بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

خدمات‌ رسانی رایگان ۲۱۵ تاکسی ون در مراسم ارتحال حضرت امام(ره)

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از خدمات رسانی رایگان ۲۱۵ دستگاه تاکسی ون در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

خدمات‌ رسانی رایگان ۲۱۵ تاکسی ون در مراسم ارتحال حضرت امام(ره)
تین نیوز

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران از خدمات رسانی رایگان ۲۱۵ دستگاه تاکسی ون در مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، بنا براعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، شادی مالکی در این باره گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم بزرگداشت سی و پنجمین سال ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، به جهت ایجاد تسهیلات در خدمات رسانی به زوار مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی سازمان تاکسیرانی با ۲۱۵ دستگاه تاکسی ون خدمات رسانی می کند.

وی افزود: از ساعت ۴ صبح روز دوشنبه( ۱۴ خردادماه) تاکسی ون های سازمان تاکسیرانی فعالیت خود را آغاز کرده اند و تا پایان مراسم اقدام به سرویس رسانی رایگان می کنند. 

مالکی با بیان اینکه خدمات رسانی در دو محور انجام خواهد شد، تصریح کرد: محور شماره یک از قطعات جدید بهشت زهرا (س) آغاز می شود که در مسیر میدان بصیرت و میدان افراسیابی - بلوار خلدبرین - زیرگذر- بلوارحضرت زهرا(س)- میدان شهداءگمنام - بلوار شهداء و باب الشهداء به صورت رفت و برگشت تردد می کنند.

وی افزود: در محور شماره دو نیز از باب المغفره بلوار علامه عسگری در مسیر ابتدای بلوار عسگری شرق به غرب  -روی پل ساعت- دوربرگردان شرق مقابل پارکینگ شماره ۱۰ ، بلوار علامه عسگری به شرق - روی پل ساعت- از دوربرگردان غرب به صورت رفت و برگشت، سرویس رسانی انجام می شود.

به گفته مالکی همچنین ۱۵ دستگاه ون نیز در اختیار شرکت شهر سالم برای انجام خدمات پزشکی قرار خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.