بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

◄ تولید یک میلیون و ۴۳۰ هزار حلقه تایر سواری در کویرتایر

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کویرتایر خراسان جنوبی گفت: یک میلیون و ۴۳۰ هزار حلقه انواع تایر سواری در سه ماهه نخست امسال در کارخانه کویرتایر خراسان جنوبی تولید و روانه بازار مصرف شده است.

تولید یک میلیون و ۴۳۰ هزار حلقه تایر سواری در کویرتایر
تین نیوز

بیرجند| مدیرعامل شرکت دانش بنیان کویرتایر خراسان جنوبی گفت: تولید انواع تایر رادیال سواری در کویر تایر خراسان جنوبی امسال ۱۷ درصد افزایش یافت.

به گزارش تین نیوز، سیدمحمدحسین زینلی از تولید یک میلیون و ۴۳۰ هزار حلقه انواع تایر سواری در سه ماهه نخست امسال در کارخانه کویرتایر خبر داد.

وی افزود: در سه ماهه اول سال جاری، ۴۳ سایز و طرح مختلف از انواع تایر رادیال سواری با اندازه رینگ ۱۳ تا ۲۰ اینچ در شرکت کویرتایرتولید شده است.

زینلی تصریح کرد: از این تعداد، ۳ سایز و طرح جدید برای اولین بار در این کارخانه طراحی و تولید شده است.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان کویر تایر با بیان اینکه برای اولین بار در کشور، تایر خودرو‌های برقی، آفرود و پنچررو در این شرکت تولید شد، بیان کرد: همچنین شرکت کویرتایر با تولید انبوه سایز آفرودی ۲۸۵/۷۰R۱۷ خودروسازان داخلی را از واردات این محصول بی نیاز کرده است.

زینلی افزود: این شرکت طرح توسعه جدید به ارزش بیش از ۱۱ هزار همت معادل ۲۳۰ میلیون دلار را در دستور کار داشته تا ظرفیت تولید این شرکت از ۴۵ هزارتن به بیش از ۹۵ هزار تن در سال‌ های آینده افزایش یابد.

گفتنی است؛ پارسال این شرکت با افتتاح خط تولید ۱۴ هزار تن تایر خوردو‌های شاسی بلند suv/cuv تقریبا هر سه ماه یک طرح و تولید جدید عرضه و رونمایی کرده که هنوز طرح‌های زیادی در نوبت اعلام و رونمایی قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.