بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ جزئیات ثبت نام کامیون‌ های وارداتی دست دوم اعلام شد

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای: ثبت‌نام کامیون‌های با عمر سه سال، از سوم خردادماه ۹۹ از طریق سایت سازمان راهداری امکان پذیر می شود.

جزئیات ثبت نام کامیون‌ های وارداتی دست دوم اعلام شد
تین نیوز |

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه ای اعلام کرد: ثبت‌نام کامیون‌ های با عمر سه سال، از سوم خرداد ماه ۹۹ از طریق سایت سازمان راهداری امکان پذیر می شود.

به گزارش تین نیوز، این سازمان در راستای فعالیت‌های متنوع خود در جهت نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی مندرج در قوانین احکام دائمی توسعه در نظر دارد به منظور تسریع در انجام روند نوسازی و براساس ماده (30) قانون احکام دائمی برنامه کشور از تاریخ 03/03/1399 از متقاضیان ورود خودروهای باری سنگین تا سه سال ساخت در آدرس اینترنتی خود (www.rmto.ir) بخش نوسازی و توسعه ناوگان، ثبت‌ نام به عمل آورد.

سامانه جامع نوسازی حمل و نقل عمومی

این اطلاعیه جهت آگاهی و اطلاع‌رسانی به ذینفعان شامل شرکت‌های تولیدکننده داخلی خودروهای سنگین، شرکت‌های حمل‌ونقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شرکت‌های وارد کننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت «صمت» (صنعت، معدن و تجارت) و مالکان حقیقی و حقوقی کامیون‌های فرسوده واجد شرایط و متقاضی واردات، صادر شده است.

 شرایط کامیون های وارداتی

  • نباید بیش از سه (3) سال از زمان ساخت آنها گذشته باشد.
  • کامیون ها باید از خدمات پس از فروش موضوع قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو- مصوب 1386 و آئین‌نامه اجرایی آن موضوع تصویب نامه شماره 7415/ت51681 هـ مورخ 28/01/95 و اصلاحات بعدی آن برخوردار باشند.(چنانچه واردکننده خدمات پس از فروش موضوع قانون فوق را طبق مقررات راساً ارائه نماید، ارائه مجوز فوق قابل قبول بوده و در غیر این صورت باید مجوز رسمی و قانونی از شرکت یا کارخانه دارای حق قانونی ارائه دهنده خدمات فوق اخذ و ارائه کند).
  • کامیون های وارداتی باید از نظر ایمنی، کیفیت و آلایندگیهای محیط زیست با استانداردهای روز و اجباری که مورد تائید مراجع ذیربط بوده، انطباق داشته و دارای استاندارد e-mark نیز باشند.
  • کامیون ها می‌توانند دارای بارگیر ثابت یا غیرثابت (کشنده) باشند.
  • کامیونهایی می‌توانند به کشور وارد شوند که ساخت کشورهای اروپایی، ژاپن یا کره جنوبی بوده و در پنج (5) سال گذشته مدلهای آنها در کشور تولید و یا به کشور وارد شده باشند. کامیونهای وارداتی جدید ساخت کشورهای مذکور باید از نظر ایمنی، کیفیت و آلایندگیهای محیط زیست در زمان ساخت مورد تائید دستگاههای ذی‌ربط باشد.
  • در مرحله اول، اولویت با کامیون های دارای ظرفیت- مندرج در کارت مشخصات وسیله نقلیه- هیجده (18) تن و بالاتر است.
  • کامیون های وارداتی، باید شرایط زیست محیطی، استانداردها و شرایط لازم برای حمل‌ونقل بین‌المللی و ورود به کشورهای اروپایی را دارا باشند.

شرایط کامیون های اسقاطی

واردات هر یک دستگاه کامیون منوط به اسقاط، حداقل یک دستگاه کامیون که از زمان ساخت آن بیش از بیست و پنج (25) سال گذشته باشد و ظرفیت آن نیز می‌تواند حداکثر سه (3) تن کمتر از ظرفیت کامیون وارداتی باشد. در این مرحله، ظرفیت کامیون اسقاطی مندرج در کارت مشخصات وسیله نقلیه حداقل پانزده (15) تن است.

کامیون مورد اسقاط باید فعال در بخش حمل‌ونقل عمومی و دارای معاینه فنی معتبر در زمان اسقاط (برابر اسناد ثبتی در سامانه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای) باشد.

به ازای اسقاط کامیون، پس از تایید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سود بازرگانی کامیون وارداتی بیست و پنج (25) درصد توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران کاهش می‌یابد.

شرایط واردکنندگان

کارخانجات تولیدکننده کامیون، شرکت‌های واردکننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت «صمت»، شرکت‌های حمل‌ونقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مالکان وسایل نقلیه فرسوده می‌توانند مبادرت به واردات نمایند.

در مرحله اول، سقف میزان واردات در هر درخواست توسط کارخانجات تولید کننده داخلی خودروهای سنگین یک هزار (1000) دستگاه، شرکت های حمل‌ونقل توانمند یکصد (100) دستگاه، شرکت‌های واردکننده کامیون‌های سنگین پنجاه (50) دستگاه و مالکان حقیقی و حقوقی وسایل نقلیه فرسوده ده (10) دستگاه است.

ارائه درخواست جدید در مراحل بعد، منوط به واردات هشتاد درصد (80) درخواست مرحله قبلی است.

هر کدام از ذینفعان بسته به نوع مدل کامیون وارداتی مورد درخواست، باید مستندات و مدارک مربوط به استاندارد روز و اجباری ایمنی و کیفیت از سازمان ملی استاندارد کشور، استاندارد روز و اجباری آلایندگی از سازمان حفاظت محیط زیست، تاییدیه خدمات پس از فروش از وزارت «صمت» (صنعت و معدن و تجارت) را تهیه و به سازمان ارائه نمایند.

 منشاء ارز برای واردات باید خارج از ایران باشد و واردکنندگان مشمول استفاده از ارز داخلی نمی شوند.

طبق اعلام سازمان راهداری ذینفعان تا بعد از ترخیص کامیون از گمرک ایران حق هیچ‌گونه ثبت نام و یا درخواست و اخذ وجه از خریداران را ندارند بنابراین از هرگونه پرداخت به افراد مدعی در این مرحله خودداری شود.

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تحویل کامیون توسط واردکننده به خریدار ندارد بنابراین خریداران ‌باید در این خصوص با دقت نظر و تحقیق و بررسی کامل در مراحل ثبت نام و خرید اقدام نمایند.

متقاضیان دریافت خودرو وارداتی از موعدی که متعاقباً اعلام خواهد شد، صرفاً به ذینفعان مورد تأیید سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای که مراحل اخذ مجوزهای لازم را طی نموده‌اند مراجعه کنند. این فهرست متعاقبا در سایت سازمان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به محض ترخیص کامیون از گمرک ایران، اطلاعات واردکنندگان، نوع و تعداد کامیون‌های وارداتی در سایت سازمان ارائه و در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

قیمت تمام شده ناوگان توسط مراجع ذی‌صلاح و نظارتی با توجه به قرارداد خرید خارجی ناوگان تعیین و ملاک عمل برای عرضه در داخل کشور قرار خواهد گرفت.

