بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ بازار فروش کامیون‌های وارداتی داغ شد/ آغاز انتشار آگهی‌های فروش

یک شرکت حمل و نقل بین المللی که خود را دارای مجوز واردات کامیون‌های زیر سه سال ساخت معرفی کرده، از چند روز پیش با انتشار یک آگهی در فضای مجازی از آمادگی خود برای ارائه خدمات واردات کشنده‌های داف، اسکانیا، ولوو، بنز و رنو به رانندگان با شرایط ویژه خبر داده و فراخوانی برای ثبت نام کامیون منتشر کرده است.

بازار فروش کامیون‌های وارداتی داغ شد/ آغاز انتشار آگهی‌های فروش
تین نیوز |

یک شرکت حمل و نقل بین المللی که خود را دارای مجوز واردات کامیون‌های زیر سه سال ساخت معرفی کرده، از چند روز پیش با انتشار یک آگهی در فضای مجازی از آمادگی خود برای ارائه خدمات واردات کشنده‌های داف، اسکانیا، ولوو، بنز و رنو به رانندگان با شرایط ویژه خبر داده و فراخوانی برای ثبت نام از آنان منتشر کرده است اما با توجه به این‌که تاریخ آغاز ثبت نام نوسازی کامیون‌ها سوم خرداد اعلام شده هنوز مشخص نیست این نوع آگهی‌ها که در فضای مجازی منتشر می‌شود مورد تایید است یا خیر.

به گزارش تین نیوز، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در اطلاعیه خود اعلام کرده است ثبت‌نام کامیون‌های با عمر سه سال، از سوم خردادماه ۹۹ از طریق سایت سازمان راهداری امکان پذیر می شود و کارخانجات تولیدکننده کامیون، شرکت‌های واردکننده کامیون‌های سنگین دارای مجوز از وزارت «صمت»، شرکت‌های حمل‌ونقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، مالکان وسایل نقلیه فرسوده می‌توانند را به عنوان واردکنندگان کامیون معرفی کرده است.

شرایط کامیون‌ های اسقاطی

سازمان راهداری در مورد شرایط اقساط کامیون‌ها نیز تاکید کرده است: واردات هر یک دستگاه کامیون منوط به اسقاط، حداقل یک دستگاه کامیون که از زمان ساخت آن بیش از بیست و پنج (25) سال گذشته باشد و ظرفیت آن نیز می‌تواند حداکثر سه (3) تن کمتر از ظرفیت کامیون وارداتی باشد. در این مرحله، ظرفیت کامیون اسقاطی مندرج در کارت مشخصات وسیله نقلیه حداقل پانزده (15) تن است.

کامیون مورد اسقاط باید فعال در بخش حمل‌ونقل عمومی و دارای معاینه فنی معتبر در زمان اسقاط (برابر اسناد ثبتی در سامانه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای) باشد.

به ازای اسقاط کامیون، پس از تایید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سود بازرگانی کامیون وارداتی بیست و پنج (25) درصد توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران کاهش می‌یابد.

شرایط ارایه خدمات واردات کامیون به رانندگان

به گزارش تین نیوز، در عین حال شرایطی که شرکت آگهی دهنده در شبکه‌های اجتماعی برای ارایه خدمات واردات کامیون به رانندگان عنوان کرده به شرح زیر است:

- داشتن آدرس ایمیل برای کلیه درخواست کنندگان

- تکمیل فرم درخواست اولیه و اعلام شرایط خرید طبق نظر خریدار و برند مورد نیاز.

- تایید درخواست اولیه از جانب شرکت حمل و ارسال چندین عکس و فیلم توسط نماینده خارجی شرکت برای مشاهده خریدار و تایید وی.

- پس از تایید خریدار و رضایت از محصول مورد نظر قرارداد خرید فیمابین شرکت و خریدار امضا خواهد شد و مبلغ خرید مطابق قیمت کمپانی و نمایشگاه و نمایندگی‌های مجاز در آلمان اعلام می‌شود و هیچ گونه افزایشی ندارد و برگه اصل معامله در بنگاه به نام خریدار است.

