بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

تخلفات مجتمع های بین راهی را به شماره ۱۴۱ یا سامانه ۳۰۰۰۱۴۱ اعلام کنید

همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی و تردد زائران از محورهای مواصلاتی استان البرز نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان افزایش می یابد.

تخلفات مجتمع های بین راهی را به شماره ۱۴۱ یا سامانه ۳۰۰۰۱۴۱ اعلام کنید
تین نیوز

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی و تردد زائران از محورهای مواصلاتی استان البرز نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان افزایش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سید علی موسوی اظهار کرد: همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی و تردد زائران از محورهای مواصلاتی استان البرز به مرزهای کشور جهت حضور در پیاده روی عظیم اربعین و زیارت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان البرز برای خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران  بیشتر می شود.

موسوی افزود: به همین منظور کارگروه نظارت بر مجتمع های خدمات رفاهی استان متشکل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، شرکت نفت، میراث فرهنگی و ستاد اقامه نماز به طور مستمر در این ایام بر ۱۱ مجتمع  خدماتی رفاهی نظارت خواهند داشت.

 وی تاکید کرد: در این بازدیدها نظافت داخل نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، وضعیت رستوران ها و فروشگاه ها مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد.

معاون فنی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز خاطرنشان کرد: مسافران و رانندگان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت نکات بهداشتی از سوی مجتمع های خدماتی رفاهی موارد را از طریق تماس با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ و یا سامانه های پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ و ۳۰۰۰۷۰۷۰ اعلام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.