بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

اولویت مدیریت شهری ؛ اتمام رینگ دوم کمربندی شهر ارومیه

اولویت های عمرانی در اجرای پروژه های شهری رعایت شود و اولویت مدیریت شهری اتمام رینگ دوم کمربندی شهر ارومیه باشد.

اولویت مدیریت شهری ؛ اتمام رینگ دوم کمربندی شهر ارومیه
تین نیوز |

حسین پناهی با اشاره به اینکه باید میزان بودجه تعیین شده برای پروژه های شهری مدنظر گرفته شود، اظهار کرد: با اجرای پروژه تقاطع شورا -ورزش نه تنها مشکل ترافیکی حل نمی شود، بلکه موجب انتقال ترافیک از نقطه ای به نقطه دیگر از شهر خواهد شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، پناهی افزود: امروز پروژه های زیادی وجود دارند که اولویت دارتر از اجرای طرح تقاطع شورا -ورزش هستند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه شورای ترافیک استان بر چه مبنایی تاکید بر اجرای پروژه تقاطع شورا -ورزش دارد، گفت: این موضوع جای تعجب دارد و باید اولویت مدیریت شهری اتمام پروژه رینگ دوم کمربندی شهر ارومیه باشد و از این رو شهرداری اولویت خود را اجرای پروژه های شهری و بر اتمام رینگ دوم کمربندی شهر ارومیه متمرکز کند.

پناهی با بیان اینکه طرح اجرای کریدور و کاهش بار ترافیکی را در طرح مطالعاتی پروژه تقاطع غیرهمسطح شورا -ورزش نمی بینم، ادامه داد: اگر در شورای ترافیک به دنبال این هستیم که هر روز یک قسمتی از ترافیک شهری را به نقطه دیگر هدایت کنیم، عملاً برآورد هزینه مدیریت شهری زیرسوال خواهد رفت.

وی تأکید کرد: با اجرای طرح شورا -ورزش نه تنها مشکل ترافیکی رفع نخواهد شد بلکه یک هزینه بسیار بزرگی به شهرداری تحمیل خواهد شد.

پناهی با بیان اینکه نباید اجرای پروژه های عمرانی موجب انتقال ترافیک شهری از نقطه ای به نقطه دیگر شهر شود، یادآور شد: باید در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی به دنبال اجرای طرح های نوین برای رفع معضل ترافیک و روان سازی ترافیک باشیم.

رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: شهرداری باید از اجرای طرح های روگذر، زیرگذر عبور و به دنبال طرح های جدید مطالعاتی از جمله اجرای دوربرگردان ها، چپ گردها، راست گردها و اصلاح هندسی باشد.

پناهی با اشاره به اینکه با کارهای امروزی به ساختار آینده شهر ارومیه لطمه خواهیم زد، گفت: عملاً با اجرای کارهای زیرسطحی به ساختار آینده شهر اعم از مترو شهری، تراموا و همچنین از لحاظ بار مالی لطمه خواهیم زد.

وی عنوان کرد: بازنگری دوباره باید در اجرای طرح تقاطع شورا -ورزش در راستای کاهش بار ترافیکی شهر انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.