بازدید سایت : ۳۴۶۸۲

پزشکیان، آمد برای ایران؛ هوانوردان، همراه او برای ایران

دکتر پزشکیان، راه رشد و توسعه را از مسیر تخصص، تحول و فن آوری تجاری، می داند و برای آغاز این نهضت، نیازمند بکارگیری تکاوران به جای سربازان در عرصه حکمرانی این عملیات راهبردی است.

پزشکیان، آمد برای ایران؛ هوانوردان، همراه او برای ایران
تین نیوز

در دنیای امروز، حمل و نقل هوایی شتاب دهنده صنایع مولد و موتور محرک اقتصاد کشورهاست که صرفا محدود به جابجایی مسافر و ابزار مسافرت هوایی نبوده و از جمله صنایع راهبردی برای برقراری دسترسی های سریع و مدیریت هزینه فرصت است. 

دکتر مسعود پزشکیان از جمله مدیرانی است که اهمیت این حوزه را به خوبی درک و توجه به آن را در اولویت اقدامات دولت خود، در نظر گرفته است.

مطلب مهم و پربازدید امروز را ببینید:

دعوت فعالان ریلی از مردم برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری

بیانیه فعالان حمل و نقل ریلی در حمایت از دکتر پزشکیان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری

وی به خوبی می داند که توسعه حمل و نقل هوایی، اثراتی القایی در رونق تجاری کسب و کارها به ویژه توزیع ثروت صاحبان سرمایه، تقویت گردشگری سلامت و رونق اقتصادی مراکز درمانی دارای مجوز پذیرش بیمار بین المللی و ایجاد فرصت برای صادرات محصولات دارای محدودیت زمانی چون کشت و صنعت داشته و می تواند نقش خون را در رگ حیات اقتصادی، ایفا کند.

حال تحقق این هدف راهبردی با توجه به آسیب های وارده به صنعت هوانوردی، از جمله افزایش هزینه های سرمایه گذاری، کاهش منابع ارزی، گرانی و بروکراسی تخصیص ارز و تحریم های بین المللی که تماما منجر به رشد ناهمگون ظرفیت ناوگان نسبت به شبکه پروازی، کاهش نرخ قابلیت اطمینان با افزایش سن ناوگان هوایی، گرانی نرخ بلیط پروازها و عدم توازن نرخ نسبت به خدمات شده است؛ چگونه خواهد بود؟

پاسخ روشن است؛ 

کاهش استهلاک سرمایه گذاری، خودکفایی ارزی، کاهش هزینه فرصت با اصلاح فرآیندها و مقررات زدایی، تغییر روش های ثبت خدمات و سفارشات برای تامین ارز و ترخیص نیازمندی ها، اصلاح روش های فساد زای توزیع صندلی و زمینه سازی برای رقابت مبتنی بر کیفیت با اجرای ماده ۱۶۱ قانون برنامه پنجم، طراحی مدل های کسب و کار شرکت های هواپیمایی و ستاره بندی آنها و بهسازی منابع انسانی، از جمله اقدامات اجرایی تحقق این هدف راهبردی است که برنامه و الزامات آن تدوین شده است.

همچنین با تمرکز به حمل و نقل هوایی کوچک با ناوگان کمتر از ۱۹ صندلی، ضمن امکان رشد تعداد ناوگان هوایی کوچک و شکل گیری بازار و تجاری سازی زنجیره تامین، از جمله طراحی و تولید قطعات، کسب و کارهای کوچک و متنوع هوانوردی، شکل گرفته و بستر سازی و اکوسیستم برای شکل گیری شرکت های هواپیمایی کوچک و اجرای سیستم کانون و پیرامون، فراهم خواهد شد که این امر بهره وری ناوگان هوایی کشور را افزایش و با پیش گیری از برقراری پروازهای نقطه به نقطه سنتی با فرکانس حداقلی در هفته، توسعه دسترسی های هوایی را به همراه دارد.

لذا تحقق آن نیازمند جدی جراحی صنعت هوانوردی، تسهیل گری، رفع موانع بازدارنده، کاهش ریسک سرمایه گذاری و فرصت سازی برای افزایش حجم بازار تقاضاست.

