بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ کوتاهی زمان پاسخگویی به درخواست‌های مردمی با سامانه سامد

زمان پاسخگویی به درخواست‌های مردمی با سامانه سامد کوتاه می‌شود.

کوتاهی زمان پاسخگویی به درخواست‌های مردمی با سامانه سامد
تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: باوجود «سامانه سامد» فرایند پاسخگویی مدیران به مردم و ارباب‌رجوع کوتاه می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در گفت‌و‌گو با واحد خبری صداوسیمای مرکز این استان گفت: کاهش مراجعات حضوری، کاهش هزینه و زمان، رسیدن به پاسخ در زمان کوتاه ازجمله فواید استفاده از سامانه سامد است که در ارائه خدمات دستگاه‌‌های اجرایی به شهروندان مؤثر است.

محبوبی افزود: ارائه پیشنهاد، انتقاد و شکایت، فرصتی برای دستگاه و مدیران دستگاه‌های اجرایی است تا با شناسایی این موارد رضایت‌مندی مردم افزایش یابد.

وی بیش‌ترین آمار تماس‌های وارده در سامانه سامد در حوزه‌ اداره‌کل راه و شهرسازی استان گلستان را تسریع در تحویل مسکن مهر، آسفالت راه‌های روستایی، تسهیل در امر پرداخت وام‌های ساخت‌وساز دریافت‌های فرسود عنوان کرد.

این مدیر در پایان اظهار کرد:با توجه به حضور در سامانه سامد در این روز بیش‌تر موارد بازگو شده توسط هم استانی‌های عزیز پاسخ داده شد و تعدادی ازآن‌جهت بررسی‌های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری و پاسخ‌های لازم به شهروندان گرامی ارائه می‌شود .

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.