بازدید سایت : ۴۱۱۲۰

ثبت بیش از پنج میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل از ثبت پنج میلیون و ۸۱۲ هزار و۱۱۰ تردد در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

ثبت بیش از پنج میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل
تین نیوز

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل از ثبت پنج میلیون و ۸۱۲ هزار و۱۱۰ تردد در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، امید نسیمی در بازدید از سامانه های هوشمند محور اردبیل سرچم افزود: در چهار ماه نخست سال گذشته ۶ میلیون و ۱۱۹ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی ثبت شده بود که این میزان در سال جاری پنج درصد کاهش نشان می دهد.

نسیمی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۲ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۱۵۰ تردد در مبادی ورودی و ۲ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۹۶۰ تردد در مبادی خروجی استان ثبت شده تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش هفت درصدی تردد را در مبادی ورودی و ۲ درصدی را در مبادی خروجی استان شاهد هستیم.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل محور اردبیل - نیر (شام اسبی) ، اردبیل - آستارا و بالعکس و اردبیل - مغان و بالعکس را جزو محورهای پرتردد استان برشمرد و اضافه کرد: در این مدت چهار میلیون و ۹۱۶ هزار و ۱۱۵ تردد در محور اردبیل - نیر ، چهار میلیون و ۷۹۳ هزار و۳۲۲ تردد در محور اردبیل - آستارا و بالعکس و ۲ میلیون و ۵۳۸ هزار و۵۶۳ تردد در محور اردبیل مغان و بالعکس به ثبت رسیده است.

وی همچنین از ثبت بیش از چهار میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و گفت: در مدت یاد شده ۱۷۴ هزار و۳۴۳ تردد در محور بران قره آغاج ، ۱۱۵ هزار و ۴۱۵ تردد در محور مشگین شهر - کنگرلو و ۱۳۳ هزار و ۷۳۹ تردد در محور جعفرآباد - بیله سوار ثبت شده است.

وی یادآور شد: میانگین سرعت متوسط در استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار می رود رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین در جاده به علایم راهور توجه کرده و سبقت و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان اردبیل از فعالیت ۷۴ دستگاه ترددشمار برخط، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان اردبیل خبر داد و از مردم خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.