ایجاد فرصت های شغلی برای فارغ التحصیلان رشته های هوانوردی و توجه به معیشت پرسنل هوانوردی، فرودگاهی و ناوبری هوایی، از جمله دغدغه های جدی آقای دکتر پزشکیان برای آینده صنعت هوانوردی ایران بوده که برنامه چگونگی رفع این چالش مهم نیز در حال تدوین است. 

دکتر پزشکیان، راه رشد و توسعه را از مسیر تخصص، تحول و فن آوری تجاری، می داند و برای آغاز این نهضت، نیازمند بکارگیری تکاوران به جای سربازان در عرصه حکمرانی این عملیات راهبردی است.

برای ایران

پزشکیان، آمد برای ایران؛

ما هوانوردان، همراه او برای ایران؛

منبع: کانال تلگرامی ستاد هوانوردی و فرودگاهی دکتر مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید

    و هزار سال پیش کسی چمیدونه شایدم از ۲ ملیون سال پیش توی راه ابریشم وقتی افراد و بازرگانان در حال عبور بودند به یک رود خروشان و آب گوارا و قابل شرب می‌رسیدند و اندک زمانی را در کنار اون و زیر سایه درختانی ک آب حیاط از اون رود میگرفتن سپری میکردن اون آب آب چشمه علی دامغان بود و باعث شد ک شهری در اون مکان ساخته شده و امروز من و هشتاد هزار نفر داریم اونجا زندگی میکنیم من معرفی میکنم یک جوان ۳۵ ساله دامغانی که علاقه خاصی دارم دامغان بشه بهترین شهر ایران و خاطره قدیم‌ها برای تمام کسانی ک از دامغان جان من میگذرند تا آخر عمرشان در ظهنشان بماند دقیقا مثل گذشته . اینجانب سعید الهی ۳۵ ساله ساکن و اهل دامغان مدتی ن زیاد قبل را به یاد دارم که راه رسیدن به مشهد برای حد اقل نصف ایران از دامغان می‌گذشت .نه تنها زوار امام رضا بلکه روزانه ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس و ۲۰۰۰ وسیله نقلیه سنگین تجاری هم از این شهر با قدمت و سرشار از پتانسیل فراوان در هر زمینه ای گذر داشت چه شغلهای زیادی که از برکت حظور همین گردشگران و عابران این جاده ها روز را شب میکردند و شب را روز.
    آدمهایی که ما به عنوان مشتری داشتیم هر روز عوض میشد و به گونه بود که کاسب از همه ی ایران و حتی جهان مشتری داشت من هنوز یادم میاد کانتینرهای ترکهای افندی. ولی الآن چی همین تعداد مشتری ثابت دامغانی .
    اول از دامغان جانم بگم که چه جایگاهی توی نقشه دنیا و ایران در حال حاظر داره
    دامغان وقتی شما نقشه گوگل را زون میکنید بزرگترین راهها که پدیدار میشه همان ابتدا دامغان سر نبش یکی از بزرگترین چهار راه های مواصلاتی ایران و دنیا قرار گرفته . راه هایی که به دامغان میرسند راه های شریانی بوده و از سطح یک جهانی برخوردار می‌باشند
    درحال حاظر از مسیر مواصلاتی شرق به غرب و برگشت آن روزانه حدود ۱۰۰۰۰ وسیله نقلیه رفتو آمد میکنند و از مسیر شمال به جنوب و بلعکس حدود ۲۰۰۰ وسیله نقلیه رفتو آمد میکنند که در ایام مناسبتی تا ۱۰ برابر هم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌میشود.
    که سر داشتن حتی خیلی کمتر از این همه جای دنیا دعواست. ولی ما به صورت کاملا نا آگاه خودمان را از مزایای داشتن این موهبت محروم کرده ایم یا آن کار را که باید تابحال میکردیم را نکردیم.
    دامغان جان ما تعداد بیشتر از حد معمول اماکن تاریخی ونادر که توی هیچ جای دنیا نداره رو داره و هیچ استفاده ای نشده
