بازدید سایت : ۲۴۵۴۶

محدودیت های ترافیکی مراسم جاماندگان اربعین در کرج

رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین خبر داد.

محدودیت های ترافیکی مراسم جاماندگان اربعین در کرج
تین نیوز

رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای تمهیدات ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز شنبه سوم شهریور اظهار کرد: این تمهیدات به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور به ویژه در محدوده اجرای مراسم اجرا می شود و از ساعات اولیه بامداد روز یکشنبه چهارم شهریور ماه ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر راهپیمایی خواهد شد.

رحمتی پور افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده مسیر شماره ۱ پیاده روی از آستان مقدس امامزاده حسن(ع) به سمت میدان توحید، میدان شهدا و در طول خیابان شهید بهشتی تا امامزاده محمد(ع) و مسیر شماره ۲ از میدان حصارک به سمت خیابان بهشتی، خیابان انقلاب تا امامزاده محمد(ع) خواهد بود.

وی افزود: برای سهولت تردد شهروندان مسیرهای جایگزین در مسیر شمالی از میدان کرج، خیابان شید بهشتی، میدان شهدا، خیابان شرع پسند(بهار)، بلوار طالقانی شمالی، خیابان شهید مطهری، فلکه اول رجایی شهر و بلوار سربازان گمنام به سمت میدان حصارک و در مسیر جنوبی نیز از تقاطع مصباح، هفت تیر، بلوار دانش آموز، درختی، تقاطع گلزار، بلوار گلزار غربی و بالعکس  پیش بینی شده است.

وی یادآور شد: تردد وسایل نقلیه در تقاطع های غیر هم سطح در طول مسیر پیاده روی به منظور ارتباط جنوب و شمال شهر کرج اعم از روگذر طالقانی در بلوار آیت الله طالقانی، زیرگذر میدان سپاه در بلوار جمهوری و پل سه راه رجایی شهر امکانپذیر است.

این مقام انتظامی در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی، گفت: تیم های پلیس راهور البرز از ساعات ابتدایی روز تا پایان مراسم در طول مسیر راهپیمایی و مسیرهای اطراف حاضر خواهند بود و از شهروندان محترم درخواست داریم ضمن همکاری لازم با پلیس، از توقف در محل های ممنوع و طول مسیر پیاده روی خودداری کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.