بازدید سایت : ۴۲۲۴۴

◄ چلندری روی صندلی نقد ؛ مدیرعامل فرودگاه امام خمینی عملکرد موفقی داشته است یا خیر؟

مخاطبان محترم تین نیوز می توانند ارزیابی خود درباره کارنامه مدیریتی سعید چلندری مدیرعامل فرودگاه امام خمینی(ره) را با ذکر نقاط قوت و ضعف بازگو کرده و در صورت تمایل عملکرد این مقام مسئول صنعت هوانوردی را از صفر تا 20 رتبه بندی کنند.

چلندری روی صندلی نقد ؛ مدیرعامل فرودگاه امام خمینی عملکرد موفقی داشته است یا خیر؟
تین نیوز |

گزارش های منتشر شده در روزهای اخیر توسط تین نیوز ، با موضوع ارزیابی عملکرد معاونت ها و زیرمجموعه های وزارت راه و شهرسازی استقبال مخاطبان ما را در پی داشته است. لازم به ذکر است که برخی مخاطبان نیز این گونه مورد نقد قرار دادن معاونت ها و مجموعه های تخصصی یک وزارتخانه مهم زیربنایی کشور را چندان مطلوب ندانستند و بعضی نیز این نقدها را یکسره مردود شمرده اند.

بد نیست به این نکته اشاره کنیم که مخاطبان فراوانی از پرسنل زیرمجموعه های وزارتخانه و معاونت ها گرفته تا پیشکسوتان و کارشناسان با تحریریه  ما تماس حاصل کرده و از این اقدام قدردانی کرده اند.

بر این اساس، ذینفعان مختلف معاونت ها و سازمان ها و شرکت های مرتبط با وزارت راه و شهرسازی خواستار تداوم انتشار این گونه محتواها برای شنیدن صدای افراد منتقد فاقد تریبون و بیرون آمدن منتقدان از سایه، شدند.

تاکنون چهار گزارش از این مجموعه گزارش ها منتشر شده و عملکرد آقایان صفایی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی، محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی و خانم تاجبخش رئیس سازمان هواشناسی توسط مخاطبان مورد نقد قرار گرفته است.

در این گزارش قصد داریم عملکرد سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را در بوته نقد مخاطبان تین نیوز قرار دهیم.

مخاطبان ما اعم از دست اندرکاران، فعالان، مدیران، تشکل ها و کارشناسان حوزه هوانوردی می توانند با ارزیابی عملکرد سعید چلندری به بررسی اقدامات ایشان و  نقاط قوت وضعف آنها پرداخته و ضرورت تداوم مدیریت وی و یا توقف و اصلاح این مسیر را، از دیدگاه خود با ذکر دلیل، به خانم دکتر صادق وزیر محترم راه و شهرسازی یادآور شوند.

مخاطبان محترم می توانند با بیان نقدها یا تحلیل های خود درباره عملکرد این مقام مسئول حوزه هوانوردی به این پرسش پاسخ دهند که آیا وی در انجام ماموریت ها و وظایف محوله موفق بوده است یا خیر؟

به ویژه از کارکنان، پیشکستوان، مدیران، کارشناسان، فعالان، تشکل های مرتبط هر حوزه و تمام ذینفعان تقاضا داریم ضمن برشمردن اقدامات و برنامه ها و وعده های آقای نخجوانی، عملکرد ایشان را در زمینه های مختلف خصوصا زوایای کمتر دیده شده، مورد ارزیابی و نقد قرار دهند .

شایان ذکر است؛ مخاطبان گرامی می توانند در صورت تمایل، علاوه بر ارائه نظر و تحلیل خود از عملکرد مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) به صورت توصیفی، نظر خود را به صورت کمی و با نمره دهی به ایشان از عدد صفر تا 20 نیز اعلام کنند.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • احمد میردامادی

    در مسیر تهران قم دو مجتمع پر مراجعه وجود دارد، یکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و دیگر مجتمع بین راهی مهروماه.
    از منظر سرویس و مدیریت، مجتمع بین راهی شبانه روزی، هزاران بار پیش تر از فرودگاه بین المللی است، فروشگاه های پررونق، کافه ها و رستوران های مرتب و تمیز با کیفیت مناسب و از همه مهم تر دستشویی هایی که همچنان مثل روز اول تمیز است.
    فقط همین کیفیت سرویس های بهداشتی و تفاوت تمیزی شاخص بین این دو مجتمع، نشان می دهد که متاسفانه مدیریت فرودگاه ظاهرا بین المللی چقدر عقب مانده و ناکارآمد و بی تدبیر است و نتیجه ی کارش هیچ مناسبتی با عنوانش ندارد!


