◄ اعتراض مسافران به تخلفات بعضی رانندگان اتوبوس های رویال سفر
رانندگی نامناسب و سایر تخلفات بعضی از رانندگان اتوبوس های شرکت رویال سفر موجب اعتراض مسافران شده و لازم است مدیران این شرکت ضمن پاسخگویی به این انتقادات، نظارت خود را بر ناوگان خود افزایش دهند.
رانندگی نامناسب و سایر تخلفات بعضی از رانندگان اتوبوس های شرکت رویال سفر موجب اعتراض مسافران شده و لازم است مدیران این شرکت ضمن پاسخگویی به این انتقادات، نظارت خود را بر ناوگان خود افزایش دهند.
به گزارش خبرنگار تین نیوز، تخلفات برخی رانندگان اتوبوس موضوع تازه ای نیست و پلیس راهور نیز از مردم درخواست کرده است که تخلفات رانندگی را با دوربین های موبایل خود ثبت و به پلیس گزارش کنند تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
رانندگان متخلف باید بدانند در دوره ای زندگی می کنیم که گزارش تخلفات آنها به سرعت رسانه ای می شود و باید پاسخگوی هر گونه تخلف و رفتار نامناسب یا رانندگی خطرناک خود باشند.
اخیرا گزارش های فراوانی از سوی مخاطبان و مسافران از طریق تماس تلفنی به تین نیوز رسیده که از رانندگی پرخطر و سایر تخلفات برخی رانندگان اتوبوس شرکت رویال سفر حکایت دارد. به عنوان مثال تعدادی از مسافران اتوبوس اصفهان به مقصد تهران شرکت رویال سفر در روز جمعه ساعت 9:30 صبح، در تماس با تین نیوز اظهار کرده اند شاهد رانندگی نامتعادل و پرخطر راننده این اتوبوس بوده اند.
به گفته این مسافران، راننده این اتوبوس – که شماره پلاک آن در تحریریه تین نیوز محفوظ است – مسافران خود را به جای پیاده کردن در محل تعیین شده و سکوهای تعبیه شده در ترمینال جنوب و ترمینال شرق، در محلی دورتر پیاده کرده و اسباب ناراحتی و زحمت آنها را فراهم کرده است.
تین نیوز به عنوان پربازدیدترین رسانه تخصصی صنعت حمل و نقل همواره حامی حقوق مسافران است و ضمن احترام به رانندگان زحمتکشی که با رانندگی صحیح و رعایت اخلاق حرفه ای موجب رضایت مسافران را فراهم می آورند، خواستار پاسخگویی شرکت رویال سفر به اعتراضات مطرح شده و نظارت بیشتر این شرکت بر رانندگان ناوگان خود است.