بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ کمربندی شهرضا ترمیم نشد اما دو تقاطع خطرناک به آن اضافه شد

پیگیری ها برای رفع مشکلات کمربندی شهرضا نه تنها برطرف نشده بلکه دو تقاطع بسیار خطرناک و حادثه خیز هم به این مسیر اضافه شده است.

کمربندی شهرضا ترمیم نشد اما دو تقاطع خطرناک به آن اضافه شد
تین نیوز |

تعدادی از شهروندان اصفهانی که از کمربندی شهرضا تردد دارند با توجه به مشاهدات خود از تصادفات صورت گرفته در این جاده، عنوان کردند: بیشترین تصادفات بزرگراهی اصفهان در کمربندی شهرضا رخ می دهد.

به گزارش تین نیوز، یکی از شهروندان شهرضا با اشاره به تصادف چند روز پیش  برخورد  یک دستگاه سواری دنا و سواری پژو در جاده شهرضا شیراز به خبرنگار ما گفت:  این حادثه در روبروی شهرک صنعتی امیرکبیر رخ داد و هشت مصدوم برجای گذاشت. 

وی افزود:  در این حادثه  دو مرد، سه زن، یک کودک دختر و دو کودک پسر مصدوم شدند.

او تاکید کرد: 6 نفر از مصدومان حادثه توسط دو کد اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین  منتقل و ۲ نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

این شهروند خبرنگار در مورد تصادفات بزرگراه های خطرناک و حادثه ساز اصفهان گفت: بر اساس مشاهدات شهروندان به نظر می رسد رتبه اول کل تصادفات در اصفهان مربوط به کمربندی شهرضا است که البته تایید این مطلب نیاز به پاسخگویی مسئولان دارد. 

وی افزود: با وجود درخواست ها و پیگیری های مکرر شهروندان برای برطرف کردن مشکلات عدیده این کمربندی، کمربندی شهرضا همچنان جان مردم را می گیرد. 

وی ادامه داد: پیگیری ها برای رفع مشکلات کمربندی شهرضا نه تنها نتیجه نداده بلکه دو تقاطع بسیار خطرناک و حادثه خیز هم به این مسیر اضافه شده است.

این شهروند عنوان کرد: عدم رفع مشکلات کمربندی شهرضا در حالی است که کمربندی مذکور یک معبر شریانی درجه اول است و ترددهای بسیاری در آن به صورت روزانه صورت می پذیرد.

تصادف در کمربندی شهرضا

تصادف در کمربندی شهرضا

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.