بازدید سایت : ۴۹۹۰۳

️بیش از صد همت پیشنهاد سرمایه‌گذاری ، روی میز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

از ابتدای سال ۱۴۰۳ بیش از ۶۰ طرح با حجم سرمایه گذاری پیشنهادی بالای ۱۰۰ همت در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ارزیابی و امکان سنجی شده که به عقد چندین تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهر فرودگاهی و سرمایه گذار بخش خصوصی منجر شده است.

️بیش از صد همت پیشنهاد سرمایه‌گذاری ، روی میز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)
تین نیوز |

از ابتدای سال ۱۴۰۳ بیش از ۶۰ طرح با حجم سرمایه گذاری پیشنهادی بالای ۱۰۰ همت در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ارزیابی و امکان سنجی شده که به عقد چندین تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهر فرودگاهی و سرمایه گذار بخش خصوصی منجر شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) سید اکبر حسینی، مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و تجهیز منابع شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، در حاشیه برگزاری نمایشگاه "فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد" که از ۱ تا ۴ آبان در مشهد مقدس برگزار شد، درخصوص عملکرد حوزه سرمایه گذاری در شهر فرودگاهی گفت: در راستای نیل به اهداف کلان شرکت از جمله ارتقای درآمدهای پایدار و تلاش برای جذب منابع خصوصی در راستای توسعه و ارتقای خدمات، این دفتر از ابتدای سال ۱۴۰۳ نسبت به برگزاری بیشتر از ۲۰۰ جلسه مذاکره، بررسی، ارزیابی و امکانسنجی برای بیش از ۶۰ طرح با حجم سرمایه گذاری پیشنهادی بیش از ۱۰۰ همت اقدام کرده که نتیجه این امر منجر به عقد چندین تفاهم نامه همکاری مشترک بین شهر فرودگاهی و سرمایه گذار بخش خصوصی شده است. مقدمات عقد قرارداد مشارکت به روش BOT  با سرمایه گذار بخش خصوصی به ارزش سرمایه گذاری پیشنهادی حدود ۲۲ همت در حال انجام است و مذاکره جهت به سرانجام رساندن مابقی طرح ها نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل دفتر امور سرمایه گذاری و تجهیز منابع افزود: در سال جاری، دو قرارداد سرمایه گذاری که مقدمات و مذاکرات آن طی سال های پیشین صورت پذیرفته بود، در زمینه احداث آشیانه تعمیر و نگهداری هواپیما (MRO) و ارتقاء زیرساخت های تبلیغاتی در ترمینال شماره ۱ شهر فرودگاهی منعقد شد.

وی اظهار داشت: عقد قرارداد مشارکت به روش BOT آشیانه تعمیر و نگهداری یکی از شرکتهای هواپیمایی، پس از گذشت ۱۵ سال از زمان شروع بهره برداری شهر فرودگاهی و با تلاش شبانه روزی همکارانم در معاونت اقتصادی و این دفتر انجام شد.

حسینی در ادامه اشاره کرد: همچنین با عقد قرارداد در حوزه تبلیغات، فضای داخلی ترمینال شماره یک شهر فرودگاهی، به مانیتورها و نمایشگرهایی با بالاترین کیفیت روز مجهز گردید که جهت بهره برداری برای ارائه اطلاعات فرودگاهی مرتبط با مسافران، تبلیغ فضای کسب و کارهای داخلی و خارجی و انتقال فرهنگ ایرانی-اسلامی مورد استفاده قرار می گیرد. در این بین صاحبان کسب وکار و برندهای مختلف نیز می توانند از این فرصت بهره گیری کنند.

مدیرکل سرمایه گذاری و تجهیز منابع در پایان اضافه کرد: این دفتر هر ساله با حضور در نمایشگاه ها و مجامع سرمایه گذاری متعدد، در جهت شناساندن فرصت های سرمایه گذاری شرکت شهر فرودگاهی به بخش خصوصی و جذب منابع آنها ایفای نقش می کند و آمادگی جذب سرمایه گذار و هرگونه پیشنهاد همکاری در راستای طرح جامع مصوب شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) را دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.