طبق اعلام سازمان راهداری هرگونه اطلاعیه دیگری در خصوص واردات و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی موضوع این اطلاعیه فاقد اعتبار بوده مگر آن که منحصراً در سایت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درج شده باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مجید پاسخ

    سلام و خسته نباشید بند یک رانند هستم که نزدیک به بیست وپنج سال است که برای خودم وخانوادام وپیشرفت حمل ونقل کشورم در بیابانها زحمت کشیدم حال اندوخته کمی دارم اگر خدا بخواهداگر مسعولین راه وحمل ونقل کمک کندبعداز اینهم سال زحمت کشیدن به امیدخدا یک ماشین ثبت نام کنم حال از مسعولین خواهش می کنم برای رانندگان مثل بند کاری انجام دهند که بتوانند بعد ازاین هم سال زحمت کشیدن بتوانند حدعقل صاحب یک دسگاه ماشین بشوند از مسعولین زحمتکش هم ( تشکر می کنم وخداقوت می گویم)

    • ممد

      همچین وارداتی ارزون بدن بهتون که دلتون حض کنه. اینجا ایرانه کشور دلیران

  • حسین پاسخ

    سلام تکلیف حوالهای طرح فرسوده که دو سال تاخیر داره پس چی می شود

  • حسین پاسخ

    تکلیف حوالهای تاخیری سایپادیزل هنوز عین که دوسال پیش مردم پولش دادند که طرح کلید به کلید بود

    • زهرا

      کلیدبه کلید قرار شد بدن یه بی پدر مادری این وسط خیلی ضرر میداد جلو کلید به کلیدو گرفت فرض مثال ماموت این آشغال چینی که وارد میکنن

  • مهرداد نظافتی پاسخ

    باسلام سخص حقیقی بدون واسطه دلالان چطور اقدام کنه ودر جایی گفتید مجوز ورود بر اساس اسقاط خودرو است سوال پیش میاد که خودرو ساز داخلی از کجا خودرو اسقاطی تحویل می‌دهد (دلال) این ی دور تسلسل اول کامیون اسقاط میشه یا اول خودرو وارد میشه خواهشمنداست کلاف سر در گم به رانندگان مالکان حقیقی ندهید ی چیز شسته روفته دور از از هیاهوی دلالان تصمیم گیری نمایید

    • علی

      عزیزاینقدربه خودتان زحمت ندیداین کامیونهاایران برای افقانستان واردکرده عین چندسال پیش وقتی ماک وانترناش اوردن 6ماه درایران اسمی ازاین ماشین نبود

  • امیر حسین پاسخ

    اجرای این طرح به نظر شدنی نیست .دولت ارز اختصاص نمیده!عوارض گمرکی رو چه طور حساب میکنن؟به نظرتون با دلار ۱۶ تومنی و این اوضاع خراب کسی حاضر میشه همچین ماشینی رو بخره؟این هم محکوم به شکست هست مگر اینکه دولت تسهیلات قابل توجهی رو لحاظ کنه و اقساط بلند مدت داشته باشه در ضمن ابهامات این طرح خیلی زیاده که اصلا مجال صحبت در اینجا نیست

  • علی پاسخ

    همه چیزش سلام باشه که دیگر پس نیاریم

  • شهباز قلیزاده پاسخ

    خسته نباشید هرچه زودتر اجرای کنید

    • قلیزاده

      سلام خسته نباشید اگرزود این ترح اجرا بشه این ارابهای آدم کش ازخیابانها کشور جمع میشه جادها ترافیک نمیشه

  • حسن پاسخ

    غارت جیب راننده که شب تا صبح نمیخوابه از خون سگ نجس تر هست

  • ناشناس پاسخ

    پس چی شد ما که خوکفا شده بودیم؟ حال دارن اشغالهای رده خارج همین اروپائیان را که اقایان مثلا .....نمی پسندند با دلالی به این خرابه اباد میارن؟؟؟

    • سعید

      سلام این طرح هم مثل بقیه طرحها فقط به نفع دلال و رده بالاهاست وگرنه راننده همیشه باید شب روز بدوئه آخرش هم جیب یکی دیگه پر میشه

  • ناشناس پاسخ

    سلام به خاطرخدا زودتر اجرایش کنید مردیم از انتظار

  • مهدی پاسخ

    هرچه زوتراجراش کنید مردیم از انتظار

  • مجید پاسخ

    سلام امیدوارم مسولین مابه امسال من که ۱۵سال راننده بیابانهاهستیم واندوخته کمی پس اندازکردیم ماشینهاراوادراتش راآزادوباپیش پرداخت کم تحویل بدن تاامسال من بایه بچه وخونه اجاره ای بتوانیم خریداری کنیم

  • احسان پاسخ

    اگه دولت راست میگه چراخودش باارز 4200تومانی واردنمیکنه نامستقیم. به دست رانندگان برسه بدون واسطه دلالان

  • ناشناس پاسخ

    کاشکی سر بگیره پناه بر خدا

  • امیر زارع پاسخ

    سلام .. دولت هنوز تکلیف سیصد هزار خودرو ی اسقاط شده رو معلوم نکرده .. این هم مثل برنامه ای سال ۸۸ با برد دلالان رقم میزنه . کلا برای سود اقازادهاست

  • هادی مرادی پاسخ

    با سلام بنده پایه یک دارم ۲۰۰ تومانم نقد دارم بسیار کاری و سالم و نان حلال خور زحمت کش و با صداقت انسان دوستانه ی نفر ک میخواد کامیون بخره میتونم شریکش بشم مابقیشو اقساط بدیم ۲۰۰ ملیون خودم دارم

    • یاسین تقی پور

      والا من ثبت نام کردم ولی هچی به هیچی

  • محمد رضا شه بخش شاوزی پاسخ

    ماشین داف مدل 91تا92یکی از این مدل هاباشه خوبه

  • ناشناس پاسخ

    سلام خسته نباشید من یک راننده هستم ومی خواستم بعداز۲۵سال برای خودم ماشین بخرم چندی حساب میکنه

  • مهدی پاسخ

    سلام به امید خدا خیر باشه برای رانندگان زحمت کش

  • پیام پاسخ

    باعرض سلام وخسته نباشید خدمت مسولان راهداری بنده 15سال است که. دائم در جاده هستم. وبرای مردم کار میکنم دیگه خسته شدم تا کی برای مردم کار کنم وقتی خبر واردات خودرو را شنیدم تصمیم دارم که خانه ام را بفروشم وثبت نام کنم. تا بتوانم برای خودم کار کنم خواهشمندم مسولان خدارو در نظر بگیرن وکمکم کنن. با تشکر از همه مسولان این زمینه

    • amir

      دادا اگه گوش میگیری خونتو نفروش که ماشین گیرت نمیاد خونتم از دست میره ... این کارا همش دلال و دلال بازی فقط جیب ی عده ادم گردن کلفت پر میشه ... از ما گفتن بود

  • سجاد پاسخ

    سلام خدا قوت الان من ک راننده هستم میتونم از سوم خرداد ثبت نام کنم یا ن؟؟

  • کریم پاسخ

    سلام حالاچه تضمینی وجودداره که بعدازواریزپول بزودی ماشینوتحویلمون بدن چون رفیقم نزدیک سه ساله برای اف هاش460کشنده‌ پول ریخته هنوزاندرخم یک کوچه است سرگردانوحیرانش کردن بدبختو

  • یوسف پاسخ

    خونمو زندگیمو فروختم بخاطر ماشین که همه چیز شد جهنم هم ماشین وهم خونه فقط باید حسرت بخودیم

  • رضا صمیمی پاسخ

    اگه واقعا هدف کمک
    به رانندگان بدبخت توجاده است چه بهتر اگه هدف آدرس عوضی دادن به بیچارهاست که بد بختی انقدرزیاده که نیاز نیست همینطوردلالان راه جیب بری رابلدن

  • هاشم داتلی بیگی پاسخ

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دست اندرکاران سازمان حمل ونقل راهداری بند متاهل دارای دو فرزند، طبق سوابق درج و ضبط شده در سامانیه هوشمند راننده به شماره ... قریب بر 2۰ سال سابقه کار مداوم در امر حمل و نقل جاده ای با انواع کامیون را دارا هستم و با تاسف بسیار، برای دیگران کار میکنم و همیشه خودم و خانواده ام نگران بیکار شدنم هستیم من الان 4۲ ساله هستم و بعد از ۲۰ سال کار کردن توانستم اندک پس اندازی فراهم کنم،،،جایگزینی کامیونهای فرسود فکری بسیار خوبی هست اما این طرح هم شده اسباب سود جویی دلالهای از خدا بی خبر که امثال بندی حقیر همان کامیون فرسوده را هم نتوانیم بخریم که امرار معاش کنیم تا شاید دیگر نگران تامین مخارج زندگی نباشم ، خواهشمندیم واقعا عاجزانه خواهشمندیم از شمای مسعول دست این دلالها را از بازار خرید و فروش کامیون کوتاه کنید تا شاید کم بضاعتی چون بندی حقیر هم بتواند حداقل همان کامیون مدل پایین یا به قول رایج کامیون فرسوده خریداری کرده و روزی خود و خانواده را تامین کنم،،،و یا همانند چندین سال پیش حدود سال 7۰ تسهیلات اداره راه ، خرید و واگذاری کامیون به خود راننده طبق سوابق درج شده به این شکل شاید دست این افراد سودجو از کسب و کار کامیوندار و راننده کوتاه شود،، با نهایت تشکر و قدردانی پیشاپیش از مسعولین محترم و دلسوز این قشر، زحمتکش و بی ادعا اجرتون با خدا و خسته نباشین.

