بازدید سایت : ۳۸۹۸۹

بازرس ویژه وزیر راه وشهرسازی منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی، محمد قاسم مکارم را با حفط سِمت مشاور عالی وزیر بعنوان «بازرس ویژه وزیر» منصوب کرد.

بازرس ویژه وزیر راه وشهرسازی منصوب شد
تین نیوز

طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، محمد قاسم مکارم به عنوان «بازرس ویژه وزیر» منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، با استعانت از درگاه خداوند متعال به موجب این حکم شما را با حفظ سمت به عنوان«بازرس ویژه وزیر» منصوب می نمایم.

در ادامه حکم آمده است: با توجه به وسعت حوزه فعالیت وزارت راه و شهرسازی و جایگاه آن در تحقق اهداف پیشرفت و عدالت در نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار می رود تا در راستای سیاست های دولت خدمتگزار و راهبردهای ابلاغی اینجانب، اقدامات لازم را به منظور اجرای سیاست های ابلاغی و ارتقاء عملکرد بهینه بخش های وزارتخانه اعم از ستادی، شرکت ها و سازمان های تابعه معمول داشته و نتایج مکررا به اینجانب اعلام گردد. همچنین ضروری است نسبت به هماهنگی و همکاری با نهادهای نظارتی درون و بیرون از وزارتخانه در راستای وظایف محوله اقدام نموده و نسبت به مدیریت برنامه های بازرسی موردی و پیگیری های ویژه وزیر اهتمام ویژه داشته باشید.

در پایان حکم آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی، اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی » ، «مردم داری»، «قانون مداری» و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه و با تمتع از تجارب خویش، در راستای تحقق آرمان های نظام اسلامی و دولت خدمتگزار به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق باشید.

گفتنی است محمد قاسم مکارم دانشجوی دکتری علوم سیاسی و پیش از این مشاور عالی رستم قاسمی وزیر راه وشهرسازی بوده که با حفظ سِمت به عنوان بازرس ویژه وزیر منصوب شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.