    نمره ۰/منفی از ۲۰

  • علی رسولی

    در تمامی شاخص های کیفی و کمی متاسفانه فرودگاه امام نزولی شده حتی شما هیچ آمار اولیه تعداد مسافر و پرواز و بار را درسایت فرودگاه سازمان و وزارت راه مشاهده نمی کنین.
    و این فرودگاه مقام دوم رانت و وام و پرداختی به مدیران را در کشور کسب نمودند.
    امیدوارم که حداقل یک گروه مدیریتی متوسط برای این فرودگاه انتخاب گردد.


    نمره صفر

  • دانشکده هوایی

    این ... مرموز، بی تخصص، چند سر، اولین عزل دکتر مهابادی بود و به دادگاه تخلفات هم معرفی شد. چلاندری در زمانی منصوب شد که افتضاح پست فروشی در وزارت راه و شهرسازی، رسانه‌ای و تخلفات علنی شد. چرا باید باقریان و مهابادی بروند و جای آنها امیرمکری و چلندری منصوب شوند؟
    از دکتر پزشکیان درخواست می‌کنیم راسا ورود فرموده و این شبکه گسترده ... را از صنعت براندازند. شبکه ای که الان هم نقش مشاور وزیر جدید را بازی کرده و با توجه به بی‌تجربگی وزیر در حوزه حمل و نقل، بعید است که اجازه دهند مدیران کارآمدی مانند تیم دهه ۹۰ در راس کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه امام منصوب شوند.
    خانم صادق، هنر و هوش و تدبیر شما در بخش هوایی معلوم می‌شود. خدا کند موفق شوید.

    • ناشناس

      این جور آدما را فقط رانت خورا و دزدا حمایت می‌کنند. تو هواپیمایی افراد سالم و قوی را نمیذارن بیایند. دوشاب گرونتر از دوغ هستش.

    • ناشناس

      واقعا دوران آقای باقری و مهاآبادی عالی بود. هر روز تحول بود و اتفاقات بزرگ الان گرد مرده پاشیدت تو فرودگاهها

    • حسینیان

      عامل بدبختی صنعت کسانی هستند که مهندس اسلامی را خط دادن تا مهابادی و عابدزاده را بردارن و امثال امیرمکری و محمدی بخش و کریمی را انتصاب دهند. هرکس شرف داشته باشد می داند پشت این عزل و نصب ها فقط رانت خواران و دردهایی مثل دورانت خوابهای CIP بودند و متاسفانه اینها در ستاد دکتر پزشکیان هم فعال بودند و همه به شدن ترسان هستند که خانم صادق را هم دوره کنند تا افراد موفق و آزمایش شده را نیاورد و مثل عبدالرحیمی و امیرانی و امیر مکری و ... را که کاندید هم کرده اند به وزیر آدرس اشتباه بدهند. خانم وزیر اینها همه سال‌ها مدیر عامل و عضو هیئت مدیره بودن و عملکردهایی معلوم است و کافی است از خودشان عملکرد بخواهید.

  • ناشناس

    آقای تین چه سوالی می کنید؟ فقط یک ویژگی مثبت مدیریتی یا تخصصی و یا حتی اخلاقی و یا سلامت مالی از این آدم، پیدا کنید. اگر پیدا کردید، ما او را بهترین نفر هوایی می‌ دانیم. بررسی کنید که با چه شاخصی این فرد که به اینجا رسید.

    • طرفدار استقلال

      به پیر به دین به پیغمبر، لباس و کفشش خیلی گرونه و هیچکی تو این سالا خوش لباس تر از چلندر نیست. نمیشه آدم لخت باشه که!! چرا گیر میدین؟

    • ناشناس

      جان کلام گفتی داداش. ذره بین هم بیاورند چیزی از این آدم پیدا نمی‌کنند. اینا رو شیطون ویژه ساخته

  • ناشناس

    خداوکیلی، مدیران هواپیمایی آخوندی اخ را از نظر تخصص، کارآمدی، سلامت، عملکرد، دلسوزی، ایمان، پاکدستی. تدبیر، محبوبیت، مظلومیت، تواضع و بسیاری از فاکتورهای ایده‌ آل با این ... منصوب دکتر اسلامی، دکتر رستم قاسمی و دکتر بذرپاش شما بیایید بر سی کنید. چرا کشور خوبانش خورده می‌شوند؟