  • مسعود بهار پاسخ

    راننده بیچاره ای مثل من پولش کجابودبره ماشین وارد کنه یه ماشین مدل پایین دارم دست از سرمون برداریم تورو به هر کی میپرستین کارمونه داریم مکنیم این هم بی ارزش تراز این نکنین

  • مهدی پاسخ

    ایرانی یعنی بدبخت واقعا دلم به حاله این راننده ها میسوزه که چقدر ساده هستن البطه نجیب اخه مگه همچین چیزی میشه وقتی تو بازار الان یه بنز تک مدل ۵۰ رو ۵۰۰میلیون مامله میکنن مثلا وقتی اینا بیاد که سه سالشونه مثلا چند میخوان بدن ملت اخه مگه میشه.

  • محمد پاسخ

    سلام من نزدیک به ۲۰ ساله که راننده پایه یک هستم ماشین داشتم شراکت چهار سال پیش فروختم ووام گرفتم‌تا بتوانم برای خودم بخرم ولی دیگه با این افزایش قیمت نتونستم تو را خدا یه فکری به حال من وامثال من بکنید خیلی سخته تا بتونیم به کمک شما مسئولین صاحب یک دستگاه کامیون کشنده شویم

  • عباس پاسخ

    تور خدا وارد کنید مردیم از ماشین کهنه خسته کرده مارو بندر امام بار بصورت خط آزاده همیشه ماشین نو میخاد این بارها حمل بشه

    • جمشید

      با سلام وخسته نباشید بنده راننده پایه یک دارم چند ساله برای دیگران با مزد گار گری کار مکنم دارای سه فرزندم یکی سرباز یکی دانشجو اخری هم بچه مدرسه ای سرمایه ندارم خانه ام فروختم ماشین زیر پام وفروختم تا پانصد تومان جور کردم حالا مستاجر شدم وکامیون فرسوده هم ندارم تکلیف من چیه چگونه می تونم ثبت نام کنم تنها نان اور خونه ام از مسولین خواهش میکنم کمک کنن چهل وپنج سالمه الان میتونم کار کنم بعد از چند ساله دیگه پیر میشم تنها سرمایه که خانه ام بود اونو هم از دست دادم خواهشن ما راهم درک کنید یه خورده شرایط را اسان بگیرین تا ما هم از کار کردن برایه دیگران خلاص بشیم با تشکر

  • جهان پاسخ

    اگر دست دلال تو کار نباشه کار درست جلو میره و همه ماشین دار میشن غیر از این به هیچ وجه. من خانه کوچکی داشتم فروختم ۳۵۰ ملیون به خاطر ثبت نام تمام دارایم همین پوله مسول محترم من ۲۰ ساله پایه یک دارم شوفر مردم‌بودم هیچی هم ندارم ثبت نام کنم متونم زندگیم بچرخه به امید ماشیندار شدن

  • شریفی پاسخ

    با سلام تورو خدا اجراش کنید همینم قبول داریم فقط خواهش میکنم اجراش کنید من از بچگی آرزو داشتم یکی ماشین داشته باشم ممنون از زحماتتون

  • بهروز پاسخ

    ما رانندگان بعد از انقلاب نسل سوخته محسوب میشیم که هر بار برای سوءاستفاده از اسم و کار ما یک طرح رو تصویب میکنند البته بنام ما و به کام دوستان اداره‌ی وزارت راه و دلالان محترم...ای کاش دولت مستقیم وارد میکرد و بدون سود و با اقساط بلند مدت فقط به رانندگان تحویل میداد نه اینکه به اسم راننده وارد میکنند و به کام شرکتهای بزرگ و پارتی‌دار میشه..بخاطر خدا این اسم راننده رو از روی این طرح بردارید و بگید خبر خوب و سود مضاعف برای شرکتهای بزرگ باربری و دلالان ماشینهای سنگین..اینجوری اسم و رسم رانندگان سخت کوش آلوده نمیشه

  • امیر حسین پاسخ

    سلام ثبت نام از طریق سآیت است یا از طریق نمایندگیها ممنونم راهنمایی کنید

    • حسین

      جان ما وارد کنید از کجا باید ثبت نام کرد ممنوننننن

  • حسین پاسخ

    قابل توجه رانندگان(بنده راننده پایه یکم هستم ۱۰سال مث۰۰۰برای اینواون جون کندم آخرش هم هیچ ۴سال ماهیانه بیمه نتونستم بدم)از تانکرگازی بگیر تاکفی و تریلی کمپرس و یخچالی)نمیخوام دلسرد شید..امیدی نیست...اگرم کامیون وارد بشه...اونایی که براشون جون کندیم خریدار این کامیونها میشن..اگر واقعن وارد بشه...منکه دوسالی قید رانندگی رو زدم..ولکن گور باباش..حاضرم حمالی کارکنم.ولی برای صاحب کامیون کارنکنم..ما جون میکنیم و انها برامون اربابازی دربیارن...تف به این قسمت تف..کامیوناتون پیشکش خودتون...فقط نون رو گرونتر نکنید

  • ناشناس پاسخ

    ترا همین اهن شکسته ها را هم از مون نگیرید و اواره مون نکنید

  • حامد پاسخ

    با سلام این چه طرحیه

    شنیدم یه مشت ماشین تو گمرگ هست که با این طرح میخوان اونارو آزاد کنن وگرنه یه کشنده الان بخوای اسقاط کنی باید حداقل 350میلیون پولشو بدی تا بتونی یه ماک اوراق بخری بعدش بخاطر اسقاط این350میلیونی ک هزینه کردی میخوان 25درصد تعرفه گمرکی تخفیف بدن
    یه کشنده 3سال ساخت رو بخوای بخری باید حداقل 700تا800میلیون پول بدی(که میگن منشا ارز نباید از داخل باشه) خب یکی بگه این راننده بدبخت ارزشو چطور تهیه کنه
    حالا ب فرض که تهیه شد
    حالا700میلیون یه ماشین 3سال ساخت خریدی گمرک هم که یه15درصد و یه8درصد ازقیمت ماشین رو ازت میگیره یعنی حدود170میلیون باید ازت بگیره حالا چون خودرو اسقط کردی25درصد تخفیف میده میشه 128میلیون
    یعنی یه خودرو300میلیونی رو اسقاط کنی برای 50میلیون تخفیف گمرکی
    خب خودرو اسقاط نکنیم وتخفیف نگیریم ک بهتره
    که به راننده هم بدون اسقاط خودرو اجازه نمیدن خودرو وارد کنه
    پس نتیجه میگیریم ک راننده نباید وارد کنه باید از اونایی ک واردکردن(دلال‌ها) خودرو بخره
    شاید من اشتباه تحلیل کردم
    که خداکنه اینطور باشه
    هرکی تحلیلش فرق میکنه بگه تا روشن شیم

  • محمد پاسخ

    سلام پس کامیونهای زیر 15 تن وارد نمیکنید!؟

  • احمد پاسخ

    میخوام کارکنم

  • صمد سلطانی پاسخ

    آقا ارزونش نکنید همین الان هم جاده ها پر ماشین هست و کمبود بار داریم آگه ماشین قسطی یا ارزون ریختید تو بازار اوضاع کار از اینی هم که هست بدتر میشه

  • قلیزاده پاسخ

    انشاالله هرچه زودتر این طرح اجرا میشود ناوگان کشورمان نوسازی بشه والله من نه راننده ن ماشین سنگین دارم موفتم باشی من کارم نیست فقط ناوگان نوسازی بشه پیش ترکیه آدم خجالت میکشی متشگرم

  • محمد سفری پاسخ

    برای ثبت نام کامیون واردت به راننده های که کارت هوشمند فعال دارن داده میشود ولی ماشین ندارن

  • شهباز پاسخ

    خواهشمنداست کلاف سر در گم به رانندگان مالکان حقیقی ندهید ی چیز شسته روفته دور از از هیاهوی دلالان تصمیم گیری نمایید

