بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

چراغ های راهنمایی کرمان همیشه روشن می مانند؟

در نشست مشترک شهردار کرمان با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، موضوع تجهیز تقاطع های شهر کرمان به برق اضطراری مطرح و پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

چراغ های راهنمایی کرمان همیشه روشن می مانند؟
تین نیوز |

مطالبات مردمی و نیاز شهر کرمان به توسعه روشنایی در معابر و بوستان ها، شهردار کرمان و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان را پای میز نشاند تا تفاهم نامه همکاری های دوجانبه و هم افزایی فی مابین برای برنامه ریزی مناسب و استفاده حداکثری از ظرفیت ها و امکانات موجود امضا شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، تفاهم نامه ای که مفاد آن خبر از بهبود وضعیت روشنایی معابر را می دهد و در صورت عملیاتی شدن، می تواند بخش عمده ای از خواسته های شهروندان و مطالبات مردمی در مناطق مختلف شهر کرمان را پاسخ دهد و با ستفاده از ظرفیت های طرفین تفاهم نامه، رضایتمندی را دوچندان کند.

محسن تویسرکانی شهردار کرمان با بیان اینکه زیبایی بصری شب مستقیماً به حوزه برق و روشنایی برمی گردد، اظهار کرد: روشنایی و نورپردازی های هر شهر حرف اول را می زند و رسالت حوزه مدیریت برق را سنگین می کند؛ اگر دقایقی با تاریکی مواجه شویم، دچار معضلات و مشکلاتی در ترافیک، امنیت و حوزه های شهری می شویم.

وی افزود: روشنایی مطلوب شهر، توانمندی شرکت توزیع نیروی برق را نشان می دهد و رضایت مردم را نیز به همراه دارد؛ وقتی بوستانی را افتتاح می کنیم، درصد قابل توجهی از این جلب توجه و رضایتمندی، مربوط به حوزه روشنایی بوستان است و یکی از مطالبات مهم مردم نیز در حوزه تأمین روشنایی معابر است.

محمد سلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان نیز گفت: تأمین نور و روشنایی عموماً از کارهای زودبازده و سریع است که می تواند رضایت شهروندان را به همراه داشته باشد اما به تنهایی نمی توانیم به بسیاری از مطالبات به حق شهروندان پاسخ دهیم، چراکه محدودیت هایی مانند بودجه و امکانات وجود دارد؛ اما وقتی چند دستگاه اجرایی در کنار یکدیگر قرار بگیرند، پروژه ها به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه آماده ایم با استفاده از نقشه های شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق، با کنترل هوشمند، وضعیت خاموشی و روشنایی چهارراه های شهر را مانیتورینگ کنیم، افزود: یکی از آسیب های شهر هنگام قطعی برق در زمان پیک مصرف، مسأله خاموشی چراغ راهنمایی تقاطع های شهر است؛ پیشنهاد می شود با همکاری هم، تقاطع ها را به برق اضطراری مجهز کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.