    • ناشناس

      این آدم با اون آدمای شریفی که اسم بردی، اصلا قابل مقایسه هست؟

    • ناشناس

      مگه خانم صادق یا مرحوم رستم قاسمی یا بذر پاش و اسلامی با آقای آخوندی قابل مقایسه هستن که مدیراشونو با این قوم بیعجوج و معجوج مقایسه میکنین. خانم صادق مدیر کل آخوندی بوده. من فکر کنم چیزی از این دولت در نیاد.

  • خلبان دلسوز

    بابا شماها که عرضه ندارین برین التماس عابدزاده و مه آبادی و پرورش و باقریان را بکنید تا بیان و شاید این هواپیمایی در حال مرگ را نجات بدن. این ... هواپیمایی را نابود کردن. این به فرودگاه امام و اون به کشوری، هما و شرکت فرودگاهی و ناوبری که به خاک سیاه نشستن.

    • ناشناس

      حالا التماس هم بکنند مگه اینا دیگه بر میگردن؟

    • شریفیان فر

      آقای پرورش را قبول ندارم قوی بودن اما با اخلاق بودن. اما واقعا بقیه را باید نام آورترین مدیران هوانوردی نامید و از همه ابعاد فوق العاده بودند. حتما خانم دکتر صادق از نظرات این بزرگواران استفاده میکنن.

    • ناشناس

      فکر کنم از تو شانس این آدم را درآوردن.

    • ناشناس

      طلایی ترین دوران شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری ایران فقط دوران آقای مه آبادی بود. کاش این دوره دوباره تکرار بشه. بقه زمان‌ها فقط مدیران خوردند و خوابیدند و بردند.

  • ناشناس

    اینا کارتون هستن و کاریکاتور

  • ناشناس

    عملکرد ایشان را بخوهین بدونین، ... را بر عکس بخونین. کی اینا را که نه هیچ مدرک درست و حسابی دارن هم تخصص ندارن و هم هیچ کار شاخصی در ۳۰ سال خدمتشون ندارن حمایت کرده و میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! اون وقت اون مهندس مهاآبادی را که اون همه کار عالی کرد و صنعت را زیر و رو کرد کلی آزار و اذیتش کردن. لعنت بر ...

  • ناشناس

    با سلام
    ایکاش یک بار هم شده وزیر محترم قبل از انتصاب بجای استعلام از این ور و آن ور از دستگاه‌هایی مثل سازمان بازرسی و دیوان محاسبات استعلام کنه بعدا منصوب کنه .ایشان که سابقه مدیریتی اش مشخصه .حالا شایعه کردن میخاد تشریف بیارن شرکت فرودگاه‌ها
    اما جناب آقای دکتر چلندری بررسی کن حتما ،به نظرمن این پیشنهاد را نده .
    اگه خواستی برو صحفه همین بررسی نقد مربوط به شرکت فرودگاههای کشور را ی تورق بزن خودت پشیمان میشی
    نکن حاج سعید عزیز
    همون جا بمان حالا خودت میدونی

  • مسعود

    سلام یادش بخیر تا همین چند سال پیش طفلکی چلندری به زور یک موتور درب و داغون دشت،اما الان بالای سیصد میلیارد تومان ملک و املاک و ماشین های لوکس داره،طبیعی است که فرودگاه اول مملکت وضعیتش اینگونه باشد،پول پاشی از بیت المال بین مسئولان بی کفایت مهمترین عامل رشد چنین انسان های هست،با مدارک مدیریت دولتی که اغلب با پول و وقت دولت گرفته شده،غیر از این نمی شود،ترکمانه مدیر رانتی که عضو هیات مدیره چند شرکت بود پس از برکناری تنها می توان به مدیران ضعیفی مثل چلندری آن را تحمیل کرد، چون صندلی خودش مهمتر از منافع مردم است،جمع کنید مدیران بی لیاقت را از صنعت هوایی کشور

  • احمد

    سلام باقریان و مهابادی هم بدتر از اینها در فرودگاه های کشور مدیریت کردند،اینها تحت لوای بچه مسلمان شرکت فرودگاه ها را ویران کردند،وهر روز در دادگاه ها مشغول رتق و فتق تخلفات دوران مدیریتی خود هستند،