  • حسین راننده پاسخ

    با عرض سلام و احترام خدمت شما مسئولان عزیزحمل و نقل جاده‌ای کشور عزیزم ایران سرافراز این کامیون‌های که انشالله بزودی وارد چرخه حمل و نقل میشه اگه با لطف شما مسئولان عزیز کشور در اختیار راننده هم قرار بگیرد که همه رانندگانی که مثل بنده برای صاحب ماشین زحمت میکشند شب و روز ندارند ماشین قسطی بدید با شرایط خاص ممنون میشم ازطرف همه رانندگان زحمت کش

  • سلیم رضای پاسخ

    کی

  • شمسعلی پاسخ

    باسلام وخسته نباشید به تمام مسولین وکارکنان.من یک رانندام که درطول مدت کارکرده ام باماشین های مدل پایین کارکرده ام وخسته وبی بهره بودم وحالابه یاری خدا وحمایت مسولین می خواهم ثبت نام کنم

    • علی رحمانی

      سلام درود برتمامی رانندگان جاده ازسریجان

  • ناشناس پاسخ

    باسلام طرح جایگزینی فقط کلید ب کلید امکان پذیر میباشد زیرا همین الان هم بدون پرداخت اقساط ما ب زور از پس پرداخت هزینه های زندگی و تهیه لوازم یدکی بر میاییم چ برسه ب پرداخت اقساط و خرج و مخارج ماشین سه سال کارکرده ای که در اروپا از رده خارج محسوب میشه و حالا باید ما لوازمش را گران و نایاب بخریم

  • مهدی بیاتی پاسخ

    ممنون از اطلاع رسانی تون

  • امیر پاسخ

    چه طور ثبت نام میشود لطفا راهنمایی کنید اگر سایت دزدی نباشد

  • ناشناس پاسخ

    باعرض سلام همان گونه مستحضرهستید،کامیونها نقش خون در رگهای جامعه را دارند با توجه به اینکه کرایه ها در کشورما ناچیز می باشد طوری که یک راننده آرزوی داشتن یک کامیون با امکانات که حق طبیعیه هر راننده هست را دارد،متاسفانه دریغ شده است هر چندکه این قشر زحمت کش وضعیت جامعه واقتصاد نابسامان کشور را بالأخص با این تحریمهای ناجوانمردانه بخوبی درک میکنند ودر عرصه خدمت همیشه در خط مقدم بوده اند ... واکنون بااین اوضاع واوصاف منصفانه نیست دولت این قشر زحمت کش را تنها بگذارد کمترین کاری که میشود کرد ، ایجاد یک نمایندگی دولتی برای خدمات باشعبات... وتخصیص ارز دولتی برای خرید و واردات !!!
    با ارزوی حل مشکل تمام هموطنهای عزیز !

  • Ahmadtorkashvand81@gmail.com پاسخ

    سلام وقت تمامی هموطنان عزیز بخیر و شادی،صرفنظر از تمامی نکات مثبت و منفی .. طبق قرارهای قبلی و گفته شده قرار بود ۳خرداد ثبت نام آغاز بشه ..ایا واقعیت داره؟ واگر چنینه ادرس سایت و زمانش رو بگید ممنون میشم

  • قاسم پاسخ

    سلام هرچه زودتر ماشین وارد کنید تا کامیون کمی به قیمت واقعی برسد نه قیمت نجومی

  • رضا پاسخ

    سلام ازدولت محترم خواهشمندم ثبت نام را ازروی کارت هوشمند فعال رانندگان که بارنامه گرفتند ودرحال کار هستند انجام دهند تاواقعا به دست مصرف کننده واقعی برسه نه دلالهای از خدا بی خبر که خون ما رانندها را میمکند ازوقتی ردپای دلالها توی خودرو سنگین باز شد دیگر هیچ راننده ای نتوانست وقدرت خرید ماشین داشته باشد ازمسعولین خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی بکنند تاما رانندها هم بتوانیم برای خودمان کار بکنیم نه برای دلالها فقط تنها راهش بارنامه رانندها وسابقه پرداخت حق بیمه رانندهاست که حق به حق دار برسد ممنون

  • محمد پاسخ

    خدابیامرزه اون فرزند ایرانو که کامیون آمریکایی میاورد و با ی سواری اشانتیون میداد به راننده های که پایه یک داشتن اونم اقساطی و میگفت من نمیخوام محتاج خارجیا باشم که برامون رانندگی کنن،همین ماشین قدیمیارو ببینید وقتی وارد شدن همه جزو برندهای معروف و درجه یک جهان بودن ولی الان چی؟؟جاده ها پر شده هوو و فراز و دانگ فنگ و تی سیصد و کلی ماشین چینی بدرد نخوره دیگه که بعد از ۱۶سال کارکرد همه چیزشون تعویض شده موتور و گیربکس انترناشو همشون بستون رو ماشینای چینیشون بعد هم میگن دوره ی ماشینایی مثل اینترناش و ماک و غیره سر اومده،من ی ماک دارم باهاشم خدایی راحتم بدهکار نیستم ماشینمم سالمه و مرتبه نه خودمو خسته میکنم نه ماشینو،اگر از این ماشینا آوردن شرایطش خوب بود که میگیرم نبود با همین سالار سر میکنم خیلی هم دوستش دارم

  • Saeid پاسخ

    ظاهرا اینم سرکاری بود!

  • رضا رحمانی پاسخ

    بعضی از کامیون دارا ماشینشون تو ارزانی فروختن الان پولشون یه گاری هم نمیشه خواهشن هرچه سریعتر ثبت نام شروع کنید

  • محسن معینی پاسخ

    ماشالا این طرح همش ابهامه.چرا یه طرح شسته رفته بدون ابهام که راننده بدونه چی به چیه ارائه نمیدن؟یاحداقل یه شماره تماس که مردم سوالاتشونو بپرسن

  • ناشناس پاسخ

    سرکاری بود انگار امروز سوم بود

  • آرش پاسخ

    سلام به همکاران عزیز-اینم که مثل همیشه سرکاری بود-متاسفم برای خودمون

  • ناشناس پاسخ

    چی شد سوم خرداد سرکاری بود عمر ا که ماشین ارزون بدن راننده

  • احسان سیاوش پاسخ

    کامیون داف

  • عبد پاسخ

    اقايان عزيز ،دقت كنيد ، اقايان نخريد ، درنظر بگيريد ،چرا در كشور گرجستان هر نوع كامبوني را كه بخواهي ،مثل اكتروس ١٨٥٤ سيصد و خورده اي قيمتشه، با اينكه در انجا بادولار معامله ميشود ،قيمت در تهران و شهرستانهاي ايرانه،حساب كنيد چقدر دارن سوء استفاده از مردم ميكنند،اقايان نخريد

  • اسماعیل پاسخ

    سلام خسته نباشید بنده ازبچگی پیش پدرم شاگردکامیون بودم ۲۲ ساله پایه یک دارم وچه داخلی چه خارجی تقریبا اکثرجاها رفتم ولی متاسفانه دوسال پیش بایک اشتباه که ماشینمو عوض کنم بهترشو بگیرم روزبه روز گرون شد که الان باپولی که دارم نصف کشنده خودمو نمیتونم بگیرم مجبورم شوفریه مردمو بکنم مسئولین بفکر امسال بنده باشن اگر وارداتی درکار است عدالت را رعایت کنند ممنونیم از دست اندرکار منصف خداقوت

  • شوفر پاسخ

    دست دولت دردنکنه امسال هم یه در پراز سود رو برای دلالان باز کرد

  • عباسعلی معتمدی پاسخ

    سلام خسته نباشید جهت ثبت نام خودرو هی سنگین وارداتی

  • جهان پاسخ

    چرا‌حرفی میزنین اجرا نمکنین من ماشینم را فروختم ۲ ماهه بیکارم به خاطر ثبت نام. فقط مردم بیچاره کن الان ماچکار کنیم

  • رضا فلاحی پاسخ

    خوب

  • خلیلی پاسخ

    سلام و خسته نباشید خدمت تمامی همکاران . طبق اطلاعیه سازمان راه و شهرسازی قرار بود از تاریخ 3 خرداد ثبت نام این طرح شروع بشه ( از سایت خود سازمان راه و شهرسازی ) . اگه همکاران محترم موفق به ثبت نام شدن به ما هم اطلاع بدن .

