بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

پارکینگ طبقاتی امیرکبیر به زودی به بهره برداری می رسد

مجتمع اداری و پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در چهار طبقه و ظرفیت ۲۶۰ پارک خودرو اجرا شده است و به زودی آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

پارکینگ طبقاتی امیرکبیر به زودی به بهره برداری می رسد
تین نیوز |

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان در بازدید از پروژه مشارکتی مجموعه اداری و پارکینگ طبقاتی امیرکبیر، ضمن تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه برای رفع مشکلات ترافیکی این مجموعه گفت: مدیریت شهری این کلان شهر نگاه ویژه ای به توسعه پروژه های مشارکتی دارد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، مسعود مهدویان فر در بازدید از پروژه مشارکتی مجموعه اداری و پارکینگ طبقاتی امیرکبیر واقع در مجموعه اداری غدیر اظهار کرد: مدیریت شهری اصفهان نگاه ویژه ای به استفاده از توانمندی بخش خصوصی در تکمیل پروژه های این کلان شهر داشته است و سعی دارد بستر مناسبی را برای تسهیل ورود و مشارکت آن ها فراهم کند.

وی با بیان اینکه این پروژه که به نوبه خود یکی از مهم ترین پروژه های مشارکتی شهرداری در منطقه ۴ اصفهان است باید در اسرع وقت تکمیل شود و مورد استفاده شهروندان قرار گیرد، افزود: انتظار داریم خدمت رسانی به مردم با دقت و سرعت انجام شود.

پارکینگ طبقاتی امیرکبیر با ظرفیت ۲۶۰ پارک خودرو به زودی افتتاح می شود

مسعود حیدری، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان نیز در جریان این بازدید ضمن قدردانی از حمایت شورای ششم و شهردار این کلان شهر، بر اهتمام جدی این سازمان به منظور مانع زدایی از مسیر اجرایی پروژه های مشارکتی تاکید کرد.

وی با اشاره به ویژگی های این پروژه افزود: مجتمع اداری و پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در چهار طبقه و ظرفیت ۲۶۰ پارک خودرو اجرا شده است و به زودی آماده افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: در طبقه همکف این مجموعه ۹ واحد تجاری در مجموع حدود ۱۴۰۰ متر مربع مفید و ۷۰۰ متر مربع نیم طبقه وجود دارد و طبقات اول و دوم با کاربری اداری در مجموع حدود ۴۴۰۰ متر مربع است.

حیدری این پروژه را یک پروژه استراتژیک در قلب مراکز اداری و خدماتی شهر برشمرد و گفت: در طبقه همکف این پروژه، واحدهای تجاری مختص فعالیت های مرتبط با مجموعه اداری همچون شعب بانک ها، دفاتر خدمات ارتباطی، انتظامی و قضایی احداث شده است و دو طبقه فوقانی این مجموعه نیز کاربری اداری دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.