بازدید سایت : ۴۴۴۳۷

◄ کسبه بلوار گیلاوند مانع جدی تکمیل کمربندی این شهر/ چوپ کسبه و تجار لای چرخ تکمیل جاده کمربندی

یکی از ساکنان گیلاوند از ترافیک شدید و بسیار سنگین بلوار گیلاوند به خصوص در آخر هفته ها و تعطیلات مناسبتی خبر داد و گفت: کاسبان مستقر در این بلوار مانع ساخت کمربندی گیلاوند می شوند.

کسبه بلوار گیلاوند مانع جدی تکمیل کمربندی این شهر/ چوپ کسبه و تجار لای چرخ تکمیل جاده کمربندی
تین نیوز

یکی از ساکنان گیلاوند از ترافیک شدید و بسیار سنگین بلوار گیلاوند به خصوص در آخر هفته ها و تعطیلات مناسبتی خبر داد و گفت: کاسبان مستقر در این بلوار مانع ساخت کمربندی گیلاوند می شوند.

به گزارش تین نیوز، این شهروند در تماس با خبرنگار ما گفت: در مسیر تهران فیرزوکوه در منطقه دماوند در بلوار گیلاوند خصوصا آخر هفته ها به سمت شمال و جمعه ها عصر و تعطیلات مناسبتی به سمت تهران و برعکس، ترافیک بسیار سنگین و وحشتناکی ایجاد می شود و مسافرانی که از طریق فیروزکوه به شمال و برعکس تردد می کنند و همچنین ساکنان منطقه گرفتار این ترافیک شدید شده و ساعت ها در این ترافیک آزار می بینند.

وی در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز تاکید کرد: بلوار گیلاوند اکنون به یک قطب تجاری تبدیل شده و فروشگاه ها و رستوران های بزرگ و متعدد، کارگاه های مختلف و حتی ادارات دولتی در مجاورت این بلوار ایجاد و وانت بارها و دستفروشان زیادی در کنار آن مستقر شده اند.

این شهروند افزود:  ساخت و سازهای گسترده تجاری در بلوار گیلاوند که طول زیادی هم ندارد در حالی صورت گرفته و آن را به قطب تجاری تبدیل کرده که شهرداری گیلاوند و دماوند حتی توان ساخت یک میدان را هم در تقاطع این بلوار که گره ترافیکی ایجاد می کند، نداشته است.

وی ادامه داد: این ترافیک در پایان هفته ها و تعطیلات رسمی به کلاف سردرگمی تبدیل می شود که ساکنان و  مسافران این مسیر را به شدت آزرده می کند. همچنین ساخت این بلوار به گونه ای است که در هنگام بارندگی و شدت یافتن بارش، حتما در این بلوار سیلاب جاری می شود.

این شهورند خاطرنشان کرد: در حال حاضر جاده تهران تا فیروزکوه به جز در همین نقطه که به گیلاوند می رسد به ازادراه تبدیل شده است اما با وجود آن که کمربندی گیلاوند بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد کسبه مستقر در این بلوار مانع از تکمیل این کمربندی می شوند.

این شهروند گفت: تکمیل کمربندی گیلاوند نیاز به یک اراده دارد که زورش به کسبه ای برسد که به طور مداوم چوب لای چرخ پایان این کمربندی گذاشته و یا به امام جمعه فشار آورده و هر روز هم مثل قارچ در گیلاوند افزایش می یابند تا از این ترافیک سنگین که موجب آزار مردم می شود، سود های هنگفت کسب کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.