بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

نرخ سکه‌های حراجی مشخص شد

مدیرعامل بانک کارگشایی، قیمت سکه تمام بهار آزادی را یک میلیون و 288 هزار تومان و نیم سکه را 645 هزار تومان در حراج امروز این بانک اعلام کرد.

نرخ سکه‌های حراجی مشخص شد
تین نیوز

مدیرعامل بانک کارگشایی، قیمت سکه تمام بهار آزادی را یک میلیون و 288 هزار تومان و نیم سکه را 645 هزار تومان در حراج امروز این بانک اعلام کرد.

مسعود سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اعلام نرخ سکه‌های حراجی بانک کارگشایی گفت: بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در حراج امروز بانک کارگشایی، یک میلیون و 288 هزار تومان و نیم سکه 645 هزار تومان است.

بر این اساس مردم می‌توانند با ارایه مدارک شناسایی از جمله کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام بانک مرکزی، قرار است تا اطلاع ثانوی حراج انواع سکه در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ادامه یابد.

به گفته سلیمانی، حراج سکه‌های نیم و تمام بهار آزادی در بسته های 20 تایی خواهد بود.

گفتنی است نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید که امروز با کاهش 13 هزار و 500 تومانی مواجه بود، در بازار به یک میلیون و 385 هزار و 750 تومان رسیده است؛ همچنین قیمت هر نیم سکه 20 هزار تومان کاهش یافت و به 694 هزار و 874 تومان رسید. در عین حال هر ربع سکه با کاهش 7 هزار تومانی به 394 هزار و 928 هزار تومان است. هر سکه یک گرمی هم 261 هزار و 952 تومان است .

منبع: خبرگزاری مهر
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.