بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

توزیع سهمیه گازوییل کامیون ها فقط براساس بارنامه است

امکان سوخت گیری فقط با توجه به بارنامه صادره، مبدا و مقصد مشخص ، در جایگاه هایی که در همان مسیر قرار دارند برای ناوگان دیزلی فراهم شده است.

توزیع سهمیه گازوییل کامیون ها فقط براساس بارنامه است
تین نیوز |

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح تخصیص نفت گاز(گازوییل) در مسیر براساس اسناد حمل برخط خبر داد و گفت: بر این اساس، امکان سوخت گیری فقط با توجه به بارنامه صادره، مبدا و مقصد مشخص، در جایگاه هایی که در همان مسیر قرار دارند برای ناوگان دیزلی فراهم شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمان، هوشنگ غلامی روز یکشنبه افزود: ناوگان دیزلی و کامیون ها در صورت انحراف از مسیر تعریف شده، امکان سوخت گیری را ندارند.

غلامی اظهار داشت: این طرح با هدف جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و حذف بارنامه های جعلی از مرداد امسال در کشور اجرایی شده است و با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و انجمن صنفی حمل و نقل کالا، تخصیص نفت گاز بر اساس اسناد حمل و مسیر مشخص حمل و نقل صورت می پذیرد.

وی تأکید کرد: خودروها و ناوگانی که در عملیات حمل و نقل فعال هستند شامل دریافت سوخت بوده و در مواردی که بارنامه ها و ناوگان غیرفعال باشند، سهمیه پایه به آنها تعلق نمی گیرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای عملی و اجرایی وزارت نفت در اجرای عدالت اجتماعی، اختصاص سهمیه سوخت یارانه ای به رانندگان ناوگان حمل و نقل برون شهری بر اساس اطلاعات الکترونیکی اسناد حمل در مسیر واقعی و به منظور جلوگیری از مهاجرت کارت های هوشمند سوخت است.

قاچاق سوخت از مشکلات کرمان به شمار می رود که به علت نزدیکی به مرزهای شرقی و جنوبی کشور شاهد آن هستیم و طرح های مختلفی برای باردارندگی از آن در دستور کار قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • داودغلامی

    درباره تحویل سهمیه سوخت طبق بارنامه مبدا و مقصد در مسیر درست وخارج از مسیر خبری از سوخت نیست بازم درست ولی مثلا از تهران بار بردم ایرانشهر ازمسیر کرمان حالا بار نیست ومن اهل خراسان رضوی هستم میخوام برم از مسیر خراسان جنوبی خانه باید توباک فاتحه بخونم برم خانه لطفا وقتی میشینید تصمیم یه کاری میگیرید فکر همه چی رو بکنید ممنونم

  • حمل و نقل مواد نفتی

    تانکرهایی که حمل یکسر دارند و برای بازگشت به مبدا باید خالی برگردند و بارنامه هم نمی‌توانند بگیرند تکلیف چیه از کجا باید سوخت برگشت رو تامین کنند الان مدتها هست که این مشکل گریبانگیر رانندگان شده

  • احمد

    سلام خدمت همکاران قشم کامیون داران
    من از مسیر خوزستان کاشان کار مکنم ومسیر خوزستان، لرستان، مرکزی، قم به کاشان میرم. کاشان از استان اصفهان هستش و خیلی از مسیرها که رانندها بل اجبار باید تغیر مسیر داد و براساس این طرح همیشه باک ماشین خالیه او موقه چه باید کرد؟ اکثر وقتا