بازدید سایت : ۶۴۱۱۲

رالی جاده ابریشم به ایران نزدیک شد

رالی تور گردشگری بین المللی جاده ابریشم با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، بلژیک، ترکیه و آلمان پنجشنبه وارد ایران می شود.

رالی جاده ابریشم به ایران نزدیک شد
تین نیوز

مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی گفت: رالی تور گردشگری بین المللی جاده ابریشم با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای فرانسه، ایتالیا، بلژیک، ترکیه و آلمان پنجشنبه وارد ایران می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدعلی عرفانی گفت: شرکت کنندگان در رالی تور بین المللی جاده ابریشم از کشورهای خود به ترکیه آمدند و روز دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ پس از گردهمایی مقابل مسجد سلطان احمد در شهر استانبول، به طور رسمی پیمایش در مسیر جاده ابریشم را آغاز کرده و به سمت ایران حرکت کردند.

عرفانی با اشاره به برگزاری موفق رالی جاده ابریشم با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در سال گذشته، اظهار کرد: این گروه ۲۳ نفره با ۱۰ دستگاه خودرو کلاسیک در این رویداد بین المللی حضور دارند و روز پنجشنبه ۱۸ مرداد از طریق گذرگاه مرزی بازرگان در شهرستان ماکو در استان آذربایجان غربی وارد کشورمان می شوند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این رویداد با پشتبانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، حدود ۵ روز پیمایش در ایران، ضمن آشنایی بیشتر با فرهنگ و تمدن کشورمان از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی عبور و از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری این مناطق بازدید خواهند کرد.

عرفانی با بیان اینکه این رالی تور ۲۳ مردادماه از طریق مرز باجگیران در استان خراسان رضوی، ایران را ترک می کند، گفت: شرکت کنندگان در رالی جاده ابریشم پس از ترک خاک کشورمان از کشورهای ترکمنستان، ازبکستان و قرقیزستان به خط پایان در شهر اورخون مغولستان خواهد رسید.

مدیر حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی یادآور شد: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی بر اساس وظایف و مأموریت های ملی و بین المللی خود و با هدف تقویت همکاری با کلوپ ها و انجمن های اتومبیلرانی دیگر کشورها، معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری کشورمان و تشویق و ترغیب گردشگران جهان برای سفر به ایران، برای دومین سال پیاپی تسهیل سفر، تسریع در تردد و پشتیبانی از این گردشگران را بر عهده خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.