- پس امضای قرارداد مبلغ لازم جهت خرید از نمایندگی‌های خارجی نقداً از خریدار گرفته خواهد شد و توسط صرافی در تهران که با امضا و اثر انگشت خریدار است، ارسال می‌شود و 10  تا ۱۵ درصد قیمت کشنده در نمایشگاه خرجی به عنوان کارمزد خرید ارسال و ترخیص توسط شرکت حمل گرفته می‌شود.

- کامیون بعد از پرداخت و خرید به عنوان کالا حرکت کرده و ثبت سفارش خواهد شد که از دروازه گمرکی بازرگان وارد شده و در گمرک غرب جهت عملیات ترخیص دپو خواهد شد.

- تمامی مبالغ گمرکی جهت ترخیص پلاک، حمل و .... مطابق فیش‌های واریزی از خریدار گرفته خواهد شد و هیچ مبلغی اضافه گرفته نخواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس پاسخ

    ماکه کامیون مارا فروختیم دیگر نتوانستم بخرم چه خاکی بر سرمان برزیم ما که ماشین نداریم ثبت‌نام بکنیم مابیست سال رانند بیابانیم حالا توخانه نشتیم دیق می کنیم
    از کامیون‌های باری تک بگوید آیا کامیون تک باری دسته دوم وارد می شوند این قدر مثل من رانند بیابان بدبخت شده ماشینش را فروخت دیگر نتوانستند به خرن هرگودمشان
    چندسرعایلن این هاچه بکنند نه پولشان میرس بخرن نه زورشان

  • محمدرضا پاسخ

    خب تکلیف کامیون داران اطاقدار که ظرفیت خودروشون کمتر هست چی در ثانی اون راننده ای که میخواد کامیو نش رو اسقاط کنه حداقل ۵۰۰ تومان قیمت کامیونش هست اخه در عضای ۲۵ درصد تخفیف گمرکی عالیه ولی من نمیخوام ممنون بدبخترم نکنید

  • وحید پاسخ

    سلام،برای ثبت نام حتما باید خودرو اسقاطی تحویل داده بشه یا میشه هزینه رو پرداخت و ثبت نام کرد؟اگر ثبت نام میشه بازم شامل تخفیف میشه یانه؟ممنون

  • شاپور پادروند پاسخ

    باسلام متاسفانه دولت تدبیری برای جلوگیری بی رویه قیمت کامیون اتخاذ نکرده که هیچ بلکه باعث افزایش شده اگه دولت قیمت مصوب خودرو کامیون صراحتن اعلام کنه وظیفه تعزبرات حکومتی که جلوئ افزاایش بی رویه کامیون بگیرد متاسفانه چون برخی از آقایان ... راضی به این کار نیستن و افراد فقیر و بدون درآمدی مثل ماها باید هی خداخدا کنین .ممنون آه شما

  • نداران پاسخ

    اینم یک مدل از تلکه کردن جیب مردم است .بشنوید و باور نکنید مگر یادمان رفته جریان کامیونهای کشنده هوو .که از برادران سگ خور چینی چند گرفته بودند و مثلا به امت به چه قیمت .......

  • علی پاسخ

    ما که کامیون را درموقع ارزونی فروختیم.تا دنبال وام و کارهای بانکی راگرفتیم.هی روزی صد میلیون تومان گران شدن.الان فقط میتوانیم یک دانگ از ماشین خودمان رابخریم.دولت کی میخواد یه فکری به قشر ضعیف جامعه بکند

    • Mohamadzare

      ینی خدارو همین لحظه وهمین ساعت شاهدمیگیرم که ریشه خودشون وخانوادشون بزنه ک با نادانی وکم خردیشون کاری کردن ک اینجورتوررم وقیمتا بالا بره وامثال من ک دلخوش به ی تک ودهچرخ بودیم وازبی خبری ونداشتن علم غیب بروی قیمتا فروختیم 200میلیون ک به نظرهممون خیلیم خوب فروختیم بزاریم ی مدت تواین بانک ویک تسهیلاتی چیزی بگیریم خیرسرمون تریلی کنیم ولی بلطف ی مشت حروم خور لجن ک ازاقتصاد وصنعت فقط قسمت اندوخته کردن حساب بانکی خودشون بلدن الان نمیتونیم ی پارس صفرحتی بخریم وکنج خونه دق کنیم وهزاران مرض بگیریم وخفت زن وبچه رو بکشیم خداااا یا خسته شدیم بداد دل ماهم برسید ماهم ازهمین خاکیم ماهم هموطن شمایم