    دامغان را ۲ ساعت به سمت شمال بروی وسط جنگل و لب دریا هستید. دامغان را ۲ ساعت به سمت جنوب بروی وسط بیابان‌هایی هستی که یکی از بکر ترین بیابان‌های دنیا و بهترین برای آفرود و علم اختر شناسی در کشور ما است . پتانسیل دریاچه نمک و تپه های مریخی بی نظیر است .دامغان را ۲ ساعت به سمت غرب بروی پایتخت ودامغان را به سمت شرق بروی حرم مطهر امام رضا ع
    هر کدام از این چهار ضلع میتواند منابع درآمد زاییبرای دامغان و ساکنین آن باشد
    ۱. بحث گذر جاده ها و راه های مواصلاتی یکی از قویترین راه های راه اندازی بازارهای مردم نهاد می‌باشد . درآمد سرشار آن به گونه ای است که می‌تواند همه اقشار یک جامعه اعم از کارمند، کاسب، کارگر، کارآفرین را در بر بگیرد.
    برای ابنیه تاریخی و مذهبی ما هم خیلی برکت به وجود می آورد . مثلاً امامزاده جعفر و محمد ، تکیه ابوالفضل ، و ... می‌توانند پذیرای مسافران و گردشگران و عابران و زواری باشند که در این راه ها درحال عبور هستند.
    اصلا چرا ما نباید بتوانیم از زوار امام رضا ع پذیرایی کنیم. چرا تمام کسانی که پیاده می آیند تا به حرم امام رضا ع بروند از داخل شهر می‌روند ولی کسانی که با وسیله نقلیه شخصی یا عمومی عبور میکنند سرو کله شان داخل دامغان پیدا نمی‌شود. مگه رییس‌جمهور شهید که آمد دامغان نگفت شما مردمان خوشبختی هستید که از زوار آقا پذیرایی میکنید .
    ایشان دید ولی ما نمی‌بینیم .
    شاید در جریان نبودند که راه زوار آقا ۱۰ کیلومتر قبل از دامغان چرخانده شده و اطلاع رسانی تابلو ها به صورتی است که هر کس به سمت دامغان بیاید خیال می‌کند در مسیر اشتباه قدم گذاشته و این راه به مشهد یا برعکس آن طرف شهر به تهران نمیرسد و راه برگشت را پیش میگیرد که گاهی باعث حادثه هم شده این برگشت . اگر آن مسافر بدبخت که دچار حادثه شده می‌دانست که این راه درست است و حتی راهش نزدیکتر هم میشود و تا همین چند سال پیش راه فعلی وجود نداشته وبا رفتنش از این راه میتواند همه‌ی نیاز مسیر پیش رویش را فراهم کند حتماً بدون فکر به سمت دامغان می آمد و سفره اون نانوا ،کاسب،بقال،میوه فروش ، بازار، پارکها، اجاره دهنده های سوییت، لوازم یدکی خودرو، تعمیرگاه ها، و حتی کارگرها وحتی کارمندهارا با آمدنش برکت میداد.
    ما تا قبل از این هم مسافر ها را دیده ایم و به آنها خدمت هم کرده ایم الآن حدود پانزده سال است که شهر ما به یک دهات تبدیل شده و به غیر از مردمان بومی خودش غریبه ای را نمی‌بینیم یا اگر هم می بینیم مقدارش خیلی نسبت به آن زمان کم شده در صورتی که تعداد وسایل نقلیه عمومی و شخصی و تجاری نسبت به پانزده سال قبل حد اقل ۱۰ برابر شده و باید درآمدش هم برای دامغان همین قدر می‌بود نه اینکه همان مقدار شغلی هم که با مسافر کار میکردند مجبور به تعطیلی شوند به خاطر نیامدن مشتری‌های همیشگی شان .
    شهر ما دامغان جان در زمان قدیم و دوران راه ابریشم سر تقاطع آب چشمه علی و راه ابریشم ساخته شده و شهر را هم به همین صورت بزرگ کرده بودند به صورتی که از یکطرف شهر مسافر وارد شده و بعد از توقف سر آب چشمه علی که همان جوب بلوار است از طرف دیگر خارج میشود
    ولی شور بختانه الآن حدود ۱۵ تا ۲۰ سال است که دامغان جانمان را از این موهبت بی نصیبش کرده ایم.
    بنده خودم از کسانی بوده ام که توی این قضیه دچار ضربه شدم و مجبور شدم محل شغلم را تغییر دهم. وجایی را بین دامغان و شاهرود برای کسب و کارم برگزیدم و روزانه حدود ۸۰ کیلومتر رانندگی میکنم از دامغان به محل شغلم رفته و بازمیگردم ولی همیشه با خودم فکر میکردم چرا نباید من بتوانم شغل خودم را در داخل شهر خودم بنا کنم تا اگر قرار است پیشرفت کنم داخل خاک خودم باشم.