  • ناشناس پاسخ

    تو رو خدا به افرادی که ماشین فرسوده ندارن هم حق ثبت نام بدین منی که ماشین ندارم باید چکار کنم تو رو خدا پیگیری کنین که ما هم حق ثبت نام داشته باشیم

  • عبد پاسخ

    باسلام ،اميدوارم و از خداوند سبحان تقاضا دارم كه در همين روزهاي بسيار نزديك يك تغيير و تحول عظيمي ايجاد كنه ، آمين، كه بلايي بر سر اين دلالان و بنگاهداران و شركتهاي حرامخور و دزد و نامردبياورد كه تمام ثروت و اندوخته حرامشان را در يك شب نيست و نابود شوند،انشاء الله ،عجله نكنيد به اميد خدا اين اتفاق خواهد افتاد. انشاء الله

  • رنجبر پاسخ

    با سلام آقایان راننده که انتظار طرح فرسوده را دارید ایا با پولی که پس انداز کردید ماشین کهنه جهت تحویل میخرید یا وجه اولیه نقد ماشین جدید را میدهید فکر نکنم با پس انداز ما هیچکدام امکان پزیر باشد

  • حمیدبیرانوند پاسخ

    سلام.راننده کشنده با 20سال سابقه وبیمه تامین اجتماعی سالهای اویل انقلاب ماشین وارداتی را به دو نفر پایه یکم میدادن با آورده کم و مابقی اقساط حذف این بود که امسال من مالک ماشین شوند الان هم اگر ماشین وارد بشه اینقدر پولدار هست که همه را خریداری کنند باز هم امسال من باید برای آنها با دست مزد بخور و نمیر کار کنیم آیا وقت آن نرسیده که از قانون سی و پنج سال پیش پیروی شود

  • عبد الحسین پاسخ

    سلام ماشین اف ۵۰۰

  • رضا پاسخ

    با سلام ارض ادب تو را خدا لطفا قیمت کامیون را بیارید پایین با خدا من الان یا نقمه نون ندارم با بچه هام بدم اگر شاید قیمت ها بیاد پایین وام جور میکنم یدونه شاید ماک بخرم همه میگن اگر از گمرگ ماشین رد بشه ماشین ها میان پایین

  • ناشناس پاسخ

    وقتی هیچ وامی برا راننده در نظر نمیگیرید .راننده بدبخت از کجا بیاره یک میلیارد نقد بشما بده .راننده اگه اون همه پول نقد داشت که جونشو تو سرما وگرما تو جاده ها نمیذاشت .راحت پولشو میزاشت بانک بهره اشو برمیداشت نوش جان میکرد.نکه ماشین فرسودشو بده یک میلیار هم نقد بده تا بتوته ماشین بگیره .واقعا نمیدونم با چه طرز فکری همچین تصمیم و گرفتن .انگار ازاوضاع فقر مملکت بی خبرن.ازاوضاع بی کاری .تعطیلی کارخونه ها و بیکاری راننده ها .به زور میتونن شکم زن وبچه هاشونو سیر کنن چه برسه به پس انداز میلیاردی

  • حسین پاسخ

    اگه ارزون دست من راننده برسه که روزی صدبارخداروشکرمیکنم وازشماهم اندازه خداتشکرمیکنم ومیدونم که فکرهموطن هاتون هستید. اگه به امیدخداارزون بشه انشاالله

    • ناشناس

      الکی به دلتون صابون نزنین اینا همشالکی کلید به کلید

  • مهدی شیری پاسخ

    خیلی خوبا

  • عبد پاسخ

    سلام ، آقايان و همكاران گرامي ،مواظب باشيد كه شيادان و دزدان در كمينند، عجله نكنيد،باور كنيد به اميد خدا و بزودي تغيير و تحول عظيمي به ياري خداوند سبحان انجام خواهد شد ، و همه اين كاميونهايي كه اكثرا نميتوانيم بخريم ،آنقدر ارزون خواهد شد ،فقط عجله نكنيد و توكل بر خداوند سبحان داشته باشيد، به شائعات هم أصلا توجه نكنيد،چون بايد وارداتيها را به كمترين قيمت بدهند،اگر ابتكار را نكنند هيچكس نميخرد و طرف هيچوقت نميتواند اين كار را انجام دهد،اين سري كه وارد كردند فكر ميكنيد فقط همين يك باره ؟،،نه ، واردكننده دوست داره هروقت وارد كرد بفروشد و اكثر واردات را خود وارد كند . پس عجله نكنيد.

  • بهروزساجدی پاسخ

    سلام وخسته نباشید خدمت همه دست اندرکاران عزیز ایرانی بنده راننده زحمت کشی هستم که تقریبا ۱۸ساله توبیابانم الانم باهزا بدبختی مقداری پول جمع کردم که به امید خدا وبه کمک مسولین عزیز بنده هم بتوانم یکی ازاین ماشینها صاحب بشم وبرای زن وبچم لقمه ای نون دربیارم ایرانیم وایرانم رادوست دارم

  • محرمعلی بیگدلی پاسخ

    سلام بنده پایه یک و کارت هوشمند دارم و شغلم رانندگیه ولی شرایط خرید کامیون و ندارم عاشق کارکردن با کامیون هستم ولی احتمالا تا اخرعمرم نتونم یه کامیون معمولی برای درامد و خرج خانواده ام بدست بیاورم.کامیون وحشناک گران شده حمایت کننده ای هم نیس.

  • حسین شالکو پاسخ

    سلام.منم راننده بیابونم اماامیدی به این مملکت دولت ندارم دلخوش نباشید.اماخدابزرگه

  • فرهاد پناهی پاسخ

    این همه راننده کامیون هست که از خود ماشینی ندارند منهم یکی از آنها اینها کامیونها حق راننده است

  • ساسان پاسخ

    سلام...دوستان نمیدونین برای خرید این ماشینهای سنگین وارداتی چقدر باید پول بدیم؟آیا قسطیه اگه اره قسطش ماهی چقدره؟

  • ممد پاسخ

    کامیون مدل ۵۲اسقاط میکنن یکی بگه دقیق لز چه مدلی اسقاط میکنن ۶۰یا ۵۰

  • مصطفی پاسخ

    سلام بر داداشی ای زحمت کش بی ادعا که چندین ساله واسه باربریا وتاجرا مجانی بار حمل میکنید خداکنه این قول مثل اونای دیگه دروغ نباشه فقط یادتون باشه زود گول نخورید خداقوت بخدا ما راننده های کامیون خیلی خیلی گناه هستیم آخر تا کی باید تو آهن قراضه ها جون بدیم چاکر همتون مصطفی نیرابادی از گرگان خدا یارو نگهدار شما باشد

  • حمیدرضاحمیدی پاسخ

    انشاالله هرچه زودترواردبشن

  • ناشناس پاسخ

    شماسختی کار به راننده کامیون نمیدن تحویل ماشین پیش کش

  • حمید پاسخ

    من ماشین فرسوده دارم هیچ پولی هم ندارم که اضافه بدم آیا ماشین منو بگیرن یه ماشین به من میدن اگه بدن درسته که چشمم اب نمیخوره اینم یه طرح دلالا ماشین اسقاطی بخرن ماشین مدل بالا وارد کنن بفروشن مالکین حقیقی هم که پولی ندارن ماشین وارد کنن

  • عارف پاسخ

    سلام بنظرمن واردات که معلوم نیست چی بسه ازین چیزهامازیادشنیدیم ولی انشاءالله قیمت‌ها باهمین سروصداهامیادپایین انشاءالله

  • مجید پاسخ

    سلام به مسعولین من 17سال کار هنوز نتوانستم ماشین سنگین بخرام من خانم قلب اش عمل کردام بچه ام قلب اش عمل کرادم خرج قرص ودوای انها را جورکنم بعد شمابااین کار برای سوجیان راه درست کرداین نه برای ما رانندگان انها با دلالی پول دارتر میشن شما را به خدا برای ما بیچارها کارکنیدنه واس دللأن باتشکراز مسعولین

  • ناشناس پاسخ

    بنده خريدار كاميون فرسوده هر تعداد و هرجاي كشور هستم

  • جواد پاسخ

    سلام وخسته نباشید فقط اینوبگم وازخدامیخوام اون بدبخت های که مثل من ماشین هاشونو در یک شب ازدست دادن و شب میخوابی وصبح بیدار میشی میبینی قیمت ها از دست این دلالهای نامردوبی نظمی وبی نظارتی مسئولین از دستمون رفته دوباره به همون روال قبلی برگرده وهمه اونایی که ماشین هاشونو بعداز چندسال ماشین داری از دست دادن و متأسفانه ازدست بعضی افراد نادان که تحقیر ومسخره میشن اول از خدا وبعد مسئولین میخوام که دوباره ماشینهامون درخونه هامون برگردونه یاحق