    • ناشناس

      خوب بفرما کجا را داغون کردن؟ شرف داشتی اینطور حرف نمیزدی. اینا این همه کار کر ن اما یه سفر خارجی نرفتن حتی ماشین خودشونو سوار میشدن

    • ناشناس

      خیلی نامرد و بی پدر و مادری. اسم زیبای شرکت را که گذاشت؟ کی شرکت را حدشو کرد معاون وزیر؟ کی فلایت چکو از سازمان آورد شرکت؟ که هزاران کیلومتر راه هوایی کشید؟ کی قانون خاص گرفت؟ کی مهرآباد را این هم زیبا کرد؟ کی رئیس مجلس و اون همه مقامات کشور را آورد شرکت؟ کی خدمات رفاهی را تو حقوق کارمندان آورد؟ کی این همه خرید خارجی کرد? کی برای این همه فرودگاه سند گرفت؟ کی این همه تجهیزات خرید؟ نامردا چشمتون رو روی این همه کارهایی که مهابادی و باقریان کردن می‌بندین؟ بعدشم کی برای این آدمای پاک و کاری پرونده درست کرد؟ همین دزدا و شما بی شرف. اون بچه‌های جانباز این همه شریف بودن راست میگی بگو چلندری و امیر مکری چه کاری کردن. تو هم مرد باش و کاراشون رو اعلام گم. بعد بگو زندگی اینا چیه و اوناچی؟

  • چابهار

    آقای چلندری یک شو من حرفه ایی با قابلیت درجه پارچه خواری کیفیت بسیار بالا با همراهی پسران خود می باشند. از تخصص و فنون ایشان که بسیار بسیار بالا می باشد، فقط همین نکته را خدمت مردم عزیز و مخاطبان تین نیوز عرض کنم، ایشان به تنهایی موجب از بین رفتن مبلغ بسیار کلان در خصوص اجرای پروژه فرودگاه منطقه ازاد چابهار را دارند. جالب اینجاست به گفته وزیر محترم دفاع جانمایی اولیه این فرودگاه تخلف آشکار بوده و دنبال کنندگان این پروژه حدود یک سال و نیم با تخصیص منابع به این پروژه موجب ضایع شدن بیت المال شده اند. و ......... امیدواریم چشمان نهاد های نظارتی باز شود

  • ایرانی

    لطفا مه آبادی را دکتر ننامید که ایشان لیسانس سهمیه ای اقتصاد دارد ! و مسئول تدارکات بود ! باقریان هم مدارک سهمیه ای در زمان تصدی دارد و فوق دیپلم از آموزشگاه عالی هواپیمائی کشوری در رشته الکترونیک هوانوردی است . باقریان و مه آبادی هر دو کمسواد و وابسته به محافل خاصی هستند. چلندری فردی کم دانش و غیر متخصص است که با سفارش به فرودگاه امام رفت که اوج هنرش مصاحبه های سراسر دروغ و نمایشی است. فرودگاه امام در زمان چلندری بشدت نزول نموده و فرودگاهی درجه سه و غیر استاندارد و غیر اقتصادی است که بیشتر شبیه ترمینال اتوبوس بین شهری است. اخراج چلندری خدمت بزرگی به حیثیت ایرانیان خواهد بود!!!!

    • ناشناس

      آقا هر دو اینا که میگی بی سواد و بی مدرک، بفرما در تاریخ فرودگاه امام از باقریان سهمیه ای و در تاریخ شرکت از مه آبادی اقتصاد، کسی سالم تر بود؟ کسی بهتر کار کرد؟

  • ناشناس

    درود بر مخاطبان و تین نیوز عزیز
    در سه سال گذشته بلاهایی بر سر مردم آمد که اینها هیچ اند.
    پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم در وزارت راه مسئله پست فروشی بسیار بسیار قوت گرفت و دستیار ویژه دستگیر و بسیاری معاونین، روسای سازمان ها به نان و نوایی رسیدند. چلندری فرودگاه امام، حیدری در مرکز تحقیقات اینها از آن دسته کسانی بودند که در خواب هم مسئولیت پشتیبانی سازمانشان را هم نمی دیدند ولی با دست کردن انگشتر و تسبیح و رانت و ... به مدیریت رسیدند. وزیر محترم ابتدا می بایست نسبت به تغییر مدیریت بازرسی عملکرد و تغییر این افراد سودجو، بی سواد اقدام نماید.