    دامغان را می‌توان به یک مرکز اقامتی بین راهی برای تمام توریست ها و مسافران که از کوریدور شرق به غرب و شمال به جنوب در رفت و آمدند تبدیل کرد. کوریدور شرق به غرب که از چین به سمت اروپا و بلعکس و کوریدور شمال به جنوب که از ساری و گلوگاه به بندر عباس می‌رسد ولی الا ایو حال هیچ کدام از این افراد سرو کله شان دوروبر دامغان پیدا نمی‌شود و منفعتی برای دامغان ندارد . چرا؟
    چون راه از قبل از شهر جدا میشود ودر مسیر فرعی و نادرست شهر را دور زده و بعد از شهر به راه خود ادامه میدهد.
    از این جاده ها چه افرادی عبور میکنند؟
    ۱. مسافران نیمی از ایران و کشورهای غربی ایران که به صورت توریست و گردشگر زیارتی و سیاحتی برای بازدید از مشهد مقدس عازم هستند ناچار به گذر از دامغان هستند.
    ۲.تمامی کانتینرها، کامیون ها،کامیونت ها، و وانت‌هایی که بار به مقصد خراسان شمالی و جنوبی و رضوی از تمام نقاط ایران دارند باید از دامغان گذر کنند و بلعکس.
    ۳.تمامی کانتینرها، و کامیون های خارجی که از کشورهای شرقی ایران مثل افغانستان ، پاکستان ، ترکمنستان ، تاجیکستان ، ازبکستان ، قرقیزستان ، قزاقستان ، چین ، هند ، مقولستان و در نهایت روسیه چه به مقاصد داخل ایران وچه به مقاصد غرب ایران کشورهای عراق ، سوریه ، ترکیه ، جمهوری آذربایجان ، گرجستان ، ارمنستان ، ودر نهایت تمام اروپا تمام در حرکت باشند باید از دامغان بگذرند.
    ۴. روزانه حدود ۴۰۰۰ دستگاه اتوبوس که همه جوره مسافران در آنها حظور دارند از دامغان گذر دارند.اتوبوس های عراقی برای زیارت امام رضا ع و اتوبوس های هندی و پاکستانی و افغانستانی که برای زیارت امام رضا ع و امام حسین ع و حضرت معصومه ص در حرکتند از دامغان گذر می‌کنند. وتمام اتوبوس هایی که از نیمی از ایران به مقصد مشهد مقدس در حرکتند از دامغان میگذرند. که خود این اتوبوس ها یکی از منابع درآمد فراوان برای دامغانی ها هستند.
    ۵. مسافران شمال به مشهد مقدس. تمامی مسافرانی که از ساری و گلوگاه به سمت مشهد مقدس می‌روند باید از دامغان گذر کنند.
    ۶. مسافران استانهای مرکزی و جنوبی به سمت شمال و مشهد مقدس و تهران همه باید از دامغان بگذرند. که همه اینها را جمع بندی کنید روزانه حدود ۱۰۰۰۰۰ نفر از دامغان و جاده های آن میگذرند که برای دامغان جان ما هیچ منفعتی ندارند.
    بنده زمانی این موهبت را درک کردم که متوجه شدم همین راه که از دامغان میگذرد به دل سرزمین چین هم می‌رسد ولی اینگونه که ما با آن رفتار کردیم نکردند. از پاکستان و هند هم این راه میگذرد ولی هیچ کدام این طرح که ما پیاده سازی کرده ایم نکردند حتی در افغانستان که سطح پایینی دارد هم از راه ها استفاده شده و سعی کردند از گذر عابرین این راه برای شهرشان درآمد کسب کنند.
    ایرانی ها در جهان معروفند به انسانهای خوش فکر ولی ما با این کار نه تنها ثابت نکردیم خوش فکریم بلکه باید به حال خودمان و شهرمان گریه کنیم.
    البته بنده بیکار ننشستم وبا فکر و بررسی کامل در حال حاظر قادرم چند طرح اجرایی برای بهتر شدن وضعیت فعلی اقتصادی دامغان ارائه دهم و به امید خدا و یاری مردمان دامغان شاهد بهتر شدن وضعیت اقتصادی دامغان جانمان و مردمان خوش فکر و خون گرم و مهمان نواز آن باشیم.
    امضا . سعید الهی ۱۴ خرداد یکهزارو چهارصد و سه.