  • رضا پاسخ

    خداکنە زود وارد کنن باشرایط بە مردم بدن کە بتونیم لااقل نان زن بچەمان دربیاریم

    • ناشناس

      سلام انشالا که هر چه زودتر اجرایی بشه و باد بعضی ها گرفته بشه

  • ابوالفضل جامه بزرگی پاسخ

    ثبت نام خوددو

  • اسفندیار کمندی پاسخ

    با عرض سلام خدمت همکاران گرامی
    آقا ما چهار سال پیش گول این حرفها رو خوردیم ماشینمون و فروختیم رفتیم ثبت نام کردیم خودمونو بيچاره و بدبخت کردیم شما رو به ابالفضل دنبالش نرید همون مدل پایین خودتون رو محکم نگهدارید بلای ما سرتون نیاد اینها همه حرفه پولشو ازتون میگیرن ماشین رو تو بازار آزاد میلیاردی میفروشن هیچکس هم به داد تون نمیرسه دست همشون تو یه کاسه مراقب چندر غاز سرمایتون باشین ما اینو تجربه کردیم

  • عبدالرسول بهمنی پاسخ

    اگه بدون واسطه بدست رانندگان برسه خیلی خوبه

  • مهدی پاسخ

    سلام دلتونو خوش نکنید امروز زنگ زدم واسه همین کامیونهای وارداتی الان مرز هست .بدون گمروکی ۱۲۵۰میلیارد.۴۰۰میلیون گمروکی اف اچ ۵۰۰ باری .بعد فرمودن ،طرح اسقاطی هم احتمالا منحل بشه .اگه خواسته آزاد در خدمتم.

  • ممد پاسخ

    سلام ب نظرمن اگه دولت بخوادبازم مث بقیه طرحها ب بخش خصوصی واگذارکنه میشه دلال ودلال بازی...اگرم خودش ب وزیر راه دستور بده نظارت جدی داشته باشن حالامیشه بهش امیدواربود

  • ناشناس پاسخ

    سلام اینجانب فقط آرزوی خرید یک دستگاه کامیون کشنده از نوع بنزیارنو یا داف یا اسکانیا یا اویکو که با ریتاردر داشته باشد را بخرم واز جاده های کوهستانی ایران لذت ببرم .راهنمایی ام کنید .ممنون میشم

  • بختیار امیری پاسخ

    چتو ثبت نام بکنم

  • حسین خالدی پاسخ

    آقا جان بزارید دلالان و نمایشگاه دارن وارد عمل بشن و اونقدر کامیون دست دوم وارد کنن که بشن ۱۰۰ملیون..بخدا دلالان بهتر وجدان دارن ..اکثر رانندگان از همین نمایشگاه داران ماشین اقساط خریدن و الان صاحب کامیون شدن..دستشون هم برکت داره..دلالان عزیز شما دست بکار شین..ممنون

  • مهدی گوزل زاده پاسخ

    می خوام ماشینم تحویل بدم

  • بهروز پاسخ

    باسلام خدمت همکاران گرامی ومسؤلین دلسوز،ده سالی هست که راننده هستم وهیچ خودرو ای ندارم وبرای دیگران کار میکنم، چرا بایدیک جوان حق داشتن خودرو نداشته باشه من خودرو فرسوده از کجا بیارم با این دلال‌ها که تو بازار ریختن خودرو فرسوده شده300 من همش 350 با هزار وام وبدبختی دارم چطورصاحب ماشین بشم، هنوز مجردم چون در آمدم درحد زندگی درستی نبوده، مگه من ده سال هوشمند فعال ندارم بس بهتر نبود بجای اینکه کمک بشه دلال ها جیبشان پرتر بشه اجازه واردات ماشین به راننده های واقعی بدن و ماهی 10 میلیون دولت از در آمد ماشین بجای گمرک بر می‌داشت تا زمان تسویه حساب

  • حمید پاسخ

    خواهش میکنم بداد راننده ها برسید اگه ماشینی هم میخان بدید مستقیم برسه دست راننده بیچاره با شرایط آسان و فوری.نه به کامیون دارانی که روز به روز ماشین اضافه میکنن وحق راننده رو میخورن

  • غلامرضا مرادیان پاسخ

    سلام. بنده برای امرارمعاش خانواده ام میخواهم بافروش وسایل زندگی ام یک کامیونت 6تن بصورت قسطی بخرم وهرجا میروم نیت خوبی ندارند لطفا شما کمک کنید که واقعا مشکلات حل شود. ازلطف شما ممنونم.

  • ابوالفضل پاسخ

    سلام باید از کجا ثبت نام کنیم؟

  • غلامحسین چلداوی پاسخ

    کامیون

  • عبد پاسخ

    باسلام خدمت همكاران گرامي و قشر زحمتكش ، پس هواستون را جمع كنيد ، و به آگهيهايي كه در ديوار و يا شيپور و برنامه هاي ديگر ، كه درج كردند و قصد اغفال مردم را دارند هيچ توجهي نكنيد ، خيليها هستند كه ميگن ماشين را در داخل گمرك تحويل خريدار ميدهند و هزينه گمركي و پلاك با خريدار است ، توجه نكنيد و اين جماعت كلاه بردارند و قصد بالاكشيدن پول مردم بدبخت را دارند.

  • سیاوش مشایخ پاسخ

    رانندگان واقع بین باشید اخه امروز ی اسکانیا شده چهار ملیارد با کفیش هم میشه چهار سیصد همیطور هم داره میره بالا خدا نابود کن دللال .

  • مجتبی پاسخ

    کی ثبت نام میکنن

    • بنده خدا

      کی اینها به نفع مردم کارکردن که این دومیش باش

  • بهروز‌ساجدی پاسخ

    سلام‌یکی‌مثل‌من‌که‌ماشین‌فرسوده‌ندارم‌آیابهم‌میدن‌ماشین‌اروپایی‌یانه

  • ناشناس پاسخ

    یه زمانی افغانیهاازایران ماشین رده خارج میخریدن حالا ما .به کجارسیدیم چه پیشرفتی کردیم خودمون خبرنداریم.

  • علی عسکردمیری پاسخ

    سلام دنبال ماشین واگذاری میگردم کارکنم قسطاشوبدم میخوام برای خودم کارکنم

  • ایرج خداشناس پاسخ

    کامیون مدل 47 دارم برای ثبت نام راهنمایی ام کنید

  • موسی پاسخ

    ای مردم بشنوید باور نکنید

  • عباس پاسخ

    سلام آقا منم فروختم بهارش بخرم شب خوابم برد صبح که شد دیدم هزار سال گذشته افسردگی گرفتم از خدا می‌خوام اول چرخ ماشینی که فروختم براصاحبش بچرخه از مین پاک معصومش خدا دوباره کمکم کنه یاعلی

  • یعقوب پاسخ

    با سلام خدمت مدیر شرکت
    ده سال ک راننده یایه ۱ هستم اگ لطف کنی ی ماشین از دم قسط ب ما بدی بجایی بر نمیخوره

  • اکبر پاسخ

    باعرض سلام و دعای خیر
    قسم به تمام مقدسات دنیا پول ندارم که یک دستگاه کامیون کشنده
    ثبت نام کنم اگر یک فرد خیر کمک کنه با کار کردن با کامیون پول اش را
    برمیگردونم اجرش با همونی که بهش اعتقاد و اعتماد داره ... ...
    (( یا هو ))

  • امید اصل ساکی پاسخ

    کشنده مان

  • عبدالرسول پاسخ

    سلام میگم من یه ماک دارم میخوام بدم برا تحویلی

  • ناشناس پاسخ

    این طرح کجاش بنفع راننده اس؟ همون شرکتهایی که هرسال پول میگیرن خودروصفربدن و بعدش نه پولمونو میدن نه ماشین رو همونا مجوز دارن وارد کنن بعد ازما ثبت نام کنن و ماشین رو بفروشن ماهم همچنان توصف پیش فروش کشنده های وارداتی
    راننده ای که ماشین فرسوده نداره ماشین درست وحسابی هم توبازار نیست وباید همین چینی های آقایون رو برداره تکلیفش چیه؟ هرکاری شروع میشه اول رانتش رو واسه خودشون میزنن

  • ناشناس پاسخ

    عالییی

  • سید محمد خیلی پاسخ

    سید محمد خیلی

  • بنیامین پاسخ

    خوب

  • یوسف پاسخ

    ماشین سنگین خاستم داف

  • ناشناس پاسخ

    کامیون به سرعت ارزان ارزان میشئد باورنکردنی

    • ناشناس

      مگه شرکتای داخلی میگذارن یعد کی ماشینای چینیشونو میخره.