  • ناشناس

    شما رسانه ها چرا موی دفاع مردم میشین؟ بیچاره کاری به کار شما داشت؟ داشت نون و بوقلمون رو می‌خورد. نکن آقا

  • ناشناس

    من نگرانم که با این رفتارهای غلط شما خبرنگاران خائن این آقا مهاجرت کنه آمریکا و مدیر فرودگاه جان اف کندی بشه و عمری افسوس را بخورین. با این قد و بال و علم و دانش کجا همچین آدمی را می‌شود پیدا کرد؟ چلندر هم چنین فرزندی را نمیتونه پیدا کنه

  • ناشناس

    هیچ ایرادی نداره و اینا که علیه ایشون نوشتن، از منافقین هستند.
    خوشکل میخوای همینه
    خوش تیپ میخوای همینه
    نامدار میخوای همینه
    دکتر میخوای همینه
    هرچه میخوای میخوای همینه

    • ناشناس

      😂
      نصفشم زیر زمینه

  • ناشناس

    ایشون کارمند دون پایه حراست بود. چطور این آدم رو به ایجا رسوندن و بزرگترین شرکت استراتژیک کشور و یک شرکت بین المللی را به این دادن معلوم نیست. خانم دکتر صادق اگر واقعا رشد و زندگی ایشان را بررسی کنند، قدرت جریان مخوف و مافیایی حاکم بر هواپیمایی را میفهمن. اون امیر مکری را هم ببینین چی بود و ذره‌ای ارزش داشت ولی چطور بالاش آوردن. کنار اینا چقدر بیت المال را غارت کردن خدا میدونه. من نگرانم همین مافیا نذاره وزیر جدید انتخاب درستی بکنه

  • ناشناس

    چلندری، حیدری، نخجوانی، امانی، خادمی، مالکی، صفایی، محمدی بخش، تاج بخش و مذنب می بایست در اسرع وقت تغییر و افرادی شایسته، مدیر و مدبر، متخصص و از همه مهمتر باتجربه جایگزین اینان گردند.

  • مهرداد امامی

    برای افرادی که با صنعت هوانوردی آشنایی دارند دوران مدیریت آقای چلندری لکه ننگی در تاریخ فرودگاه بین المللی امام خمینی است {....} پدرخوانده مافیای فراجم توسط چلندری شبکه مافیای گسترده ای را در فرودگاه ایجاد کرد و قدرت این مافیا به حدی است که موفق شدن حتی رئیس قبلی حراست فرودگاه را که در مقابل فساد اینها ایستاده بود برکنار کنند حداقل انتظار جامعه از دکتر پزشکیان و مخصوصا سرکار خانم صادق این است که با برکناری چلندری و تغییر کارکنان بازرگانی فرودگاه و {....} مدیر حقوقی و جایگزینی افراد سالم و متخصص این فرودگاه را از فساد پاک کنند.

  • جام همدانی - مسافر

    فرودگاه امام ویترین ایران محسوب میشه برای خارجی هایی که پا به ایران میگذارند و چه آبرویی که این سالها از ما رفته است.
    از بین صدها ایراد، کاستی و سوء مدیریت ایشان فقط اشاره میکنم به وضعیت آسانسورهای ترمینال اصلی که فاجعه است.
    یعنی آسانسور آپارتمان ۵ طبقه منزل ما از هر نظر بهتر از این آسانسورها است.
    به نظر شما کسی که توانایی سامان دادن به وضعیت آسانسورهای فرودگاه امام را ندارد چه توانایی هایی می‌تواند داشته باشد؟!

  • ناشناس

    وقتی معاونت بهره برداری فرودگاه را میده دست مدیر روابط عمومی که اصلا از فرودگاه و عملیات فرودگاه سر در نمیاره چه توقعی از مدیریتش دارید .میخواید اینطوری هاب منطقه بشید.

    • ناشناس

      شما واقعا اطلاعاتی در مورد معاون جدید بهره برداری فرودگاهی دارین؟
      ایشون بیش از بیست سال در بخش های مختلف مرتبط با عملیات فرودگاهی مسئولیت و پست های مختلف داشتن و دارای تخصص، دانش و تجربه بسیار بالایی هستن. بنا به تشخیص مدیرعامل چند سالی به عنوان مدیرکل روابط عمومی انتخاب شدن که در این زمینه هم بسیار موفق عمل کردن.
      حرف شما کاملا دور از انصاف هست.
      لطفا قبل از هرگونه پیش داوری به وجدان خود مراجعه کنین و در مورد آدم ها تحقیق کنین.

