تولیدکنندگان برای بازاریابی باید سرمایه گذاری داشته باشند
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق: تولیدکنندگان برای بازاریابی باید سرمایه گذاری کافی داشته باشند تا بتوانند در چرخه تولید و عرضه بمانند.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق: تولیدکنندگان برای بازاریابی باید سرمایه گذاری کافی داشته باشند تا بتوانند در چرخه تولید و عرضه بمانند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، یحیی آل اسحاق در همایش باتری که در محل هتل المپیک برگزار شد، افزود: صنایع همواره باید نوسازی داشته باشند تا باقی بمانند. امروز در دوره نسل چهارم صنعت قرار داریم که از آن با عنوان آشوب خلاق یاد می شود.
وی گفت: مجموعه صباباتری مجموعه عظیم صنعتی است که نیمی از نیاز کشور را در زمینه باتری های مصرفی تولید می کند و در زمینه تولید مشکلی وجود ندارد اما در حوزه بازرگانی با تنگناهایی مواجه هستیم.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق افزود: باید همواره بازارها تضمین شود. براین اساس کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش می تواند کالا را قابل رقابت کند و مشتری رغبت می کند محصول را بخرد.
آل اسحاق گفت: امروز بازار تولیدات داخلی بازار پررقیبی است و برای درخشیدن در چنین بازاری باید تلاش گسترده ای در زمینه بازاریابی داشت.