  • ناشناس پاسخ

    اونوقت کی ماشینای چینی شرکتای داخلیو بخره

  • شبیب پاسخ

    هویز روستای قیصر

  • ایوب اکرمی پاسخ

    گشنده

  • محمود پاسخ

    باسلام خسته نباشید به تین نیوز آقا تو ایران انقد دروغ گفتن شدن عین چوپان دروغگو باورش خیلی سخته سوئیچ به سوئیچ

  • ابراهیم بیابانی پاسخ

    من دقیق میدانم که اول از همه کلاه برداری است بعد هم دلال کاری میکنم که راننده بیچاره نتونه ماشین بهره انشلا خدای راننده بزرگها دلالها پول دلالی را خرج دکتر کنند

  • ناشناس پاسخ

    سلام ی نظارت دقیق میخاد مثل سپاه یا بنیاد ک بتونن کامیون را برسونن دست راننده یا شخص مصرف کننده ک همون راننده دارای هوشمند فعال باشه وگرنه دلال ، آقازاده ها دوباره ظلم میکنن در حق راننده

  • ملوچ پاسخ

    خوب اند

  • رامین پاسخ

    عالی

  • رسول الباجی مسعود پاسخ

    خیلی کار خوبیه

  • ali پاسخ

    ماشین رنو تی رو میگفتن ٥٤ هزار یورو الان یورو اومده پایین قیمت رو میگن ٥٨ هزار یورو گند بزنن به وارداتی که برای ارزونی ماشین انجام دادید یعنی یه ماشین وارداتی بخواد کسی بگیره با هزینه ترخیص و پلاک میشه دو میلیاردو چهارصد تومان واقعا دزد هستید لعنت بهتون

  • عرشیا پاسخ

    عالی

  • یاسر پاسخ

    این همه شرط چخبره مگه میخوان بوینگ تحویل مردم بدن ابروی کشورو بردن با این همه کامیون درب داغون بدبختا برید عراق افغانستان اذر بایجان ارمنستان روسیه ترکیه دبی امارات عربستان کویت وتمام دنیا وظعیتشونو ببینید ای امت اسلام ای ملت ایران قاتلتون وعامل عقب ماندگیتون شرکت ایرانخودرو وسایپاست لعنتیا ایخدا بکی بگیم

  • محمد خاکی پاسخ

    با عرض سلام خسته نباشی...به نظر بنده فقط عوارضی گمرکی نگیرن یا کم بگیرن از اسقاط کنندها همه چی خودی خود حل میشه.چون هممون میدونیم که جای دوری نمیخاد بری این کامیونها در کشور های همسایه چنده

  • ناشناس پاسخ

    خیلی خوب

  • احمدرضا پاسخ

    سلام من 15 سال راننده بیابون بودم ماشینم موتورش سوخت ساله 96 تا اومدم جمعش کنم 23 تومن نزول کردم دیدم نمیتونم پس بدم مجبور شدم ماشینمو فروختم پوله مردمو بدم بقیشم بده یه ماشین مدل پایینتر ماشینو فروختم گول مردمو دادم یک دفعه ماشین از 150تومن رسید به 300 تومن هی گفتن ارزون میشه که نشد الان همون ماشین شده یک میلیاردو هفتصد ملیون تومن آخه منه راننده که شب روز تو جادم جیب یه مشت دلال و شرکت‌ها رو پر کردیم از کجا میتونیم اینقدر پول بیاریم آخه اگه 10 نسله منم شب روز کار کنن میلیارد پس انداز نمیکنن با این وضع موجود و گرانی‌ها که یه عدد تخم مرغ شده 4هزارتومن خدایا کسانیکه این وضعیت رو بوجود آوردن ازشون نگذر تو کشورهای همسایه خودروی که تو ایران ما 5 ملیارد قیمشه 400 میلیون هست ماشینی که تو ایران 300 میلیون هست 30 تومن هست آخه مگه چخبره کیا دارن استفاده میکنن کی جواب ماها رو میده خدایا تو جواب مارو ازشون بگیر ظلم پایدار نیست و نبود ون خواهد بود

  • محمد پاسخ

    چه شرایطی داره این ماشین ها

  • محمد پاسخ

    این کامیون های کشنده

  • رضا شیرمحمدی پاسخ

    ثبت ترلی

  • رضا شیرمحمدی فزند محمد پاسخ

    نظز این ایت که انشلا یک ترلی بخرم به امید خدا کار کنیم خرج خانه را در بیاریم

  • هاشم قربانی پاسخ

    ترلی

  • هاشم قربانی پاسخ

    نظر م‌این است که یک ترلی بخرم خرج خانه را در بیاورم ودر جامه خدمت کنم

  • ابولفظل قیدری پاسخ

    خرید

  • محرم علی قیدری پاسخ

    خرید

  • غزل رحمتی زاده پاسخ

    .عالییی

  • حسن پاسخ

    راننده.جماعت..بیجارس.
    هیج.موقعه.هم...وضع.کار.درست.نمیشه.
    .اروپای.کافر.باید.بهترین.ماشین.سوار.بشه
    .ماهم.باهمین.تراکتورها.که.اسمش.ماشین.جونمون.در.بیا.حسام

  • امیر یاسین پاسخ

    قیمت ها بالاس

  • حمید پاسخ

    مرگ بر دلال خودرو یه خدمت نمیکنن به مردم بدبخت همش باید پول توش باشه .

  • ناشناس پاسخ

    ماکه کامیون فروختیم دیگه نتونستم بخریم چه کنیم

  • مهدی پاسخ

    سلام خسته نباشید تمامی همکاران شغل زحمتکش راننده جاده
    برادرا تورو قران یخورده بیاین ب خودمون بیایم بخدا سه سال پیش ماشین شش دنگ داشتم از خودم فروختم و حالا دارم شوفری میکنم نه اینکه بگید دارم میگم کسی دلسوزی کنه برا من ولی من نظرم اینه یه وعده بذارید ک با خود رهبر بزرگ ایران آیت الله خامنه ای دیدار داشته باشیم اقایون داداشا حقمونه ک ماشین درست سوار شیم نه این ارابه های مرگ به چ دلیل یه کامیون در عرض سه سال از ۲۰۰ ملیون تومن شده ۵ ملیارد تومن این تورم ۵۰ درصدی نیس بخدا ده هزار درصدی هست من کاری ب سیاست ندارم ولی حقمونه ک لاقل نریم ۲ ملیون کرایه طی کنیم ولی ۴۵۰۰ تو بارنامه بخوره ۲۵۰۰ کمیسیون خییییلیه بخدا همش شده دلال بازی چرا نباید ما قشر زحمتکش با اقا خامنه ای هم کلام شیم بخدا تمام حمل و نقل دست منو شماست نباشیم مملکت فلج میشه تو یه جایی از اونی ک نماینده تمام رانندگان هست درخاست کنیم قرار ملاقات برامون صادر کنن یه عده ای بریم پیش اقا بخدا این زندگی نیس ما داریم اونایی ک تو دفتر نشستن برجی ۲۰۰ ملیون درامد دارن با دلالی ما حقمون نیس ب ولله حقمون نیییییست

  • خالد پاسخ

    داف

  • محمد پاسخ

    عالی

  • ناشناس پاسخ

    ماشین مدل ۴۸ هنوز داره توجاده ها میتازه بعد شما از ماشینایه سه سال ساخت ایراد آلایندگی میگیرید؟؟واقعا مسخرست...خوب ترخیص کنید دیگه

  • مهدی پاسخ

    با سلام به رانندگان عزیز این طرح هت دروغ است برای اینکه گرونتر نشه و یجورایی سرگرمی هستش .هم ماشین زیاده هم راننده نه ارزون میشه مه ماشینی به اون صورت وارد میشود