  • ناشناس

    یکی از مفاسد اصلی در حال شکل گیری در فرودگاه امام پروژه فرودگاه جدید است که فواید زیادی برای چلندری و حامیان او دارد. توصیه اکید به وزیر محترم توقف آن پروژه مفسده انگیز و برگزاری مناقصه بین المللی است. همانطوری که در همه کشورها می کنند و برای کسی رانت ایجاد نمی کنند.

    • ناشناس

      نقاط مثبت آقای چلندری: عقد قراردادد احداث ترمینال ایرانشهر در بازه 5 ساله، خرید تجهیزات روز بازرسی و ناوبری، دریافت 10 یورو از مسافرین خروجی و ایجاد درامد برای فرودگاه. چلندری این کارها رو با اون هیات مدیره ای انجام داد که یکیشون کانادا بود و اون یکی هم مثل دهقان و صادقی کلا تعطیل. حداقل مدیریتش از کربلایی که از فروش نخود و لوبیا و کنسرو یه دفعه اومده بود فرودگاه خیلی بهتر بود

    • ناشناس

      همیشه افرادی مثل شما وجود دارند که هیچ کاری انجام نمی دهند که وضع فرودگاهها این شده یکی هم که کار می کنه میگید دزد حتما منافعی براش داشته
      از کامنتها مشخصه طرفدارهای مهابادی ریختن و نظر دادن و هیچ شناختی به فرودگاه املم هم ندارند و قبل از چلندری رو ندیده بودند
      باقریان همون کسیه که بخاطر سو مدیریتش بخاطر برف از مدیر کلی امام برکنار شد یادمون نرفته تعریف الکی نکنید

  • ناشناس

    سلام به دزد سر گردنه میشه اطمینان کرد لااقل شاید دروغ کمتر بگه یک کم انسانیت داشته باشه ولی این ادم هیچ چیز وهیچ کس براش مهم نیست فقط خودش وجایگاهش

  • ناشناس

    خانم دکتر صادق گرامی و محترم وزیر ما
    در بین مدیران تاریخ هواپیمایی اگر نیک بنگرید، تنها کسی، تاکید می کنم، تنها کسی که یک مدیر استراتژیک، هدفمند. با برنامه و ضمن آن مومن به انقلاب و پرکار بود فقط آقای مه‌آبادی بود‌. همه می دانند که دز یک دوره مدیریتی با اینکه مدام در دادگاه و دیوان و بازرسی پاسخگو بود و علیه وی توطئه می‌کردن، بزرگترین تحولات را در شرکت ایجاد کرد و حتی در سازمان هم خیلی تاثیرگذار بود.‌ چرا از ایشان دعوت به کار نمی شود؟ من فقط تقاضا دارم دوران ایشان را با دوران امیر مکری و دوران نخجوانی مقایسه کنید و ببینید این نفراتی که همیشه برای این بنده خدا پرونده می ساختند، در زمانی که سرکار آمدن یک کار ماندگار هم نکردن. یک خرید خارجی بعد رفتن آقای مهابادی نشده. صدها کارمند بی تخصص گرفتن و منابع شرکت را مجانی به وزارتخانه ها و نهادها دادن تا خودشون بمانند.

  • روح پشیمان رستم

    فقط بررسی کنید بهره بردار فعلی CIP یعنی تاو آویژ چطوری انتخاب شده و چلندری و همکارانش چه منافعی داشته اند و چه معاملاتی کرده اند؟؟؟ به نظرم موضوع بررسی عملکرد چلندری نیست.

  • حامد احتسابی

    سرکار خانم صادق، فرودگاه امام در دوران مدیریت چلندری از مهمترین فرودگاه کشور به یک ترمینال اتوبوسرانی نزول کرده است انتصاب مدیران ضعیف و فاسد باعث شده فرودگاه امام به یک آبروریزی تمام و کمال تبدیل شود و چلندری شان مدیرعامل شهر فرودگاهی را در حد مدیر میانی کاهش داده هر چه زودتر ایشان را تغییر دهید برای کشور بهتر است ...

