بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

◄ بنیاد، سعیدی‌کیا، آزادراه تهران شمال و نظرات مردم

◄ بنیاد، سعیدی‌کیا، آزادراه تهران شمال و نظرات مردم

تین نیوز | انتشار خبری به نقل از ایسنا که در آن عنوان شده بود مشکل فاینانس چینی‌ها در آزاد راه تهران شمال در حال حل شدن است، موجب شد تعدادی از کاربران تین نیوز، ضمن ابراز گلایه از روند کند ساخت این آزاد راه، انتظارات خود را از محمد سعیدی‌کیا که اندک زمانی است سکان مدیریت بنیاد مستضعفان را در دست گرفته است، اعلام کنند.
نظرات کاربران تین نیوز را در زیر بخوانید:

1- از جناب سعيدى كيا در خواست می‌شود آزاد راه شمال را در اولويت كارشان قرار دهند. آخر مردم تا كى براى رفتن به شمال بايد اينقدر تلفات هزينه و صدمه بخورند؟  كجاى دنيا ساخت يك آزاد راه 120 كيلومترى 30سال زمان مى برد؟

2- در زمان عقد قرارداد، سهم دولت، تحويل اراضي شهر پرديس به بنياد بود كه همگي به قيمت بالايي در آن زمان از طريق شركت تالون به فروش رسيد، دقيقا در سالهايي كه تحريم در سطح كمي بود ولي اساتيد در بنياد ابتدا شركت‌هاي مشاوري را كه مي‌توانستند در كوتاهترين زمان پروژه را به اتمام برساند، از صحنه خارج كردند و ترجيح دادند كه ابتدا با جنگ رسانه‌اي و حالا با سكوت و مظلوم نمايي از مسله عبور بكنند.

3- این آزادراه میراث وزارت خود آقای سعیدی کیاه در راه و ترابری هم هست،امیدواریم حالا که ایشان برمسند بنیاد مستضعفان نشسته اند فکری عاجل برای به بار نشستن این نهال 30ساله انجام دهند. 

4- آقای وزیر راه و شهرسازی حداقل قطعه یک را به اتمام برسانید و آن را به ادامه جاده قدیم متصل نمایید و تونل البرز هم به همین شکل مسیر جاده قدیم وصل شود به تونل البرز و خروجی تونل تا بدین طریق حوالی پل زنگوله مجددا به جاده قدیم متصل بشود. همین متصل شدن قطعه یک و تونل البرز شش نیم کیلومتر و قطعه یک که مسیر فعلی را 60 کیلومتر کاهش می‌دهد، از بار ترافیک هم کم می‌کند. لاقل این حداقل کار انجام بدهید.

5- آبرو براى كشور از راه‌هاى مختلف كسب مي‌شود واز راه‌هاى مختلف ازدست مي‌رود. ما كه مي‌گوييم بايد در مديريت جهان اثرگذار باشيم ٣٥سال است از ساخت آزاد راه شمال عاجزيم فقط هر چند وقت يكبار بنياد و وزارت راه يكسرى تهمت به هم مي‌زنند و دوباره ساكت مي‌شوند و مردم مظلوم وبيگناه فقط نظاره گرند و همه آنها را به خدا واگذار مي‌كنند. 

6- چقدر جای افسوس دارد در کشوری که این‌همه منابع غنی مالی و انسانی وجود دارد، ساخت یک آزادراه 120کیلومتری تبدیل به چالشی به این بزرگی می‌شود که حتی رسانه‌های بیگانه هم در مورد آن برنامه‌سازی  و با آبروی نظام بازی می‌کنند و متاسفانه دستگاه نظارتی قوی و مستقل هم در کشور نداریم تا جلوی این قبیل آبروریزی‌ها را بگیرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • در شرایط فعلی که قطعه دو سه آزاد هزینه زیادی داشته و مشکلات مالی حقوقی دارد حداقل لزومها برای وزارت خانه راه شهرسازی برای دولت ۱۱ آماده کردن قطعه یک آزاد راه و تونل البرز می باشد که حدود ۶۷ کیلومتر مسیر فعلی کاهش می یابد که بار ترافیک مصرف سوخت کاهش قابل توجه ی به دنبال دارد مسیر فعلی چالوس تا تهران حدود ۱۹۰ کیلومتر می باشد که با آماده شدن قطعه یک و تونل البرز حدود ۱۳۰ کیلومتر تقلیل می باد

  • شهناز

    دیگه ازبس گفتیم واهمیت ندادند خسته شدیم هر کارى میخواهیدبااین ملت مظلوم بکنید آقاى روحانى هم هیچ قدمى براى آزادراه شمال برنداشت