  • احمد پاسخ

    من باغ رو فروختم.ماشین بخرم.ماشین گرون شد نتونستم.ارزش پولم کم شد.باغ هم قیمتش زیاد شد.من چیکار کنم بااین وضع اقتصاد.به کی بگم.دارم دق میکنم.به فکری به حال ما بکنید

  • ناشناس پاسخ

    من از مسئول محترم میخام واسه ماشینهای وارداتی اولویت با کسانی باشه که مصرف کننده ی واقعی هستن .شرایطشم این باشه که کارت هوشمند فعال راننده. پلاک به اسم راننده نخورده باشه.وبا حداکثر مبلغ بتونه اسم نویسی کنه.با تشکر فراوان.شادو پیروز باشید.

  • بهزاد وطنخواه پاسخ

    ثبت نام کامیون ها فقط بصورت نقدیست یا اقساطی هم انجام میشود ؟

  • حسین اهوازی پاسخ

    بریدخودتون رو مسخره کنید..ببین ملت رو بچه روزی انداختن خدایی!!تازه هم اگر اون طرف خارجکی تایید کنه که کامیون بده یا نده؟؟وجدانی دلم بحال خودمون میسوزه..بابا شغل رانندگی رو برای مردم کردین رویا!!اه اه اه...تازه ازکجا معلوم که پول بدبختارو هاپولی نکنیدشما؟؟اگر راست میگید کامیون به اندازه لازم و بیشتر وارد کنید .و بدید به نیازمندش که تخصص وسابقه ی داره تو این کار..حالا نقدی وقسطی.🤭🤭🤭🤭

  • علی پاسخ

    اینا وظیفشونه به ازای هر کشنده بالای ۲۵ سال یک کشنده نو با حداقل قسط بدن . همین کله زردای ولوو سگش به همه چی شرف داره تا هوو و....یا کشنده اروپایی با ۸۴ ماه قسط .

  • حسین پاسخ

    کیم جون اون..قطار داره با این صورتش ما ی کامیون قراضه بر کار کردن نداریم..ببین چه زندگی برامون ساختن

  • فرهاد پاسخ

    سلام به ریاست محترم تقاضای دارم به در مردم به رسند اکسریت مردم گرفتار شدند خودم باکسی شریک بودم به خاطر شرکتی جداشودیم دیگر نمی توانیم ماشین بخریم به خاطر گرونی الان ارزش پولم آمد پاین بیکارم شدیم توی مملکت ماه ماشین سنگین مدل پاین گرانترند تا مدل بالابر عکس کشورهای منتقه به فکر مردم ایران باشید

  • محمد رضا شه بخش شاوزی پاسخ

    باسلام خسته نباشید من ۲۰ ساله که راننده هستم که می خوام صاحب ماشین بشم

  • ناشناس پاسخ

    ماهای که ماشینامونو فروختیم و یک دفعه قیمت ماشینها سر به فلک
    کشید و نتونستیم ماشین بخریم چه باید بکنیم ، خیلیها مثل بنده بدون کار تو خانه نشستن و از نداشتن ماشین و بیکاری دارن نابود
    میشن ، لطفآ یه فکری هم برای این قضیه بکنید واقعآ داغون شدیم

  • ناشناس پاسخ

    ما که ماشین خودمون تو ارزونی فروختیم و دیگه نتونستیم ماشین
    بخریم و حالا هم تو خونه بیکار موندیم و درامدی نداریم چه باید بکنیم ، خواهش من از مسئولین این است که برای ان دسته از رانندگانی که ماشینهاشونو فروختن در زمان ارزونی و دیگر نتولنستن ماشین بخرن ، که تعداد انها بسیار زیاد است یه فکری بکنن ، همه ما راننده ها دارای کارت هوشمند هستیم و امرار معاش و درامدمان از
    این راه بدست می امد و حالا واقعآ تحت فشار بی کاری و بی درامدی هستیم خواهشآ یه فکری به حال ما که ماشین نتوانستیم بخریم باشد