  • ناشناس

    چرا وقتی با این عزیز کار نکردین نظر میدین . طی ۲ سال فرودگاه امام را در حوزه هوانوردی و فرودگاهی متحول کردن . مگه از خدا نمیترسین . چرا تهمت میزنین . در خصوص رفاهیات و تسهیلات برای پرسنل سنگ تموم گذاشتن که امثال مدیران که نام میبرین در خواب هم نمیدین چنین کاری بتوان در حق کارمند انجام داد.بد نیست یک آمار از همکاران شهر فرودگاهی بگیرین . شاید خجالت بکشین.

    • سعید

      اتفاقا اغلب این نظرات را کسانی نوشته اند که با این فرد متخلف کار کرده اند فقط کافی است از همان پرسنل تحقیق کنند که به جز برخی اعضای باند مافیایی و نورچشمی ها که در این زد و بند ها شریک بودن فرد دیگری از عملکرد وی رضایت ندارد خدا رو شکر رئیس اسبق حراست هم هست که به ناحق برای ایشان عدم نیاز زدن چون جلوی دزدی ها ایستاد.

    • محمد

      سلام
      دم شما گرم، دکتر چلندری برای پرسنل بسیار دلسوزانه و مدبرانه تصمیم گیری میکنند.
      ایشان نگاه پدرانه نسبت به شرکت شهر فرودگاهی دارند و این برای پرسنل شرکت بسیار ارزشمند است.

  • الهم عجل لولیک الفرج

    با سلام
    پانزده نفر معلوم الحال سعی میکنند خورشید را انکار کنند.
    عملکرد آقای دکتر چلندری قابل انکار نیست.

  • یا حق

    در زمان ریاست دکتر چلندری شاهد دوره طلایی شهر فرودگاهی امام خمینی ره هستیم.
    اینجا یک ابرکارگاه ساختمانی است که پذیرش پرواز هم دارد.

    • غلام

      اقا سعید از نخبه نیروی خدماتی آتیه ساز شرکت فرودگاهها با مدرک فوق دیپلم و شمشیرزین بذرپاش پروفسور احمدی عضو هیات مدیره و استادش ترکمانه در هیات مدیره چه خبر؟
      با اینها قراره بزرگترین فرودگاه کشور ، هاب منطقه شود!
      حیف نام حضرت امام روی این فرودگاه.

  • ناصر

    در بخش انتخاب معاونین و مدیران کل و روسای ادارات
    بشدت ضعیف و یک بازیگر نسبتا خوب
    معاونت بهره برداری که مربوط به تمامی بخش های پروازی میباشد ،بشدت هرج و مرج مدیران کل کار را رها کرده یا اصلا این کاره نیستند با تشکر
    نمره۱۰

  • ناشناس

    بهترین گزینه جهت فرودگاه امام مرتضی دهقان هست
    ایشان تجربه مدیریت فرودگاه رو داشتند و چند صباحی هم در هییت مدیره بودند و بسیار پاکدشت و دلسوز هستند و با وجود تجربه بیش از 25 سال در حوزه هوانوردی هیچ نقصانی چه از نظر مالی و چه از نظر تخصصی (جز در موارد پیش بیتی نشده) دیده نشده.

  • Rg

    امتیاز آقای چلندری را فقط ۳ می‌توان داد. بخشی از ماهیت کار ایشان را در مزایده های اخیر می‌توان دید که فست فود طبقه همکف محل سابق تنورک را به فرد معلوم الحالی که بیشتر سابقه در سوپرمارکت دارد، برندهای مشهور را رد کرده و برندی که اجاره ماهیانه را ۲ میلیارد تومان زده را کنار گذاشته و با ۶۰۰ میلیون تومان به سوپرمارکتی داده. هر مزایده را دو سه بار تکرار میکند تا موقعیت همه بدستش بیاد گویا تکمیل دارند راه رد کردنشان برای ایشان مهیا گردد. در یک مزایده کافی شاپ ، یکی از شرایط شرکت در مزایده را داشتن شعبه فعال در خارج از کشور اعلام کرده بود تا شاید فرد مورد نظر برنده شود. وقتی دیدند افراد دیگری هم از چنین شرایطی برخوردار است، مزایده را لغو کردند تا باز شاید راه دیگری بکارگیرند. کارشناسان و مسئولین ناشی و بله قربان گو را دور خود جمع کرده تا فقط خود تصمیم بگیرد و آنها را سپر بلا قرار دهد. کارهایی نابجایی را بی پروا انجام می‌دهد که گویا هیچ ناظری را برای خود نمی بیند. گویا خدا هم از فرودگاه امام قهر کرده است. خدا آخر و عاقبت این بنده خدا را به خیر بگذرونه.