  • شاپور


    پزشکیان خودش میگه من هیچی بلد نیستم با کمک کارشناسان کار میکنم حالا
    تو ابله میگی این بیاد همه کارها درست میشه

    • ناشناس

      لا اقل صادقه بین بد وبدتر این بهتره

    • ناشناس

      چرا درست گوش نمی کنید ؟؟ چرا هرجور دوست دارید برداشت می کنید و همونو به دیگران انتقال میدید ؟؟؟
      آخه بنده خدا کِی این طوری گفت ؟ اگه کسی ماه رو با انگشت نشون بده باید ماه رو ببینی نه انگشت رو

  • سعید الهی

    بیایم ب نمایندگان مجلس طرح بدیم ک بیان قانون تصویب کنند ک شهرها و حتی روستاهایی ک از این موهبت برخوردارند مبلغی بودجه بگیرند بابت هزینه در امور این طرح.
    $
    شرح طرح.ـ استفاده و درآمد زایی از تمام راه های مواصلاتی . تمام شهر هایی ک وقطی نقشه را را زون میکنی ب فاصله ۱ کیلومتر از اولین جاده های پدیدار شده در نقشه فاصله دارند شامل این طرح بوده و همگی باید شهر را جوری بسازند ک جاده از وسط آنهاو یا با فاصله کم از کانون جمعیت آنها عبور کند تمامی هزینه های جاری این طرح را دولت باید پرداخت کند . واین ب نوعی بشه بزرگترین پایه مملکت و دست آوردی بشه برای جمهوری اسلامی این کار نیازمند جمع آوری تیم بزرگی از اشخاص سرشناس دولتی و ایستادن پای این مسعولیت خطیر است ک با اختیار طام خود تمامی مشکلات را برطرف کند انشالله. بنده
    ب عنوان عضو در این گروه حاظر ب خدمت هستم.سعید الهی ۱۵.۱.۱۴۰۳

  • سعید الهی

    سلام لطفا بگید کجا نظر هارو میتونم مشاهده کنم؟

    • تین نیوز

      سلام. نظرات کاربران در پایان خبر قابل مشاهده است.

  • ناشناس

    پزشکیان به یاری خداوندبزرگ پیروزخواهدشدودست دزدان،اختلاسگران ودروغگویان راقطع خواهدکرد انانی که خودوفرزندانشان خون مردم رامکیده اندوهربارترفندی جدیددارند به اسم اسلام همه چیزرونابودکردند

    • عفت

      پزشکیان در پاستور به جای اداره کشور مثل مجلس پیاده روی می کند برای سلامتیش وکار رو می سپارد به فاضل واو هم هر دقیقه قهر می کند بعد شما که به او رأی دادید می فهمید که خربزه خوردید باید پای لرزش هم بشینید

  • mahdi

    رای ما پزشکیان

  • ناشناس

    درود با تمام توان برای ایران با پزشکیان

  • ناشناس

    در زمان دولت روحانی هم از این هواپیماها وارد کردید و سلفی گرفتید وبا افتخار در فضای مجازی
    پخش کردید ولی پروازش را ندیدیم ولی در دولت
    سه ساله شهید رئیسی دهها هواپیما وارد کردند
    حتی در رسانه ملی هم پخش نشد چون کارش
    بخاطر خدا بود نه تبلیغ شماها هنوز نه به دار است نه به بار از الان تبلیغ هواپیمای وارد نشده
    را تبلیغ می کنید ما دیگر با طناب پوسیده شما اصلاح طلبان به چاه نخواهیم رفت چون می‌دانیم
    راه برگشتی نیست
    رای ما فقط دکتر جلیلی که ادامه دهنده شهید
    عزیز رئیسی هستند

    • ناشناس

      اصلاح طلبان از اصول گرایان خیلی کاری تر ودلسوز تر هستن برای ایران وما طبقه ضعیف وتبلیغات وارد کردن هواپیما وسوخوهای بنجل روسیه وغیره را دیدیم از این نظر همشون مثل هم هستن

