بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

آزادراه تهران شمال حاصل تکنولوژی و کار نیروی ایرانی است

اجرای آزاد راه تهران - شمال نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیروهای ایرانی است و که این طرح با همکاری دولت و بنیاد مستضعفان در این شرایط سخت اداره شده است.

 آزادراه تهران شمال حاصل تکنولوژی و کار نیروی ایرانی است
تین نیوز

پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پنجشنبه 15 تیر 1402، در آیین بهره برداری از قطعه دوم آزاد راه تهران-شمال با اشاره به اینکه اتمام مسیر رفت قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال به طور کامل توسط ظرفیت نیروها و تجهیزات بومی ساخته شده است، افزود:‌ بهره برداری از این طرح ملی بزرگ در آستانه عید غدیر خم افتخار بزرگی است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان تردیدها درباره ساخت آزادراه تهران شمال گفت:  در حالیکه زمانی اجرای این طرح در جامعه و اذهان عمومی با تردید همراه بود که آیا آزاد راه ساخته می شود یا نه؟ در مدت بیش از ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم برای اجرای این طرح تلاش ها و پیگیری های خوبی انجام شد که امروز شاهد بهره برداری این قطعه هستیم و اکنون با اقدامات و تلاش هایی که انجام شد این تردید برطرف شده است.

وی گفت‌:‌ اجرای آزاد راه تهران - شمال نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیروهای ایرانی است و که این طرح با همکاری دولت و بنیاد مستضعفان در این شرایط سخت اداره شده است.

فتاح با تاکید بر اراده کامل برای اجرای این طرح وجود دارد، ‌گفت :‌ بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در کنار دولت برای اجرای این طرح است و طرحی در تراز بین المللی از نظر تجهیزات به بهره برداری رسید.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توضیح داد :‌ ۱۰ شرکت پیمانکار، ‌۱۶ شرکت مشاور و یک هزار ۵۰۰ دستگاه مهندسی ایرانی در ساخت این طرح فعال هستند.

وی گفت :‌ امیدواریم به وعده ای که دولت به مردم می دهد ادامه قطعه دوم در مسیر برگشت در این دولت به اتمام برسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.