  • ناشناس فرودگاه امام

    در مورد اقای چلندری باید اعتراف کرد که ایشان
    توانمندترین ، سیاستمدارترین ، موفقترین ،پرنفوذترین مدیرعاملی بوده که تا به حال فرودگاه امام ره به خودش دیده !!!!
    واقعا چرچیل باید از ایشان تلمذ کند
    مگه کسی به غیر از ایشان میتونه اینقدر راحت در یک فقره ، با مهندسی دقیق و تیمی فراخوانها را طوری دستکاری بکنه، که هزاران میلیارد تومان خسارت به شرکت تحت امر خود بزنه و اب از اب تکون نخوره !!!
    همچین هنرمندی کسی تا حالا دیده !!!

    • تشریفات تجاری ایران

      فقط صبر کنید تا آخر پرونده و شکایت ایرانیان فن آور که ببینید گاوبندی چلندری با بهره بردار موقت سی آي پی چقدر به بیت المال خسارت زده؟ تازه این یک نمونه است مطمئن باشید صدها نمونه مشابه وجود دارد

  • ناشناس

    جناب چلندری بفرماین آقازاده های سی ساله و بیست و هشت سالشون آقا محمد و آقا مهدی چجوری و از چه طریق ماشینهای میلیاردی ، سفرهای خارجی ،املاک منطقه یک و لباسای تمام برند و… رو کسب میکنن که سایر جوانهای مومن و انقلابی هم از محضرشون کسب تجربه تجارت رو یاد بگیرن!

  • علی

    آقای چلندری همان بلایی که سر فرودکاه چابهار درآورد و با تخیل و توهم و دروغ کلنگ زد و بعد رها کرد، همان بلا را سر فرودگاه امام خمینی با دروغ توسعه درآورده است.
    آقای چلندری با دلالان نفتی قرارداد ترکمانچای بسته برای توسعه فرودگاه امام، زهی خیال باطل.

  • اکبر

    آقای چلندری خوب بلده با تبلیغات و دروغ، مسئولان را سرگرم کند
    با دروغ گفت با بخش خصوصی فرودگاه امام رو توسعه میدیم، ولی در عمل قرارداد تهاتر نفتی بسته برای کار صرفا پیمانکاری در فرودگاه امام

  • احمد

    وقتی آقای کردی ریس سازمان منطقه آزاد چابهار دولت روحانی را گرفتند آقای چلندری معاون ایشان بود و آقای چلندری بد تبلیغ میکرد برای کلنگ زنی فرودگاه چابهعر در ۳۰ کیلومتری یک فرودگاه موجود و ...

  • حمیدرضا جمالان

    برای اینکه فساد چلندری آشکار بشه به کار پیچیده ای نیاز نیست فقط کافیه نحوه انتخاب و بهره برداری تاو آویژ یا همان ویترین فراجم رو کنترل کنید سر نخ رو که بکشید کار تمومه دیگه توی این دولت نمی تونه به فساد ادامه بده بلاخره که ایرانیان فن آور بر می گرده و برای خسارت شکایت می کنه اینجا هم با پاچه خواری خودش رو نجات بده اونجا رو چیکار می خواد بکنه؟

  • ناشناس

    سلام انشالله مدیرعامل جدید بیاد و باند بازی جمع کنه که شخصی شرکت ثبت میکنه تمام سی ای پی هارو بهش میدت چون قیمت بالا میزنه و بعدش با کلاهبرداری از مردم پول میگیره تا بهش سود بده تا آ. پ میتونید برسی کنید همه جا مناقصه برنده میشه هزاران تخلف هم دارم هما فرودگاه کشور ام بهش دارن مجموعه می‌دهند

  • ناشناس

    چلندری فقط یک شرکت آورده سی ای پی فرودگاه امام خمینی بهش ماهانه ۵۰ میلیارد تومان ازش اجاره بسته شما فکر کن هم آن صاحب شرکت موتو سیکلت داشت و هم خود مدی فرودگاه الان هم صاحب شرکت بعد از تمام سی ای پی های فرودگاه کشور گرفته و ملک های چند صد میلیاردی ماشینهای ۰۰۰۰۰خدا کنه خانم صادق این باندهای حذف کنه توکل به خدا