بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

سفر به وان ترکیه از اردبیل برقرار می‌ شود

پیگیری برقراری خط زمینی اردبیل و وان در دستور کار کشور قرار گرفته است. این خبر توسط مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از پیگیری در راستای تکمیل زنجیره گردشگری سلامت منتشر شد.

سفر به وان ترکیه از اردبیل برقرار می‌  شود
تین نیوز

 پیگیری برقراری خط زمینی اردبیل و وان در دستور کار کشور قرار گرفته است. این خبر توسط مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از پیگیری در راستای تکمیل زنجیره گردشگری سلامت منتشر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایرنا، حسن محمدی ادیب در دیدار با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل، گفت: با پیگیری های انجام شده و با همراهی اداره کل راهداری استان، خط زمینی اردبیل – وان با هدف جذب گردشگران حوزه سلامت برقرار می شود. قرارداد همکاری بین سه شرکت از اردبیل، وان و یک شرکت حمل و نقل در حال انعقاد است. این امر با توجه به رایزنی های انجام شده با طرف ترکیه ای می تواند در رونق گردشگری سلامت استان مؤثر باشد.

به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان اردبیل وی تأکید کرد: همچنین ساماندهی و آسفالت مسیرهای گردشگری استان یکی دیگر از موارد مهمی است که در همکاری با اداره کل راهداری استان به دنبال تکمیل این زیرساخت ها هستیم. در مواردی مانند تکمیل مسیر دسترسی پل معلق ورگه سران، مسیر دسترسی پیست اسکی اوجور و سایر پروژه های گردشگری استان عملیات اجرایی آن ها آغاز شده و تا پایان فصل کاری این مسیرها در دسترس عموم قرار می گیرد.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس

    دلیل این همه تلاش برای تخلیه ذخیره ارزی کشور برای چیست ؟ بیمار ترکیه اگر بخواهد در ایران مداوا شود چرا ارومیه و تبریز را رد کند و بیاید اردبیل ؟ در حالیکه بیماران اردبیل خودشان راهی شهرهای دیگر هستند این کار چه فایده ای برای اردبیل دارد ، مینی بوسهای وان حمل مسافر را انجام خواهند داد ، فروشگاههای وان اجناسشان را در مقابل دلار اردبیلی ها خواهند فروخت و خستگی و جیب خالی ماحصل مردم اردبیل خواهد بود ...

  • ...

    به جای این کارهای پوچ ، شهر های کشور خودمان را آباد کنید و از پوسیدگی افکار دست بردارید