راهاندازی سامانه مرکز تماس و اتوماسیون اطلاعات پرواز غیر حضوری فرودگاه امام
مدیرکل دفتر سامانه های الکترونیکی فرودگاهی از راه اندازی سامانه مرکز تماس و اتوماسیون اطلاعات پرواز غیر حضوری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد.
مدیرکل دفتر سامانه های الکترونیکی فرودگاهی از راه اندازی سامانه مرکز تماس و اتوماسیون اطلاعات پرواز غیر حضوری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خبر داد.
به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کیوان ضرابی فر مدیرکل دفتر سامانه های الکترونیکی فرودگاهی اظهار کرد: سامانه مرکز تماس و اتوماسیون اطلاعات پرواز غیرحضوری بر اساس تکنولوژی TDM و با سویچ سخت افزاری مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: از ویژگی های این سامانه مرکز تماس مبتنی بودن آن بر تکنولوژی VoIP، امکان ضبط کلیه مکالمات، امکان پخش پیام اعلام شماره پرواز، ساعت پرواز، تاخیرات و... توسط سیستم به جای اپراتور، امکان پخش پیام های مختلف برای مشترکین منتظر، نمایش تعداد مشترکین در حال انتظار و تعداد مشترکین درحال پاسخ در هر لحظه به اپراتور، نمایش تعداد مشترکین ارجاع شده، تعداد مشترکین پاسخ داده شده و تعداد مشترکرین رد شده توسط اپراتور، امکان پخش پیام خاص برای شماره تلفن ویژه به منظور راهنمای مشترک، امکان مشاهده کارکرد اپراتورها به صورت online و گرافیکی توسط ناظر، امکان کنفرانس بین ناظر و اپراتور و مشترک و همچنین روش های جستجو کامل بر مبنای نام ، نام خانوادگی، آدرس، شماره قدیم در کامپیوترهای اپراتوری را می توان نام برد.
مدیرکل دفتر سامانه های الکترونیکی خاطر نشان کرد: در این سیستم از روش های استاندارد NGN در برقراری و مدیریت ارتباطات استفاده شده است و کلیه مشخصات سیستم توسط Data Base قابل تنظیم و کنترل است.
به گزارش دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، ضرابی فر از طراحی این سامانه مرکز اطلاعات تلفنی توسط یک شرکت دانش بنیان خبر داد وافزود انشاالله با راه اندازی این مرکز سطح پاسخگویی به مردم و مسافرین در جهت افزایش رضایتمندی ایشان افزایش خواهد یافت.