  • اشنا

    سرانتخابات یک دفعه قارچ طوری ظاهرمی شویدوادعای هوانوردان کل ایران راداریدوزارت کشوربایدورودکندواجازه ندهداینهاایامجوزدارندیانه تعداداعضایشان چندنفراست چگونه ادعای نمایندگی کل هوانوردان رادارند؟

  • مهدی

    پزشکیان فرد با سوادی است ولی با تایید صلاحیت قالیباف زاکانی و جلیلی بعنوان کاندید ریاست جمهوری که به نظر من توهین بزرگ شورای نگهبان به ملت بود نباید منتظر حضور گسترده مردم در انتخابات بود

  • Mohandes

    قالیباف بااقتدار رای میاره مطمئن باشید
    طرفداران ناچیز پزشکیان خودتونو خسته نکنید

  • ناشناس

    من از ریشه با اصلاح طلبان مخالفم

  • فریور

    ایشان نماینده کردستان اذربایجان بلوچستان ترکمنستان و گیلان جان و تهران هستند به ایشان رای خواهیم داد.

  • ناشناس

    باسلام خدمت صاحب سایت قربونت برم شب روزت امام زمانی متن مرا اشتراک بگذارید ببینند هم رای بیان دشمن شاد کن نباشیم و کسی رأی آورد خواستمون ببینه ممنونباسلام شعار ما مرگ بر اسرائیل کودک کش تا ابد هست و خواهد بود...و ما معلولان نه سیاسی هستیم نه ضد انقلاب نه اختلاسگر نه دزد نه وطن فروش هیچ کدوم نیستیم تنها آفریده خدا معلول هستیم همه صحنه های مختلف ایران انتخابات نمایندگان تا ریاست جمهوری شرکت کردیم و خواهیم کرد تنها مشکل ما معلولان واقعیت این است کسی ما معلولان را نمی‌بیند مثل ماده ۲۷ چندین سال است اجرا شده توسط شما نمایندگان مجلس و دولت ولی خبری اجرا گذاشتنش نیست عیدی معلولان قطع کردند دو سال است هنوزم چشم انتظار موندیم اندک عیدی شاید واریز شد همیشه شرمنده زنو بچه ها شدیم و هستیم و بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه زندگی میکنیم پول دکتر دارو درمان معلولان سرپرست خانواده چندین معلولیت شدید اجاره نشین با اندک ماهانه خیلی سخته اصلأ معلولان را کسی نمی بیند انگار از آسمان افتادیم خواسته ما معلولان زیاد نیست حق حقوق قانونی خودمان بدرستی بدهند هر کس ریس جمهور اینده شد فقرا مستعضفان معلولان ضعیفان جامعه بشناسه و از نزدیک زندگی معیشتی کمر شکن اون قشر ببینه مثل نمایندگان قبل رأی گیری قول داده بودند ماهانه معلولان طبق قانون کار ماهانه پرداخت شود ولی یادشان رفت پست مقام گرفتند وعده ندید وقتی توان عملش نداریدثانیه به ثانیه قیمت ها تعغیر میکند امروز یک تومان فردا ۵ تومان واقعا همیشه شرمنده زنو بچه هامون شدیم فقط خواسته ما معلولان این است کسی ریاست جمهوری اسلامی شد ما معلولان را دریابد با اندک ماهانه بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه زندگی خیلی سخته نیازی نیست بگم همه میدوانیم... گول بدید راه حضرت علی علیه السلام پیامبر خدا خواهید رفت نه در وعده در عمل حضرت علی علیه السلام همیشه هوای فقیر فقرا مستعضفان معلولان ضعیفان به خوبی میدید برطرف میکرد رأی انتخابات شرکت کنید همه مردم بخاطر نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری فرزانه که داریم دنیا حسرتش میخورند چنین رهبری داشتن باهم مهربان باشید دشمنی نکنید هیچ کس از دشمنی نفتی نبرده این دولت اون دولت نکنید شما که انتخاب شدید قبلی خراب کرده شما تلاش کن دوباره بسازی ایرانمان کمک کن به فقیر فقرا معلولان حقشون پایمال نشود دنیا ارزش دعوا ندارد والله به خدا سعی کنید محرومان صادق باشید جای دوری نمیرود محرومان دلشان میتپد کشورشان دست خالی چگار کنند بیایید محرومان معلولان فقرا رو راست صادق باشید انشالله خداوند متعال جای هممون انتخاب کرده قبلاً چه بخواهیم چه نه آخرش رفتنی هستیم تا زنده ایم کمک محرومان معلولان فقرا مستعضفان باشیم نه کم نه زیاد بلکه شرمنده زنو بچه هاشون نشند با اندک ماهانه هزاران مشکلات معیشتی مردم واقعا زیر فشار گرونی لح شدن بیایید دست در دست هم دهیم ایرانمان قدرتمندتر از این کنیم باهم مهربان صادقانه شفافیت عدالت هیچ چیزی جلودار راستگویی صداقت بامردم نمیشود منه معلول سرپرست خانواده با سه معلولیت ۲۸ سال میشود عضو سازمان بهزیستی هستم بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه زندگی واقعا خیلی سخته برامون درستش کنید حق به حقش برسه قانونی سهام عدالت امروز فردا امروز فردا میکنند یک ماه بیشتره چرا واریز نمیکنند والله بدجوری نیازمونه همیشه شرمنده زنو بچه ها مون شدیم و هستیم خداوند متعال کاری کن ریاست جمهوری جدید فقرا مستعضفان معلولان محرومان را ببیند دریابد انشالله بخاطر صندلی قدرت نجنگیم کارای واحب رسیدن به فقیر فقرا مستعضفان معلولان ضعیفان که شاید نون شب ندازند فکر اونا باشیم والله راه خدا و پیامبر خدا حضرت علی علیه السلام پیامبر خدا پیش بگیرید مسعلولان محترم واقعا کار سختی نیست کسی رأی اعتماد بدیم نجاتمان بدهد از این همه کرونی کمر شکن لحظه به لحظه ثانیه به قیمت ها عوض میشوند چرا...عدالت اجرا بشه چنین روزهایی نخواهبم دید انتخاب اصلح مردمی از جنس مردم صادق باشد صداقت بامردم وعده‌های انتخاباتی اش عملیاتی شود نه اینکه وعده داد پست گرفت فقرا مستعضفان معلولان محرومان یادش برد این بار کسی انتخاب خواهیم کرد برای ایرانمان کمک میکند دیگر دست خالی و شرمنده پیش خانواده نرویم زنده باد ایران عزیزم همه یکسان انتخاب شرکت خواهیم کرد به کوری چشم دشمنان وطنم پاره تنم ایران بیایید احساسی رأی ندیم معشیت کرونی از این هم بدتر بشه فلج شدیم دیگر واقعیت از نظر معشیت کرونی امانمان بریده کرونی کمر شکن مرد عمل مردمی از جنس مردم صادق با مردم معلولان فقرا مستعضفان معلولان پزشکیان

