بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

مسعود پزشکیان رئیس‌ جمهور شد

با اعلام پایان شمارش تعرفه ها در تمامی شعب اخذ رأی در داخل و خارج کشور، مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا، به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

مسعود پزشکیان رئیس‌ جمهور شد
تین نیوز

با اعلام پایان شمارش تعرفه ها در تمامی شعب اخذ رأی در داخل و خارج کشور، مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا، به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محسن اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: مجموع آرای ماخوذه (مجموع برگهای رأی صحیح و باطله مأخوذه) داخل و خارج ایران ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رأی است که آرای کاندیداها به شرح زیر است:

مسعود پزشکیان حائز ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای

سعید جلیلی حائز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای

سخنگوی ستاد انتخابات کشور یادآور شد: بر این اساس آقای مسعود پزشکیان به عنوان منتخب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری محسوب می شود.

وی افزود: در رابطه با میزان مشارکت باید به اطلاع رسانده شود که مبتنی بر تعداد تعرفه مصرف شده توسط رأی دهندگان که برابر با ۳۰ میلیون و ۵۷۳ هزار و ۹۳۱ رأی است، درصد مشارکت ۴۹.۸ است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی

    با سلام
    به آقای پزشکیان تبریک می گویم و خودم هم به ایشان رای دادم اما از اینجا از ایشان درخواست می کنم به سوی آدمهای آزمایش پس داده نروند در خصوص خاصه راه آهن آقای رییس جمهور بدانید میعاد صالحی و تیمش نابودگر صنعت ریلی بودند و هستند اما برگشت به نفرات پیشین که نام نمی برم هم دست نیست و آنها هم کار خاصی انجام نداده اند وقت آن رسیده از پتاسیل موجود و جوان ریلی بهره ببرید و یک نگاه نو را در حمل ونقل ریلی تزریق کنید
    همچنید در انتخاب وزیر هم می بایست همین رویه پیگیر باشید