  • امیر پاسخ

    چه نوع ماشین های وارد میکنند بنز هم وارد میکنن

  • ناشناس پاسخ

    ۱۳۰۰۰۰هزار یورو باید بدی به دلال که وارد کنه یک میلیاردوسیصد میشه گمرکیش حالا ببین مدل۲۰۱۹چند در میاد بدرد ما نمیخوره ما باید همون هوو سوار بشیم

  • علی پاسخ

    ندارم

  • شجاع پاسخ

    داف

  • احد پاسخ

    پیداکند این ۵۶ع۹۵۱ ایران ۲۴

  • ناشناس پاسخ

    حالا یه عده کامیوندار که ماشیناشون داره میاد پایین خیلی ناراحت نشن ماشین اچ اف پانصد میخواد بده چهارصد تومان تشکر از دولت جدید با این طرح و برنامه‌ای که پیاده کرد

  • برهان پاسخ

    سلام

  • مهدی پاسخ

    والا همش دروغه این چه مملکتی هست که در عرض یک سال ماشین سنگین از200ملیون میشه دوملیاردتومن بخداحق مردم ایرانیست این قدربدبختی

  • صفی الله محمدلو پاسخ

    افهاش ۵۰۰

  • علی پاسخ

    سلام خدمت دوستان . اقا این حکومت کی به نفع مردمش کار کرده که این دومیش باشه . خدا ریشه یه مشت دلال بی صفتو قطع کنه

  • حمید رضا پاسخ

    خداوند ریشتون درآورد.شیش میلیارد واسه یه ماشین بدی کجای این معامله هست این یه قمار هست که دارید سر قشر ضعیف میارید

  • ناشناس پاسخ

    کامیون 2018 وارد کردم ولی ثبت سفارش من 2019 است ایا برای ترخيص منمشکلی پیش میاد
    ممنون میشم جواب دهید

  • سید‌فرامرز‌مطلبی پاسخ

    دوست دارم قیمت کامیون بیاد پایین

  • اصغر برونی پاسخ

    مستقیم باید بدهند به راننده

  • محمد سنچولی پاسخ

    ماشین اسکانیا

  • قلعه پاسخ

    خوب

  • محمدباقر پاسخ

    باعرض سلام بنده جانباز هستم گواهینامه پایه یکم دارم ازچه راهی بتوانم ازاین کامیونهای دست دوم بخرم مقدار ی پول دارم مابقی وام بدهن که توان پرداخت انراداشته باشم باید نامه بکجابنویسم راهنمایی کنید

  • محمد پاسخ

    سلام یه ماشین مدل ۵۰ دارم اما هیچ پولی ندارم

  • نورزهی پاسخ

    بنده مهندس ساختمان سازی هستم ۱۸سال درس خواندم بدلیل تعطیلی بخش ساخت وساز مسکن در9سال گذشته هیچ درآمدی نداشتم فقط از طریق یارانه دولتی ویارانه بنزین با دو فرزندم روزگار می گذرانم.دوستم پزشک است بدلیل برند بودن بعضی پزشکان در ساختمانی که مطلب دارد بیماران نزد دوست بنده تشریف نمی برن.افرادی را فرستادم نزد ایشان بهترین نسخه را برایشان پیچیده درماه کمتر ازسه میلیون درآمد دارد مستأجر هم هست.حالا جمعیتی از جوانان عزیز همانند ما مراحل تحصیل در دانشگاهها را نگذراندن پدران ما تمام زندگی خودشان را خرج تحصیل وهر ترم کل حقوق خودرا خرج دانشگاه ما کردن لااقل نتوانستیم اندکی از هزینه کرد پدر را به او بازگردانیم.سایر اعضای خانواده معترض هستند سختی کشیدن اما مرا به دانشگاه فرستادن.متأسفانه عزیزان شاگرد شوفر امروز گواهینامه پایه یکم گرفتن ماهیانه حدود10میلیون تومان حقوقشان است باز ناراحت هستند انتظار دارند دولت کالای اساسی ودارو با ارز4200تومان برای اکثر ملت که توان خرید ندارن وارد نکند برای آنهایی که گواهینامه پایه یکم دردست دارن باارز4200تومان کامیون کشنده اروپایی صفرکیلومتر به قیمت6میلیارد تومان وارد کندسپس ابلاغ کند رانندگان عزیز...نه مهندسین بیکار وفقیر بیچاره... تشریف بیارن تهران فلان هتل5ستاره طی مراسمی خاص هرکدام همزمان یک کشنده6میلیاردی تحویل بگیرد نمیخاد برای مردم کار کند ده میلیون حقوق بگیردجالب است همه گواهینامه داران پایه یکم حتماً یکدستگاه کشنده پیشرفته می‌خواهند.از روز بعدهمه کشندها بدون رانندگی کمکی معلوم نیست چگونه از جلوی پلیس راه میخوان عبورکنند بنظرم پلیس راه اجازه ندهد یک نفر بیش از8ساعت رانندگی کند؟ما مهندسین بیکار شده بخش ساختمانی از دولتمردان تقاضا داریم اجازه دهند ماهم گواهینامه پایه یکم می گیریم قول میدهیم تمام کشندهای وارداتی را امانت تحویل ما دهید فقط ماهیانه8میلیون حقوق به ما بدهند هرگز در دوران تحریم توقع کشنده میلیاردی نداریم.چندنفرازمهندسین راهسازی قرار گذاشتن 10هزاردستگاه کشنده وارد کنند تحت نام یک شرکت حمل نقل بین المللی وداخلی راننده جذب کنند فقط حقوق وبیمه پرداخت کنند.انشالله مامهندسین ساختمان سازی قول دادیم تغیر شغل میدهیم پایه یکم می گیریم بدون توقع داشتن کشنده شخصی فقط حقوق به ما بدهند هزار هزار مرتبه خدارا شکرگذار خواهیم شد
    امیدوارم درخواست من مهندس به گوش مسئولین کشور برسد.ما راضی نیستیم یعنی می دانیم بدلیل تحریم ها دولت قادرنخواهد بود این همه ارز4200تومانی برای واردات کشنده شخصی تخصیص دهد.فقط تحت نام شرکت بخش خصوصی با ارز آزاد بیارن شک نکنند راننده زیاد داریم که توقع داشتن کشنده شخصی ندارن بعضی هم بجای دوفرزندچهار فرزند دارن اما با یارانه دولتی امرا ومعاش می کنند.

  • سلامتیان پاسخ

    من ماشین سنگین پلاک گرجستان دارم چطور پلاک ایرانش کنم ممنون

  • ناشناس پاسخ

    ماشین مخوام

  • اصغر مشهدی پاسخ

    عالی

  • رضا پاسخ

    خوب

  • سعید پاسخ

    عالی

  • روح الله عسکری زاده پاسخ

    باسلام خدمت دوستان ومسئولین عزیز بنده راننده پایه یک هستم که نیاز به خریدکامیون وارداتی برای کاردار م انشاالله باکمک مسئولین عزیز

  • روح الله عسکری زاده پاسخ

    باسلام بنده راننده ماشین سنگین هستم که حدود۱۹سال خدمت برای مردمم ونظامم کردم اگرراحی برای ماشیندار شدن من هست که بتونم لااقل حقوق وبیمه ام روکه هیچ وقت توسط افرادصاحب ماشین به درستی به بنده نداده اند وزندگیم روی فقرگذرانده ام تابحال حال تمنادارم ازمسئولین عزیز منوهم کمک کنید تالااقل ماشینداربشم من کمکم کنیدلطفا

  • مهدی پاسخ

    با این قیمت ها مگه میشه ماشین خرید بنز مدل ۴۹رو میزارن۱۷۰۰ حالا حساب مرز بازرگان باید داف رو بخری ۲۸۰۰تا بیاری پلاک کنی برات۶۲۰۰تا۶۴۰۰درمیاد از کجا بیاریم fHرو که نگو

  • رضاحمدی پاسخ

    سلام.بنده راننده ۲۲ سال فعال هستم دارای کارت هشمندبرای ما چه دتبیری اندیشیده اید.باتشکرازهمکاری شما مسعولین دلسوز

  • رضا پاسخ

    سلام وخسته نباشید بند یه 2018 خریدم هنوز وارده ایران نشده میگن ثبت سفارش پنج ساله خودروها باز شده درسته یا نه

  • احمد پاسخ

    ثبت نام ماشین سنگین

  • احمد پاسخ

    ثبت نام ماشین سنگین