  • امیری امرایی پاسخ

    مردم خسته شدن دیگر باور ندارم اگر خریداری کنم باز ؟؟؟؟

  • علی پاسخ

    خوب بود

  • ناشناس پاسخ

    اینا پدر راننده رو درمی‌آورند تاچندتا خودروساز بیسواد داخلی پولدار باشند جمع کنید خودرو سازی که چهل سال خودشون مسخره کردند واردات آزاد کنید همه چی حل میشه

  • حیدری پاسخ

    تورا خدا ما بیچاره شدیم فروختیم دوهفته دیگه نتوانستیم بخریم حالا رانندگی میکنیم خودم با برادرم .به دادمابرسید

  • احد پاسخ

    خدا وکیلی این چه مملکتی است که اگر ماشین فروختی یک روز بعد نتونی بخری کشنده ولوو فروختم حالا هوو هم نمی تونم بخرم اگر وارد کنید هزاران راننده مس من ماشین دار میشن ممنون

  • سعید پاسخ

    بازیک رانت دیگه شروع شد

  • میثمکرمی پاسخ

    من هرچی داشتمو نداشتم جم کردم تا بتونم یه ماشین بخرم الان که رفته بالا نمیتونم باهاش نمیتونم هیچی بخرم خواهش میکنم یه فکری برا مردم بکنید

  • عطا زارعی پاسخ

    خیلی عالی ممنون

  • علیرضاخوشکلام پاسخ

    باسلام خدمت مسئولین محترم توروخدایه فکری به حال راننده هایی که ارزونی ماشینشونوفروختن والان دیگه نمیتونن بخرن بکنین اینقدرتوخونه نشستیم هم اعصاب خودمون خوردشده هم زن وبچه مون پولی که دستمون بودخرج کردیم ۴۰۰تومن ماشین فروختم الان باید ۲میلیاردپول ماشین ازکجابیارم ازاین ورهم استرس این وداریم که هوشمندمون باطل نشه عاجزانه خواهش میکنم یه فکری هم به حال مابکنین

  • ناشناس پاسخ

    یه‌ماشین‌داشتم‌باش‌کار‌میکردم‌فروختم‌بهترش‌کنم‌بد‌بخت‌شدم‌در‌بدر‌شد‌

  • حسن پاسخ

    جرا.درمملکت.اسلام.
    ماشینی.که.قیمتش.۵۰۰ملیونه..توایران.میدن.۴.میلیارد.م.
    من.راننده.کی.میتونم.بخرم..
    میخوام.بدوتم.ما.کافریم.یا.اروپایها

  • ناشناس پاسخ

    سلام.این ملت بدبخت چه بدی کردن که باید یه کامیون تو اروپا۴۰۰میلیون خریداری بشه اینقدر هزینه واردات،گمرک، ترخیص،پلاک.......بزارن روش تا بشه ۴میلیارد بدن دست مردم اون هم با شرایط سخت و محدود

  • مصطفی پاسخ

    کامیون بنز اکتروس 2021.

  • محسن پاسخ

    خیلی خیلی خوب

  • مجید پاسخ

    باسلام خدمت بزرگان حمل ونقل اخرین امیدم پس از۲۳سال رانندگی برای مالکین اینکه برای خودم کامیون بخرم حال که شرایتی پیش امده خواهشمندم اجازه ندهندکه ثبت دست مافیابیفته تا امثال من بتونن پس از۲۳سال خریدکنند شرایطی تایین بشه برحسب سابقه وفعالیت دراین رشته واینکه دراین مدت کاری سند کامیون بنامشان نخورده ونباشد من الله توعیق

  • سراسری پاسخ

    ماشین داف چیه لاقا ماشین آف اچ۵00بزارید خاک