  • محمد

    پزشکیان همون روحانی دومه و مایه بدبختی ایران

  • ناشناس

    آقا پزشکیان شما صحبتاتون از مشاورین هست خودتان چی......

  • ناشناس

    به عمل برآید کار به سخنرانی نیست

  • ناشناس

    تین نیوز تا حالا کدام تینی بودی؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس

    تین نیوز خجالت بکش وقتی جبهه گیری داری میکنی در مثبت ومنفی هم داری اختلاس ودزدی میکنی شرمت باد تین نیوز قلابی

  • ناشناس

    تین نیوز خودت خری فکر کردی مردم نمیفهمند

  • ناشناس

    دوستان یه نفرسالم رابااطرافیانش قضاوت نکنید اگرپزشکیان فرد اصلحی باشه وماانتخابش نکنیم بعدهابه خودمون چی میگیم

  • محسن

    چرا هیچ کس در مورد سیاست سرکوب حقوق و دستمزد در ایران صحبت‌نمیکنه ؟؟؟؟؟؟
    دستمزد در ایران کمتر از یک بیستم دستمزد بین المللی است.یعنی کارگر عملا ۵ روز در ماه حقوق میگیره ...
    اما مخارج به دلار شده و هر روز در مورد یارانه پنهان دولت به مردم منت می‌گذارند.

  • ناشناس

    رای مردم ایران برای نجات اقتصاد ومعیشت مردم فقط دکتر پزشکیان

  • رسول

    رای ما فقط حلیلی تمام

    • ناشناس

      عزیزانی که برای شهید جمهورمان اشک می ریختند
      ادامه راه ایشون رو آقای جلیلی هموار می کنند...
      آگاهانه رای بدید.

