهوتی گفت: نکته مهم ارائه خدمات به گردشگران توسط هتل‌ها فقط تعداد ستاره آن‌ها نیست بلکه حفظ ستاره‌ها توسط هتل مهم است.

او در ادامه گفت: ممکن است هتل‌ها پس از ساخت و در مرحله اخذ ستاره از کیفیت خوبی برخوردار باشند و تعداد ستاره‌های مناسب را دریافت کنند. اما پس از مدتی در صورتی نبود نظارت کافی کیفیت خود را از دست دهند.

 لاهوتی تأکید کرد: رتبه‌بندی هتل‌ها بر اساس تعداد ستاره‌ها می‌تواند راهنمای مناسبی برای گردشگران باشد .

به گزارش خانه ملت، او در ادامه گفت: سرویس‌دهی هتل‌های ایرانی خوب و باکیفیت است و می‌توان ادعا کرد که تفاوت چندانی با هتل‌های کشورهای پیشرفته ندارند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.