  • ناشناس

    به نظرم آقای پزشکیان با آوردن ظریف ودارودسته روحانی رای خودش خراب کرد
    پزشکیان بدون اینا راحت رای میاورد

  • ناشناس

    هیچ یک از کاندیداها خوب نيستن

  • سید

    کسی که هنوز شناسنامش قدیمی هستش هنوز نمیدونه باید شناسنامشو عوض میکرد میخواد چه جوری رییس جمهور بشه

  • فاطمه

    نابود باد دولت سوم روحاني و ذلالت برجام آمريكايي ظريف

  • محمد

    درود بر دکتر پزشکیان، رای همه ما به دکتر پزشکیان است

  • علی

    نظرهام اگه چاپ نشه شکایت میکنم لطفا چاپ کنید

  • ناشناس

    پزشکیان برای محرومیت زدایی و اجرای برنامه هفتم حتما به رفع تحریمها نیاز داره تا با کمک ظریف تحریمها رو رفع نکنن هیچ کاری نمیکنن تورم و محرومیت رو به حال خودش رها میکنن دلار گرون میشه و اینا منتظر میشینن تا امریکا تحریمها رو رفع کنه

  • حسین

    باز بوی کباب کاخ سعدآباد به دماغ اصلاح طلبان خورده باز می خواهند کشور عزیزمان را بهم بزنن گرانی و تورم و وطن فروشی کی میشه مردم ازاین زالو صفتان که تشنه قدرتن و نه خدمت رها بشن

  • علیرضا

    باباایناسنشون بالاست ی سفربین استانی برن بایدتاسه روزبخابن چراجونترارونمی اورن ....خزانتون لومیره

  • ناشناس

    سلام
    وقتی روحانی رییس جمهور شد سطح وکلاس ریاست جمهوری نزول کرد
    هر نه نه قمری فک میکنه میتونه کشور را رشد بده
    بجز جلیلی اکثرا بی برنامه هسن
    پزشکیان که شوته

  • بی نام

    پزشکیان تازه به دنیا اومده میخواد کشورما را بسازه ..

  • شربیانی

    سلام
    مراقب یکی از منتخبان داوطلب ریاست جمهوری باشید بنام جناب قالیباف که چاپخانه انتصابات سمت شان از زمان ثبت نام امروز ریاست جمهوری برای سر گروه هایی که بتوانند آرای مجموعه خود و جمعی را برآورده کنند دو تا دو تا انتصاب سمت به هر کس می‌دهند...
    صلاحیت مردم و کشور در اقتصاد و رفاه تایید شده است که جناب دکتر پزشکیان با قدرت و حمایت ترک و آذری زبان و کرد و لر و شمال و جنوبی و عرب و شرق و غرب دست بر دست هم می‌توانند فقط آینده را به آرامش رفاه و اقتصادی سوق دهیم ... شک نکنید عمل کنید در صلاح رای خود مردم عزیز ایرانم .

  • ناشناس

    رای ما دکتر پزشکیان والاغیر

  • علی

    پزشکیان بینوا آمدی اعتماد مردم را بازگردانی ولی افسوس لابی‌های قدرتمند ...و چین و روسیه سد راه هستند بگو پشت سر تو چه لابی با نفوذ و قدرتمندی وجود دارد؟ جز دعا چیز دیگری نداری

  • بهنام

    خنده داده واقعا ، بیشتر جک گفتی یا وقعیت 😇😇😇🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناشناس

    مرد عمل مردمی از جنس مردم صادق صادقانه شفافیت عدالت حامی فقرا مستعضفان معلولان قشر ضعیف محرومان دکتر پزشکیان ...همه یکسان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهیم کرد به کوری چشم دشمنان وطنم پاره تنم.....ایران سرای من است ... مرگ بر اسرائیل کودک کش شعار اصلی ماست تا ابد ...با پزشکیان نجات ایران برای ایران پزشکیان بلد نیست وعده دروغین بدهد همه وعده‌های انتخاباتی دکتر پزشکیان عملیاتی شده میدانیم پزشکیان مرد عمل کفت منو بزرگ نکنید منم مثل همه مردم یکسان هستم راه خدا و پیامبر اسلام حضرت علی علیه السلام پیش خواهند گرفت برای ایرانمان